Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 21 sty 2017, 00:30

FranoF1, Miło to usłyszeć od człowieka będącego dla mnie wzorem do naśladowania ;-)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 21 sty 2017, 12:38

Oj tam nie przesadzaj, fajnie, że są ludzie którzy dłubają z grubsza w samochodach, bo prawdę mówiąc seria +, to nudą wieje :-)

Z czego masz ten silnik? Nie był on czasem poprzecznie montowany?

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 21 sty 2017, 12:56

Dokładnie, mnie też już tuning w stylu oem+ dawno przestał fascynować :)

Silnik jest z Golfa 5 na USA. Tak był poprzecznie montowany i nigdzie seryjnie wzdłużnie także nie ma gotowców ułatwiających montaż...

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 26 sty 2017, 23:01

a ten dalej męczy te B3 okok

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 27 sty 2017, 20:13

Zastanawiam się czemu ten silnik tak cofnięty?? tak chciałeś czy tak musi być?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 29 sty 2017, 13:48

Chodzi o budowę skrzyni biegów i położenia wyjścia na półosie.
Od modelu B8 wyjście to zostało przesunięcie o jakieś 8-10cm w stronę silnika.

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 30 sty 2017, 00:29

Dziki pisze:a ten dalej męczy te B3
Mam do niej sentyment. Nie kręci mnie zmienianie samochodu co pół roku ;-)
audki pisze:Zastanawiam się czemu ten silnik tak cofnięty?? tak chciałeś czy tak musi być?
Tak chciałem i tak miało być. Jakbym mógł jeszcze go bardziej cofnąć zachowując cywilny charakter samochodu to bym to zrobił hehe Im silnik mniej wystaje przed oś tym jest mniej podsterowny ;-) Przy okazji nie musze męczyć się z chłodnicą z boku :-)
trepek pisze:Chodzi o budowę skrzyni biegów i położenia wyjścia na półosie.
Od modelu B8 wyjście to zostało przesunięcie o jakieś 8-10cm w stronę silnika.
Dokładnie,
Dzięki temu silnik u mnie zaczyna się minimalnie za osią, czyli sprzęgło jest już za nią, a to dodatkowe kg za osią hehe. Silnik z turbo waży tyle co 1.8T także mam nadzieję, że będzie idealnie rożłożenie masy 50/50. Liczę na to że prowadzenie diametralnie się zmieni na plus jak i będzie mieć charakterystykę przypominającą tylny napęd dzięki rozłożeniu momentu 40/60 rotfl

Dokładnie to przesunięte jest o 15,2cm względem skrzyni 01A i 01E. O 8-10cm przesunięte flansze są w A8 D3 z V8 :)

Obrazek

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 02 lut 2017, 19:18

O popatrz, nie wiedziałem, że w D3 taka ciekawa skrzynia była.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 19 lut 2017, 18:29

Co tam nowego w temacie? jakieś postępy? czy jednak zima zastała :-)

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 20 lut 2017, 00:36

FranoF1, Zbieram graty. Brak czasu i zima skutecznie uniemożliwiają jakiekolwiek prace ;)

W ostatnim czasie wpadł zamach i sprzęgło dwu tarczowe. Z pierdołek to wleciał przycisk w deskę taxi i oświetlenia wnętrza. Powoli pracuję nad ramką od wskaźnika doładowania aby schludnie wyglądała.

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 20 lut 2017, 18:43

Takie sprzęgła były w seri montowane w tych skrzyniach?

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 22 lut 2017, 13:39

Tak. To dokładnie szło w mocniejszych wersjach 3.0TDi w quattro :)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 22 lut 2017, 18:34

Fajne, ale za to waga zabija <niedowiarek> rotfl

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 22 lut 2017, 22:50

Zestaw z dwumasą równą 22kg+ zamach 2kg. To już jest wszystko za osią także myślę, że aż takiej tragedii niema jak np. w 2.7T dwumasa i sprzęgło waży ok. 18-20kg :)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 09 kwie 2017, 22:26

Co tam nowego w temacie mysli_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl