Audi 80 B3 1,6 RN teraz 1,9 E SD
Ptaku KST, nawet nie mysl o swapie na 16v, kupa to jakich malo i jest strasznie awaryjnym silnikiem ktory nawet po generalce(w moim przypadku) brzmi jakbys mu wrzucil kilka nakretek do srodka... :roll: mechaniczny wtrysk-nol koment... panewki-nol koment... nawet jak wyrwiesz taki silnik w rozsadnej cenie to bulisz na poczatek ok 2000pln na remont ktory nie da Ci gwarancji na bezawaryjna jazde, a jedynym plusem tego silnika bylo przyspieszenie ale tylko w bee3 i osce zakup sobie popularne 1.8t ew jakies 2.3 bo fajnie bucy i jedzie podobnie do 16v <ok>
masz elektroniczny wtrysk w 20v ale z tego co wyczytalem zanim kupilem 2.0 8v, jest drogi w utrzymaniu i spalanie rzedu 15l przy 170km ktore zostaly tylko na papierze nie sklonilo mnie do zakupu. za ta kase kupisz 1.8t i masz mniej motania jesli chodzi o przod auta(inny pas przedni) a wiazke i kompa tez musisz przelozyc. dodatkowo masz nowszej generacji silnik ktory na starcie ma tyle co przecietne 20v czyli 150km, dajesz wirusa i siedzi 170-190km, w b3 to wystarczajaca moc