[Typ89 R5] 2.5 R5 07K + skrzynia 0B4 40/60 6G Projekt...
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Mam do niej sentyment. Nie kręci mnie zmienianie samochodu co pół rokuDziki pisze:a ten dalej męczy te B3
Tak chciałem i tak miało być. Jakbym mógł jeszcze go bardziej cofnąć zachowując cywilny charakter samochodu to bym to zrobił hehe Im silnik mniej wystaje przed oś tym jest mniej podsterowny Przy okazji nie musze męczyć się z chłodnicą z bokuaudki pisze:Zastanawiam się czemu ten silnik tak cofnięty?? tak chciałeś czy tak musi być?
Dokładnie,trepek pisze:Chodzi o budowę skrzyni biegów i położenia wyjścia na półosie.
Od modelu B8 wyjście to zostało przesunięcie o jakieś 8-10cm w stronę silnika.
Dzięki temu silnik u mnie zaczyna się minimalnie za osią, czyli sprzęgło jest już za nią, a to dodatkowe kg za osią hehe. Silnik z turbo waży tyle co 1.8T także mam nadzieję, że będzie idealnie rożłożenie masy 50/50. Liczę na to że prowadzenie diametralnie się zmieni na plus jak i będzie mieć charakterystykę przypominającą tylny napęd dzięki rozłożeniu momentu 40/60
Dokładnie to przesunięte jest o 15,2cm względem skrzyni 01A i 01E. O 8-10cm przesunięte flansze są w A8 D3 z V8
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.