
[Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Mam do niej sentyment. Nie kręci mnie zmienianie samochodu co pół rokuDziki pisze:a ten dalej męczy te B3

Tak chciałem i tak miało być. Jakbym mógł jeszcze go bardziej cofnąć zachowując cywilny charakter samochodu to bym to zrobił hehe Im silnik mniej wystaje przed oś tym jest mniej podsterownyaudki pisze:Zastanawiam się czemu ten silnik tak cofnięty?? tak chciałeś czy tak musi być?


Dokładnie,trepek pisze:Chodzi o budowę skrzyni biegów i położenia wyjścia na półosie.
Od modelu B8 wyjście to zostało przesunięcie o jakieś 8-10cm w stronę silnika.
Dzięki temu silnik u mnie zaczyna się minimalnie za osią, czyli sprzęgło jest już za nią, a to dodatkowe kg za osią hehe. Silnik z turbo waży tyle co 1.8T także mam nadzieję, że będzie idealnie rożłożenie masy 50/50. Liczę na to że prowadzenie diametralnie się zmieni na plus jak i będzie mieć charakterystykę przypominającą tylny napęd dzięki rozłożeniu momentu 40/60

Dokładnie to przesunięte jest o 15,2cm względem skrzyni 01A i 01E. O 8-10cm przesunięte flansze są w A8 D3 z V8

- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.