Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Chmielek ma dużo racji ale dodam swoje 3 grosze, iz AEL przeżyje ten samochod 2 razy... to silniki, które cięzko ubić... wsadzenie ich do B3 to z wiadomych względów chłodnica na bok jak to ma w przypadku 2.3 poza tym gabarytowo to NG a NG w B3 wystepowały więc AEL też podejdzie...
czy ciezko znaleść zdrowego AEL-a? skoro te silniki są nie do ubicia to w czym widzisz problem? na sąsiednim forum A6 jest cały AEL do sprzedania z osprzetem na gotowo za 2.5 koła... chcesz dam ci namiary na kolege
czy ciezko znaleść zdrowego AEL-a? skoro te silniki są nie do ubicia to w czym widzisz problem? na sąsiednim forum A6 jest cały AEL do sprzedania z osprzetem na gotowo za 2.5 koła... chcesz dam ci namiary na kolege
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Co prawda jestem trochę zawiedziony, bo liczyłem na ciut więcej, ale proszę bardzo:
http://i43.tinypic.com/2468lmg.gif
Na hamownie jechałem od razu po pracy i nie miałem czasu aby porządnie ogarnąć ustawienia. Dawka poszła w górę na tyle aby przy max wykręconej śrubie od wydatku szczątkowego mieć normalne wolne obroty i w miarę normalne zejście z obrotów, turbo na okolice 1,4 bar. Dużo dymu, a to oznacza, że mam za mało powietrza, czyli jednak miałem 100% racji pisząc wiele razy, że Garrett T2 to jest zabawka a nie turbosprężarka. Dodajmy do tego 3 letni filtr powietrza :oops: i nieco źle dobrany kąt wtrysku, którym niepotrzebnie pokręciłem w październiku walcząc z "porannym przebieraniem", co jak się okazało później nie jest spowodowane złym kątem wtrysku tylko zapowietrzającą się pompą.
Jak już zamontuję T3, ogarnę kąt wtrysku, wszystko ładnie dostroję, to pojadę na hamownię drugi raz <ok>
Kolejnym błędem było też nie zmierzenie auta przed rozpoczęciem jakichkolwiek modów, bo nie wiem jaka była moc "startowa"
Wielkie dzięki dla Leo
http://i43.tinypic.com/2468lmg.gif
Na hamownie jechałem od razu po pracy i nie miałem czasu aby porządnie ogarnąć ustawienia. Dawka poszła w górę na tyle aby przy max wykręconej śrubie od wydatku szczątkowego mieć normalne wolne obroty i w miarę normalne zejście z obrotów, turbo na okolice 1,4 bar. Dużo dymu, a to oznacza, że mam za mało powietrza, czyli jednak miałem 100% racji pisząc wiele razy, że Garrett T2 to jest zabawka a nie turbosprężarka. Dodajmy do tego 3 letni filtr powietrza :oops: i nieco źle dobrany kąt wtrysku, którym niepotrzebnie pokręciłem w październiku walcząc z "porannym przebieraniem", co jak się okazało później nie jest spowodowane złym kątem wtrysku tylko zapowietrzającą się pompą.
Jak już zamontuję T3, ogarnę kąt wtrysku, wszystko ładnie dostroję, to pojadę na hamownię drugi raz <ok>
Kolejnym błędem było też nie zmierzenie auta przed rozpoczęciem jakichkolwiek modów, bo nie wiem jaka była moc "startowa"
Wielkie dzięki dla Leo