Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 30 lip 2013, 21:47

To czekam na zdj jak to wyglada, dobrze że sie udało to ogarnać ;-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 30 lip 2013, 22:42

Pawel, jak chcesz to po taniości mogę mieć dla Ciebie skrzynkę biegów która będzie miał cztery pierwsze krótkie biegi i jak piątkę przełożysz z AKM, to uzyskasz przełożenie jak w akrzynce APL a A4 1.9 TDI 110KM :P
Tobie by się przedała a ja bym wziął za nią nieco więcej niż na złomie
Co Ty na to?
skrzynka AMK

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 30 lip 2013, 22:53

arwam, Ale chyba dużo pierdzielenia żeby to przełożyć

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 lip 2013, 22:54

arwam, nie chcę żadnych przełożeń z AKM, bo AKM to kupa totalna <zly>
5 bieg w AKM jest zdecydowanie za krótki, wszystkie inne też :-P
Podaj no oznaczenie tej skrzynki którą chcesz sprzedać :-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 30 lip 2013, 23:11

pawelrybak15, pięty bieg w AKM jest taki sam jak w FHN czy GGB a także w BAA, DHL, APL, DUK i innych.

tylko że AKM ma przełożenie główne 4,22 a DHL czy BAA 3,90 a AMK, czy APL ma już 3,7

dla przykładu FHN i GGB mają przełożenie główne 3,44

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 31 lip 2013, 00:11

Zastanowię się nad tą skrzynią, tyle, że przydałaby mi się skrzynia BAA lub inna o takich samych jak BAA parametrach lub nawet lepiej FHN <zly>
Matt1988 ma w swoim 1,6 TD BAA i chwali, miałem okazję widzieć jak to jeździ i muszę przyznać, że o wiele lepiej niż AKM, na 5tce przy 140km/h jest zdecydowanie ciszej na BAA niż AKM :-)
Choć skoro skrzynia AMK ma przełożenie główne inne niż AKM to może po wymianie 5 biegu na ten z AKM uzyskam identyczny efekt co na BAA ?

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 31 lip 2013, 17:47

Bo AKM jest do szybkiej jazdy a nie do toczenia jak traktorem <ok>

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 31 lip 2013, 18:17

działaj z audikiem spokojnie bo ładna sztuka jest ;)
Szkoda że wiele fotek na 1str nie działa.

Mógłbyś podesłać na PW info przerobienia szyberdachu na elektryczny z korbotronika?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 31 lip 2013, 20:59

GerB3 pisze:Bo AKM jest do szybkiej jazdy a nie do toczenia jak traktorem <ok>
Jasne, do szybkiej jazdy :-P
Jak jest niuton to długa skrzynia jest lepsza <rotfl>
mrc92ns pisze:działaj z audikiem spokojnie bo ładna sztuka jest ;)
Szkoda że wiele fotek na 1str nie działa.

Mógłbyś podesłać na PW info przerobienia szyberdachu na elektryczny z korbotronika?
Nie działające foty to wina serwerów na których były :evil:
A co do przeróbki szybra to należy po prostu wymontować mechanizm korbowy wraz z osłonką i lampką, założyć silniczek, doprowadzić mu +12V po zapłonie, zamontować osłonkę i lampkę pod elektrykę i już gotowe <ok>

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 31 lip 2013, 21:09

A to trzeba sam szyber rozebrać czy wystarczy osłonę z lampką? Myślę nad przeróbką bo jakiś włoch zainwestował w szyby w prądzie a szyber korba;/

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 31 lip 2013, 22:39

Tylko osłonę z lampką :-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 01 sie 2013, 06:35

pawelrybak15 pisze:Choć skoro skrzynia AMK ma przełożenie główne inne niż AKM to może po wymianie 5 biegu na ten z AKM uzyskam identyczny efekt co na BAA ?
piątka powinna być długości APL.
no i lepsze zestopniowanie pierwszych czterech biegów na miasto i do sprintu powinna być.
przy FHN żeby to w miarę jechało to już widzę że marne 300Nm nie wystarczy, trzeba będzie celować w okolice 450-550Nm,
zrozumiesz o co chodzi jak zobaczysz filmiki...

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 01 sie 2013, 11:53

Czyli FHN mogę sobie darować :-P
Co do stopniowania pierwszych 4 biegów, to AKM wypada beznadziejnie, w mieście trzeba co chwila wachlować biegami :evil:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 01 sie 2013, 15:07

czyli pakuj sobie AMK z piątką od AKM
na wolnej chwili policzę Ci przełożenia dla obydwóch skrzyń

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 14 sie 2013, 17:33

Póki co muszę sobie zapakować nową chłodnicę, nową listwę pod reflektory i załatwić spawanie uchwytów prawego zespolaka :evil:

ŚMIERĆ FRANCUSKIM SAMOCHODOM ! RENAULTOM I CITROENOM W SZCZEGÓLNOŚCI :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl