Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 12 lut 2012, 23:43

pawelrybak15, z całym szacunkiem duo igły lamy bez mankamentów w cenie 500 pln załatwi Ci dwie. Jak sie uprzesz to soczewki igły po 500 kupisz.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 lut 2012, 23:47

Tylko że ja potrzebuje jeden reflektor, bo tylko prawą stronę sobie rozwaliłem przecież...
Wujo, soczewki były tylko w B4 a do B3 nic innego prócz świateł z 90 nie ma. Zespolaki z 90 bez pourywanych uchwytów to rzadkość i myśle że sprzedałbym swoje za 5 stów komplet, tylko co z tego skoro na złożenie tego prawego reflektora wyjdzie mi około 5 stów :evil:

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 12 lut 2012, 23:49

a ten lewy masz taki lalę jak ten prawy robisz ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 lut 2012, 23:50

moja rada dla Ciebie to taka - zrób najpierw mechanikę, stylistyką zajmiesz się później. Olej wizualne sprawy , dokończ swapa, silnik, wtedy dokończ stronę wizualną.

Jak będziesz się rozdrabniał na pierdoły, po 200-300 zł. dla samego wyglądu, to nigdy nie uzbierasz na swapa. Raz a dobrze.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 lut 2012, 23:53

duo pisze:a ten lewy masz taki lalę jak ten prawy robisz ?
Lewy ma tylko delikatnie spiaskowane szkło i leciutko już wypalony odbłyśnik, tak pozatym nic mu nie dolega. I lewy i prawy reflektor były kupione przez mojego ojca jako nówki w ASO jakoś w roku 1999 albo 2000. Kupił te reflektory, oraz białe kierunki i halo z B4ki, które wrezał w ori zderzak z 80tki :shock:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 lut 2012, 23:55

Leo pisze:moja rada dla Ciebie to taka - zrób najpierw mechanikę, stylistyką zajmiesz się później. Olej wizualne sprawy , dokończ swapa, silnik, wtedy dokończ stronę wizualną.

Jak będziesz się rozdrabniał na pierdoły, po 200-300 zł. dla samego wyglądu, to nigdy nie uzbierasz na swapa. Raz a dobrze.
W zasadzie to chyba masz racje :roll:
Tyle, że dylemat i tak pozostaje - czy kontynuować po swapie projekt 90, czy olać ten temat...

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 lut 2012, 23:58

wszystko jedno, najpierw Twoim celem ma być swap, reszta to pierdoły i dokładka.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 13 lut 2012, 00:00

pawelrybak15 pisze:
duo pisze:a ten lewy masz taki lalę jak ten prawy robisz ?
Lewy ma tylko delikatnie spiaskowane szkło i leciutko już wypalony odbłyśnik, tak pozatym nic mu nie dolega. I lewy i prawy reflektor były kupione przez mojego ojca jako nówki w ASO jakoś w roku 1999 albo 2000. Kupił te reflektory, oraz białe kierunki i halo z B4ki, które wrezał w ori zderzak z 80tki :shock:
no to prawy w takim samym stanie do 200zł najdziesz i w czym problem .. a jak kiedys bedzie wszystko sprzyjac to sobie wypolerujesz szkło i zregenerujeszodbłysniki i bedzie malina

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 00:02

Tylko że skoro do końca układanki brak mi już tylko klosza to chyba lepiej kupić ten nieszczęsny klosz niż kolejny reflektor ?
Na alle za 200 widziałem lumpy bez mocowań niestety :evil:
Coś mi się wydaje że zrobie dokładnie tak jak napisał Leo. Zajme się mechaniką, wygląd zostanie na sam koniec i wtedy zdecyduje w jakim kierunku stylistycznym iść...

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 13 lut 2012, 00:05

pawelrybak15, Kiedy możemy spodziewać się AVF'a na koksie ? W tym roku dasz radę ?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 00:08

AVF na koksie to daleki plan, ale w tym roku chcę mieć pod maską zdrowy AVF lub AWX w serii.
Do zmiatania NGków wystarczy, ACE i ABC też oberwą, więc będzie <ok>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 lut 2012, 00:14

więc się ukierunkuj tak, i tego się twardo trzymaj!

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 00:19

Leo pisze:więc się ukierunkuj tak, i tego się twardo trzymaj!
I tak właśnie będzie.
Ale na hamownie mnie nie wyciągniesz z AVF serią <rotfl>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 lut 2012, 00:23

etam. a skąd będziesz wiedzieć, że swap dobrze zrobiłeś?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 00:32

Leo pisze:etam. a skąd będziesz wiedzieć, że swap dobrze zrobiłeś?
A co tu można spierniczyć :mrgreen:
Tzn można sporo rzeczy, ale w TDI nie ma śrubek do pokręcania które by mogły mieć wpływ na osiągi :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl