Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
A tak nieco zmieniając temat -> wie ktoś może jak były podłączone oryginalne tylne głośniki w B4 ? Kompletuje co prawda zestaw do B3, ale tylne 13 cm głośniki mam niestety od B4, da radę to zmusić do pracy z wiązką oraz Duo Soundem od B3 ?
Czy jednak muszę poszukać głośników od B3 na tył ?
Wiem że i w B3 i w B4 tył był aktywny, mam schemat podłączenia Duo Soundu, niestety jest problem, bo B4kowe głośniki mają w złączu dolnym i środkowym o 1 pin mniej niż kostki we wiązce :evil:
Czy jednak muszę poszukać głośników od B3 na tył ?
Wiem że i w B3 i w B4 tył był aktywny, mam schemat podłączenia Duo Soundu, niestety jest problem, bo B4kowe głośniki mają w złączu dolnym i środkowym o 1 pin mniej niż kostki we wiązce :evil:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Szukać gratów ? Po co ? Jeśli pozbyłbym się gratów 90tkowych to już bym do repliki 90tki ani do nawet lekkiej stylizacji na 90tkę nie wracał.
Miałbym ładne 80 B3 z AVF pod maską i to też by było bardzo fajne. Mój silnik jest zdrów, tylko że powoli kończą mi się możliwości zwiększania mocy, bo jak wrzucę Garretta T3 to będzie koniec modów w rozsądnej kasie. Dalsze cudowanie jest możliwe, ale trzeba wzmacniać dół, wzmacniać głowicę, ogólnie cudów tyle, że to na obecną chwilę nie ma sensu. Gdybym odpuścił na dobre 90, to plan by był taki żeby ogarnąć lakier i blacharkę (jeszcze drobne rzeczy do poprawki), wrzucić AVFa, a SB schować (mam sporo miejsca) i najwyżej w wolnych chwilach rozbierać i powoli remontować oraz wzmacniać aby za kilka lat narobić sporo zamieszania w świecie Diesla <ok>
Miałbym ładne 80 B3 z AVF pod maską i to też by było bardzo fajne. Mój silnik jest zdrów, tylko że powoli kończą mi się możliwości zwiększania mocy, bo jak wrzucę Garretta T3 to będzie koniec modów w rozsądnej kasie. Dalsze cudowanie jest możliwe, ale trzeba wzmacniać dół, wzmacniać głowicę, ogólnie cudów tyle, że to na obecną chwilę nie ma sensu. Gdybym odpuścił na dobre 90, to plan by był taki żeby ogarnąć lakier i blacharkę (jeszcze drobne rzeczy do poprawki), wrzucić AVFa, a SB schować (mam sporo miejsca) i najwyżej w wolnych chwilach rozbierać i powoli remontować oraz wzmacniać aby za kilka lat narobić sporo zamieszania w świecie Diesla <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Przed crashem miałem praktycznie 85% pakietu stylistycznego A90 i miałem graty w ładnym stanie, a więc jeśli bym je wszystkie sprzedał to myśle że trochę kasy by było. Prócz tego mam też na sprzedanie drewnianą 3 ramienną kierownicę Nardi w super stanie kompletną wraz z klaxonem i nabą do B3, kierownicę skórzaną 3 ramienną Votex też komplet w stanie db- i pewno prócz tego jeszcze coś bym znalazł. Ogarnięcie wyglądu wiele mnie kosztować nie będzie, więc sporo kasy na PD by już było.duo pisze:to co Ty tam masz, że to tyle forsy warte ? listwy chromowane ze złota ?pawelrybak15 pisze:czy może sprzedać 90tkowe graty oprócz blendy (nie przeżyje demontażu) a za zyskaną z sprzedaży kasę ogarnąć wygląd auta i wsadzić PDka ?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Dobra, tylko że mogę to zrobić na 2 sposoby, z czego jeden z nich to porzucenie projektu 90 i zrobienie ori 80 B3 wyglądającej jak w dniu opuszczenia fabryki, albo dalej iść w stronę 90 oczywiście także w taki sposób by auto wyglądało jak nowe.
Szczerze Ci powiem, że wściekły jestem jak myślę o tym ile znowu będe musiał wybulić na 90tkowe oświetlenie :evil:
Reflektor prawy kompletuje kawałek po kawałku (tak, kawałek po kawałku) a i tak ostatniego elementu, tzn klosza zdobyć nie mogę, halogenu w ładnym stanie też nie mogę poszukać, normalnie wściec się można :evil:
Mało tego jak już ten prawy reflektor skompletuje to muszę i tak oddać jego odbłych do zregenerowania, bo jest już naprawde kiepski, a skoro prawy dam do regeneracji to wypada też lewy żeby równo świeciły no i już się generują dodatkowe koszty :evil:
Aby zrobić ładne 80 starczy mi przedni zderzak z ori przeciwmgłówkami + blacharka + lakier, a aby kontynuować projekt 90 potrzeba więcej gratów a co za tym idzie więcej kasy :evil:
Szczerze Ci powiem, że wściekły jestem jak myślę o tym ile znowu będe musiał wybulić na 90tkowe oświetlenie :evil:
Reflektor prawy kompletuje kawałek po kawałku (tak, kawałek po kawałku) a i tak ostatniego elementu, tzn klosza zdobyć nie mogę, halogenu w ładnym stanie też nie mogę poszukać, normalnie wściec się można :evil:
Mało tego jak już ten prawy reflektor skompletuje to muszę i tak oddać jego odbłych do zregenerowania, bo jest już naprawde kiepski, a skoro prawy dam do regeneracji to wypada też lewy żeby równo świeciły no i już się generują dodatkowe koszty :evil:
Aby zrobić ładne 80 starczy mi przedni zderzak z ori przeciwmgłówkami + blacharka + lakier, a aby kontynuować projekt 90 potrzeba więcej gratów a co za tym idzie więcej kasy :evil:
no właśnie .. a te koszta 90tkowe są kroplą w morzu jeżeli chodzi i koszt PD po modach .. wiec nie bardzo kumam komplet ładnych lamp 90tkowch to max max 400zł halogen 100zł ... a kpl do swapu zdrowy to 3000zł więc ? co Ty do czego porówniujesz ?pawelrybak15 pisze:Dobra, tylko że mogę to zrobić na 2 sposoby, z czego jeden z nich to porzucenie projektu 90 i zrobienie ori 80 B3 wyglądającej jak w dniu opuszczenia fabryki, albo dalej iść w stronę 90 oczywiście także w taki sposób by auto wyglądało jak nowe.
Szczerze Ci powiem, że wściekły jestem jak myślę o tym ile znowu będe musiał wybulić na 90tkowe oświetlenie :evil:
Reflektor prawy kompletuje kawałek po kawałku (tak, kawałek po kawałku) a i tak ostatniego elementu, tzn klosza zdobyć nie mogę, halogenu w ładnym stanie też nie mogę poszukać, normalnie wściec się można :evil:
Mało tego jak już ten prawy reflektor skompletuje to muszę i tak oddać jego odbłych do zregenerowania, bo jest już naprawde kiepski, a skoro prawy dam do regeneracji to wypada też lewy żeby równo świeciły no i już się generują dodatkowe koszty :evil:
Aby zrobić ładne 80 starczy mi przedni zderzak z ori przeciwmgłówkami + blacharka + lakier, a aby kontynuować projekt 90 potrzeba więcej gratów a co za tym idzie więcej kasy :evil:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Komplet ładnych świateł z 90 400PLN ? <rotfl>
Używki z spiaskowanymi kloszami i zmiecionymi uchwytami :evil:
Póki co za 200PLN dopadłem nowiutką obudowę Hella do prawego reflektora, odbłyśnik i ramkę dostałem od Trepka, spinki klosza mam z reflektora który się rozsypał, silniczek też mam z niego bo przetrwał, utknąłem na etapie szukania nowego klosza i byćmoże w nadchodzącym tygodniu w końcu go dostanę i będzie mnie to kosztowało ponad 2 stówy co razem daje już ponad 400PLN za ten reflektor + 75 złociszy za regeneracje i mamy za prawy reflektor koszt prawie 5 stów :evil:
Halogen może i da się upolować ładny i bez mankamentów w stylu ułamane mocowania, ale póki co mnie się to nie udało.
Swap na AVFa to będzie tak jak napisałeś koszt około 3000PLN, ale to przyszłościowa inwestycja, bo będe miał mniejsze spalanie, lepsze osiągi i kulturę pracy jednostki, a to chyba jest najważniejsze. Bo to czy samochód będzie ładną 80tką, czy ładną repliką 90tki to już sprawa o bardzo małym znaczeniu.
Używki z spiaskowanymi kloszami i zmiecionymi uchwytami :evil:
Póki co za 200PLN dopadłem nowiutką obudowę Hella do prawego reflektora, odbłyśnik i ramkę dostałem od Trepka, spinki klosza mam z reflektora który się rozsypał, silniczek też mam z niego bo przetrwał, utknąłem na etapie szukania nowego klosza i byćmoże w nadchodzącym tygodniu w końcu go dostanę i będzie mnie to kosztowało ponad 2 stówy co razem daje już ponad 400PLN za ten reflektor + 75 złociszy za regeneracje i mamy za prawy reflektor koszt prawie 5 stów :evil:
Halogen może i da się upolować ładny i bez mankamentów w stylu ułamane mocowania, ale póki co mnie się to nie udało.
Swap na AVFa to będzie tak jak napisałeś koszt około 3000PLN, ale to przyszłościowa inwestycja, bo będe miał mniejsze spalanie, lepsze osiągi i kulturę pracy jednostki, a to chyba jest najważniejsze. Bo to czy samochód będzie ładną 80tką, czy ładną repliką 90tki to już sprawa o bardzo małym znaczeniu.