Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 06 gru 2011, 09:12

PD to fajny pomysl moze nie najtanszy ale najlepszy, tez zastanawialem sie kiedys nad ael na forum byla coupeja z 2.5 pod maska wiec da sie ale po co skoro pd i mocy i momentu wiecej bedzie mial. Odkladaj fundusze i kupuj 115 konnego PD-eka z paska tam na starcie masz juz 310nm :mrgreen:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 06 gru 2011, 10:39

kupuj 115 konnego PD-eka z paska tam na starcie masz juz 310nm
Chyba jesteś w błedzie. Bo AJM nie mam 310 nm i to słabawy silnik.
Opłacalny jest tylko AVF/AWX Mam nawet takie cudo na sell.
AJM to dół od VP a głowica od PD to był pierwszy PDek.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 06 gru 2011, 12:28

Chmielek ma dużo racji ale dodam swoje 3 grosze, iz AEL przeżyje ten samochod 2 razy... to silniki, które cięzko ubić... wsadzenie ich do B3 to z wiadomych względów chłodnica na bok jak to ma w przypadku 2.3 poza tym gabarytowo to NG a NG w B3 wystepowały więc AEL też podejdzie...

czy ciezko znaleść zdrowego AEL-a? skoro te silniki są nie do ubicia to w czym widzisz problem? na sąsiednim forum A6 jest cały AEL do sprzedania z osprzetem na gotowo za 2.5 koła... chcesz dam ci namiary na kolege ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 gru 2011, 12:31

Jak AEL ma prawdziwe 300 tys km to zdrowy.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 06 gru 2011, 12:41

Ale AEL kończy się na sofcie a dalej to już droga przez męke :-(
Cenowo i tak lepiej wyjdzie PD. Jak byście nie liczyli :lol:

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 06 gru 2011, 20:46

To moja sprawka...jakby ktoś pytał.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 06 gru 2011, 21:35

I wywalił wszystko nie zdarzyłem poczytać :-( Paweł a ty rób jak już swapa to na PD lub TFSI :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 gru 2011, 21:37

matt1988 pisze:I wywalił wszystko nie zdarzyłem poczytać
Standardowo zwykły flame benzyna kontra diesel ;-)

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 07 gru 2011, 09:09

trepek pisze:
matt1988 pisze:I wywalił wszystko nie zdarzyłem poczytać
Standardowo zwykły flame benzyna kontra diesel ;-)
czyli flammable :mrgreen:

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 gru 2011, 20:16

no i już po :)
Może Paweł się podzieli wynikiem :)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 07 gru 2011, 20:23

Paweł bądź poważny i daj wynik tutaj wszystkim, no chyba że chcesz żeby każdy Cię prosił...

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 07 gru 2011, 20:28

Leo pisze:no i już po :)
Może Paweł się podzieli wynikiem :)
Co po hamowni już? jak tak to poproszę na pw jakieś dane <ok>

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 07 gru 2011, 20:32

skoti pisze:Co po hamowni już? jak tak to poproszę na pw jakieś dane


Jo tyż :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 gru 2011, 20:40

Co prawda jestem trochę zawiedziony, bo liczyłem na ciut więcej, ale proszę bardzo:
http://i43.tinypic.com/2468lmg.gif

Na hamownie jechałem od razu po pracy i nie miałem czasu aby porządnie ogarnąć ustawienia. Dawka poszła w górę na tyle aby przy max wykręconej śrubie od wydatku szczątkowego mieć normalne wolne obroty i w miarę normalne zejście z obrotów, turbo na okolice 1,4 bar. Dużo dymu, a to oznacza, że mam za mało powietrza, czyli jednak miałem 100% racji pisząc wiele razy, że Garrett T2 to jest zabawka a nie turbosprężarka. Dodajmy do tego 3 letni filtr powietrza :oops: i nieco źle dobrany kąt wtrysku, którym niepotrzebnie pokręciłem w październiku walcząc z "porannym przebieraniem", co jak się okazało później nie jest spowodowane złym kątem wtrysku tylko zapowietrzającą się pompą.
Jak już zamontuję T3, ogarnę kąt wtrysku, wszystko ładnie dostroję, to pojadę na hamownię drugi raz <ok>
Kolejnym błędem było też nie zmierzenie auta przed rozpoczęciem jakichkolwiek modów, bo nie wiem jaka była moc "startowa"
Wielkie dzięki dla Leo <piwo>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 07 gru 2011, 20:43

Wydech powiększ, widać, że powyżej 3000 rpm zaczyna tracić wigor i coś go trzyma. Znaczny przyrost momentu i nagle zadyszka.
Prawie 200NM jak na 1.6 TD to dobra wartość, przyrost o 30% w stosunku do serii (jak mnie pamięć nie myli).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl