Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 31 sie 2011, 00:35


Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 31 sie 2011, 00:56

Lekki hardcore, ale policzę to sobie jutro. H to ciśnienie sprężania ? W jakich jednostkach podstawić ten parametr ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 31 sie 2011, 11:37

ciśnienie sprężania z tego co widzę, to w paskalach chyba... zalecają przekształcenie ze wskazań manometrycznych - w domyśle BAR - na paskale, tak mi się wydaje....

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 wrz 2011, 14:35

Dziś przyszła paczka z turbosprężarką :-D
Teraz tylko poczekać aż przyjdzie zamówione dziś MBC Pro Perfekt, dorobić przejściówkę do spływu oleju i można dokonać swapa turbosprężarki :mrgreen:
Turbo wygląda na niezjechane, wirnik ma lekkie luzy, ale mniejsze niż moja T2, kręci się lekko, więc turbina powinna być OK :-)
Idę ją troche z wierzchu obczyścić i wrzucę jakieś fotki :mrgreen:

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 wrz 2011, 15:12

to kiedy mam CIę umawiać na hamownię?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 wrz 2011, 15:16

Chyba nie prędzej niż w październiku :roll:
Hamowanie chcę przeprowadzić jak już poogarniam wszystko <ok>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 wrz 2011, 15:20

e szkoda. Myślałem, że razem się zmierzymy na hamowni, zawsze to taniej by było.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 wrz 2011, 15:28

A Ty kiedy planujesz jechać na hamownie ?
Może uda mi się w przeciągu 2 tygodni sprawę turbo załatwić, to zostanie tylko zrobienie przelotu, ale to tam już nie będzie mieć wielkiego wpływu na osiągi <ok>
A tymczasem 2 fotki mojej turbosprężarki z zaznaczonym tym, co wydaje mi się podejrzane :roll:
Proszę osoby obeznane w temacie o opinie, czy czegoś tu nie brakuje, czy jednak wszystko jest jaknajbardziej OK ?

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 wrz 2011, 19:54

ja jadę raczej 15. września na wieczór, bo 16. jedziemy na zlot Audi Klubu Polska do Torunia.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 wrz 2011, 20:02

Może akurat uda mi się do tego czasu zmienić turbosprężarkę :-)
Póki co czekam na MBC i muszę dorezać przejściówkę pod spływ oleju :roll:
Ciekaw jestem jaka będzie różnica w osiągach po montażu T3...

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 wrz 2011, 20:04

mam nadzieję, że będzie wszystko OK.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 wrz 2011, 20:13

Turbo nie wygląda na zajechane, wirniki kręcą się lekko, luz na boki jest niewielki a luzu przód tył nie ma :-)
Spływ się zreza, MBC zamontuje i jedyny problem jaki pozostanie to podłączenie wylotu z strony zimnej do rury idącej do IC, bo wypada pod innym kątem niż w T2 :evil:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 wrz 2011, 14:46

Dziś listonosz przywiózł kolejny fragment układanki :-D
Zawór MBC nówka sztuka od ProPerfekt <ok>
Zastanawiam się teraz tylko nad sposobem montażu, tzn czy można to zainstalować daleko od turbawki np w kabinie, czy musi być zamontowane jaknajbliżej ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 09 wrz 2011, 14:49

im bliżej tym krótsza zwłoka w jego działaniu.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 wrz 2011, 14:55

Przekonałeś mnie <ok>
Pewność działania ponad wygodę :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl