Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 13 lut 2012, 23:16

POdzielam opinie andi77

Dyzio B4 ma chyba 4 kanałowy abs stary i wolny pojeżdzij nowym autem z 6 lub 8 kanałowym absem i odczujesz różnice.Niestety B4 ma już swoje lata i cudem techniki nie jest. i nie będzie.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 lut 2012, 23:23

matt1988 pisze:Bo jak sie naciska hamulec ja baba w szpilkach to powodzenia w hamowaniu z abs trza wcisnac ile wlezie ja kiedys hamowałem naciskajac dwiema nogami i auto mega szybko sie zatrzymało tylko trza mocno wciskac przy awaryjnym hamowaniu
Dokładnie, im mocniej się naciśnie hamulec tym lepiej. Nie po to w nowych samochodach jest BAS aby miziać pedał hamulca jak dziewczynę za pośladek.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 13 lut 2012, 23:49

Jak wam abs wolno bije to chcecie mi powiedzieć że nogą szybciej zapulsujecie?
No tego jeszcze nie grali.
Ale jak tak uważacie to nie bede was na sile przekonywał.
Każdy swoje wie i swoje chwali.
pozdro i bez spinki

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lut 2012, 23:52

Potrafię zahamować impulsowo na śliskiej nawierzchni, wtedy przywaliłem bo sie nie spodziewałem lodu pod śniegiem. Prawda jest taka, że jak się spodziewasz, że w każdej chwili może być bardzo, bardzo źle, to skupiasz się nad tym by niebezpiecznej sytuacji uniknąć i nad tym jak sobie w przypadku wystapienia takowej poradzić, jak sie niczego nie spodziewasz a coś się zacznie dziać to najczęściej popełniasz błędy tak jak to zrobiłem ja i ABS może, lecz nie musi pomóc.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 14 lut 2012, 00:00

DYZIO pisze:Ale się czepiliście tego ABS-u
Jeśli abs wydłuża drogę hamowania to mi już ręce opadają
Przez tyle lat ile latam b4 to jedynie kiedy zahamuje się na piasku na plaży wtedy może i bez absu szybciej się zatrzyma bo wryje się w ziemię ale czy to mokra trawa, śnieg czy sucha szos to z abs-em zahamuje szybciej a jeśli hamuje wam źle z abs-em to radzę wyczyści koronki przegubów bo jeździłem ostatnio takim a4 delikatnie wciśniesz pedał hamulca a abs już się załączał.
Więc zamiast pisać wywody lepiej pójść do garażu wymienić cały płyn hamulcowy bo co u niektórych to jakby coca-cola zalana :lol: i wyczyścić koronki abs-u <ok>
Tomek jesteś mój Miszczu <piwo>
Spoko jest auto lalka motor też i powodzenia w modach <ok>

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 14 lut 2012, 00:01

eSPe pisze:Każdy swoje wie i swoje chwali.
Kolego... posiadam ABS w swoim B4. Śmiem twierdzić, że w naszych leciwych autach ABS jest zaledwie ,,protoplastą" dzisiejszych systemów. Proponuję przetestować ABS w nowszym roczniku i porównać.
Kocham nasze ,,osiemdziesiątki", ale ABS w naszych ,,niuniach" to porażka.
Nawet w brata VW Polo 6N działa o niebo lepiej.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 14 lut 2012, 00:09

andi77, czyli nadal potwierdzasz że abs w b4 jest tak kiepski że więcej impulsów wykona się nogą niż zrobi to system abs i w sumie jest on nie potrzebny (mowimy oczywiście cały czas o b4 bo nie mówię że w nowszych autach jest on tak samo wydajny).

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 14 lut 2012, 00:19

eSPe pisze:andi77, czyli nadal potwierdzasz że abs w b4 jest tak kiepski że więcej impulsów wykona się nogą niż zrobi to system abs i w sumie jest on nie potrzebny (mowimy oczywiście cały czas o b4 bo nie mówię że w nowszych autach jest on tak samo wydajny).
Zacytuj mnie gdzie tak napisałem. Nie twierdzę, że ABS nie jest potrzebny... wręcz przeciwnie, jestem zwolennikiem. Nigdy się nie zgodzę, że ABS skraca drogę hamowania :-P

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 14 lut 2012, 00:27

eSPe pisze:abs w b4 jest tak kiepski że więcej impulsów wykona się nogą niż zrobi to system abs
Doświadczony DRIVER nie robi impulsów nogą, lecz hamuje z wyczuciem (czyt. doświadczeniem).

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 14 lut 2012, 07:02

Nie zapominajmy, że aby ABS działał jak należy potrzebne sa zdrowe amorki. Jak się jeżdzi 20 lat na jednych to niestety ale potem jest zdziwienie, że ABS "odpuścił" hamowanie. Nie odpuścił tylko koło podbiło do góry i niestety ale wtedy ABS zadziała.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 14 lut 2012, 08:07

p-a-b-u pisze:Nie zapominajmy, że aby ABS działał jak należy potrzebne sa zdrowe amorki. Jak się jeżdzi 20 lat na jednych to niestety ale potem jest zdziwienie, że ABS "odpuścił" hamowanie. Nie odpuścił tylko koło podbiło do góry i niestety ale wtedy ABS zadziała.
Nareszcie głos rozsądku.
andi77 pisze:Zacytuj mnie gdzie tak napisałem.
Ty nie ale Pawła tak zrozumiałem.

Zapewne bliżej się zatrzymał. :mrgreen:

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 14 lut 2012, 13:40

chmiel25 pisze:Niestety B4 ma już swoje lata i cudem techniki nie jest. i nie będzie.
<buu>







a B2 ? :mrgreen:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 14 lut 2012, 13:53

duo pisze:
chmiel25 pisze:Niestety B4 ma już swoje lata i cudem techniki nie jest. i nie będzie.
<buu>







a B2 ? :mrgreen:
A czym się różni poza wyglądem ?? Trochę z tyłu zmienili. Kawałęk podłogi , bo przód jest taki sam. B2 to klasyka prostoty i niezawodności <rotfl>

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 14 lut 2012, 14:20

Ja to widzę, że zabierasz się do tego jak pies do jeża...dużo gadania, mało efektów.

I coś czuję, że ani mechanika ani strefa wizualna nie będzie ogarnięta, tylko przybędzie kolejne 20 stron przekomarzania się i wycieczek osobistych.



NG RoooLezz :mrgreen:

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 14 lut 2012, 14:36

MIODEK pisze:Ja to widzę, że zabierasz się do tego jak pies do jeża...dużo gadania, mało efektów.
Dobrym sposobem to nawet jeża wyru .. :mrgreen: tak więc spokojnie dajcie mu robić ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl