FranoF1, Rozwiązałem układ kierowniczy. Został założony magiel z jaguara xj40. Teraz jest na ścianie grodziowej, a dokładniej pod nią i mieści się ze 3 cm nad i tyle samo za skrzynią. Kolumny mcphersona zostały zamienione stronami. Teraz mam antiackermana, zobaczymy jak się będzie to spisywać. Został wstępnie zrobiony DP 3,5" i tunel środkowy. W wolnej chwili muszę ogarnąć to do końca. Zostały pocięte nowe sanki i przerobione aby nie modyfikować miski, stabilizator poleciał 5cm niżej aby się wszystko pomieściło. Z tylnych sanek wyleciał magiel od 4ws i wleciały drążki reakcyjne. Niestety nie udało się wcisnąć 4ws zachowując w pełni funkcjonalny samochód. Tzn. musiałbym się pozbyć nawiewu, klimy itp.
Audi Sport, w końcu udało Ci się uporać z tym nieszczęsnym maglem i grodź zamknięta!
Bez rzeźbienia nie ma zadowolenia
Będziesz musiał solidnie obwinać DP bo jest mocno przytulone do skrzyni, albo jeszcze jakoś odseparować, ale widzę, że jest tam już bardzo ciasno
piguu, No niby się udało ale najprawdopodobniej wleci magiel z W210 z servotroniciem. Trzeba do tego zapierdzielić jakiś gwint, bo skok seryjnego zawieszenia pierd... pracę drążków... No DP będę podwójnie obwijać, bo jest ciasno przy skrzyni jak i tunelu.
tomaszn750, Dzienx
FranoF1, Powoli do przodu, zawsze coś wyskakuje hehe. Chciałbym odpalić to padło ale musze jeszcze wiązkę ustrugać
Z postępów to wleciała costumowa rozpórka omijająca wlew oleju i ulokowałem juz podstawę fitra oleju, siedzi na swoim miejscu już chłodnica wody i klimy. Chłodnica oleju jak narazie czeka na poprawkę mocowania. Krucce do układu olejowego mam już przerobione także tylko zakuwać węże. Nastepny plan to ogarnąć kolektor dolotowy Z pierdół we wnętrzu to wleciały recaro z V8 w full elektryce. Trzeba było się bawić ze stelażami ale wszystko już bangla
Z ciekawości zapytam po co Ci servotronik? W większości aut wyczynowych unika się nawet wspomagania. Opcje RS nie mają serwotronika ze względów wyczucia auta. Ja na twoim miejscu bym się dobrze zastanowił czy jest on Ci potrzebny.
W autach wyczynowych nie stosuje się servotronica ze względu na redukcję masy. Z resztą w RS2 był servotronic. Wyczucie auta jest lepsze jeśli siła wspomagania słabnie ze wzrostem prędkości Także według mnie to idealna sprawa. Na postoju jednym paluszkiem, a przy wyższych prędkościach pewność prowadzenia. Ori wspomaganie w B4 powyżej 180 to trzeba precyzji chirurga aby kierownicą operować
Czyli wygoda Ja akurat jestem zwolennikiem braku wspomagania ale to przyzwyczajenia z rajdów amatorek. Ja akurat mam porównanie na ciężkich autach. W jednej S6 miałem a w drugiej nie i w tej co nie było pewniej mi się auto prowadziło niż z serwotronikiem. Stąd też moje pytanie.
Co kto lubi. Samochód nie jest robiony typowo na tor, bo te auta się do tego nie nadają bez grubego grzebania z rozkładem mas. Chciałbym właśnie to poprawić i mieć R5 o wadze 1.8T Samochód będzie używany sporadycznie na codzień i w weekendy no i czasem na tor. Jakoś nie widzi mi się popierdzielać na codzień jakimś gównem i 2-4 razy w roku się po torze przejechać jakąś wydmuszką....
A co za problem. Jak miałem porobione 3A to bez problemu tyle leciała
Ostatnio zmieniony 24 lis 2017, 17:54 przez Audi Sport, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciężko dzisiaj mi wyczuć żart na temat tych aut Jak patrzę na tą dzisiejszą społeczność posiadaczy A80 na FB to srać mi się zachciewa i tracę wiarę w ludzi