Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 B3 1,6 RN teraz 1,9 E SD

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
taktownie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 458
Rejestracja: 30 lip 2010, 12:00
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: taktownie » 13 sie 2012, 19:02

przestań, pakuj coś czego nie było w b3, takie swap ma sens tylko wtedy jak kupisz jakieś tanie rozbite b3 z takim motorem - przelozysz silnik a reszta na czesci.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 13 sie 2012, 20:19

Ptaku KST, nawet nie mysl o swapie na 16v, kupa to jakich malo i jest strasznie awaryjnym silnikiem ktory nawet po generalce(w moim przypadku) brzmi jakbys mu wrzucil kilka nakretek do srodka... :roll: mechaniczny wtrysk-nol koment... panewki-nol koment... nawet jak wyrwiesz taki silnik w rozsadnej cenie to bulisz na poczatek ok 2000pln na remont ktory nie da Ci gwarancji na bezawaryjna jazde, a jedynym plusem tego silnika bylo przyspieszenie ale tylko w bee3 i osce ;-) zakup sobie popularne 1.8t ew jakies 2.3 bo fajnie bucy i jedzie podobnie do 16v <ok>

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 13 sie 2012, 22:40

keczy, ale jak 2,3 to raczej 20v mi by sie widziało ale rozbitek by sie przydał

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 13 sie 2012, 23:11

podejrzewam, ze szybciej i taniej wyrwiesz 1.8t niz 2.3 20v z kompletnym osprzetem ale i tak pewnie bedzie generalka wchodzila w gre... moze ze 150km zostalo po tylu latach w 20v a koszty utrzymania niebotyczne w stusunku do mocy i nie bucy tak ladnie jak standard 2.3.

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 13 sie 2012, 23:13

nie wiem małe mam przekonanie do tych 2,3 ogolnie znalazłem za 2200 z osprzętem 2,3 20v

i tutuaj cala rozkmina co z silnikiem bo pierburg 2 ee to jest nie porozumienie

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 14 sie 2012, 20:56

masz elektroniczny wtrysk w 20v ale z tego co wyczytalem zanim kupilem 2.0 8v, jest drogi w utrzymaniu i spalanie rzedu 15l przy 170km ktore zostaly tylko na papierze nie sklonilo mnie do zakupu. za ta kase kupisz 1.8t i masz mniej motania jesli chodzi o przod auta(inny pas przedni) a wiazke i kompa tez musisz przelozyc. dodatkowo masz nowszej generacji silnik ktory na starcie ma tyle co przecietne 20v czyli 150km, dajesz wirusa i siedzi 170-190km, w b3 to wystarczajaca moc ;-)

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 14 sie 2012, 21:44

nagraj mi temat zeby ktos mi do zapakował w sensie wiazki i łap i sie na to pisze nawet jutro :D

Awatar użytkownika
Dżejkob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:26
Lokalizacja: Piła

Post autor: Dżejkob » 14 sie 2012, 22:26

Rób swapa na 1.8T AEB będe regularnie podglądał bo ciekawi mnie koszt i nakład prac to mozę też sie skusze :mrgreen: ale czuje że p otakiej operacji bedzie rakieta <ok>

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 14 sie 2012, 23:03

Ptaku KST, na forum siedzi juz kilka osob ktore robily takie swapy, w naszej okolicy to Slonik, sagem... pytaj ich o szczegoly bo wszystko robili sami i na moje slepe oko wyszlo im znakomicie

Dżejkob, poszukaj w tematach bo sa juz chyba 2 sztuki bee3 z tymi silnikami :->

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 14 sie 2012, 23:21

mam tanio do sprzedania swap 1.0 z fiata uno FIRE :mrgreen: to dopiero będzie ogień :mrgreen:

Awatar użytkownika
Dżejkob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:26
Lokalizacja: Piła

Post autor: Dżejkob » 14 sie 2012, 23:50

Dżejkob, poszukaj w tematach bo sa juz chyba 2 sztuki bee3 z tymi silnikami :->
no o jednej wiem druga musze poszukać :-P

Awatar użytkownika
taktownie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 458
Rejestracja: 30 lip 2010, 12:00
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: taktownie » 15 sie 2012, 08:30

ja mam w rewelacyjnym stanie 1.6 D, komplet na swapa z sankami skrzynia wiazka itp, brakuje tylko bloku silnika, ale to nei problem, można założyć od tego UNO 1.0 :mrgreen:

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 15 sie 2012, 09:17

duo, taktownie, w razie co to mam połowe gratów,kabelków,i cały słupek z mojego starego 1.8 też się przyda <ok>

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 15 sie 2012, 09:38

na swap, bedzie lepsze 700 z cc a nie jakieś 1,0 fire :P:P

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 15 sie 2012, 11:22

Ptaku KST pisze:bedzie lepsze 700 z cc
Lubie To <ok>

To kiedy zaczynasz ;D ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga