Audi 80 B3 Quattro 2.2T AAN
Moja BlondyneczkA
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 01 sie 2014, 14:05
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Konkret projekt Takie małe pytanko: tłumik końcowy ori?? Myślałem że w B3 Q jest tłumik wzdłużnie (jak w b4 Q) a nie w poprzek.
Obecnie:
Audi 80 1.9 TDI 1Z '93
Było:
Audi A4 Avant 1.8T BFB '03
Audi 80 2.0E 3A '89
Audi 80 Quattro Competition 2.0 ACE '94
Audi A4 Avant 1.6 AHL '97
VW Polo 86c2F coupe 1.3 AAV '92
Audi 80 1.9 TDI 1Z '93
Było:
Audi A4 Avant 1.8T BFB '03
Audi 80 2.0E 3A '89
Audi 80 Quattro Competition 2.0 ACE '94
Audi A4 Avant 1.6 AHL '97
VW Polo 86c2F coupe 1.3 AAV '92
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
To źle myślałeś. W każdym B3 quattro tak jest i pochodnych czyli coupe quattro B3 i B4
Moje coupe...
https://audi80.pl/topics128/audi-cou ... t97130.htm
https://audi80.pl/topics128/audi-cou ... t97130.htm
Lukaniu666, tłumik wyspawany przeze mnie - popatrz sobie wcześniej Co do ułożenia tego tłumika myśle, że Rastaman25, doskonale to wyjaśnił
Kolejne działania w warsztacie, powoli zaczynam składać tylny zawias. Bardzo przyjemnie skręca się nowe bądź zregenerowane elementy nowymi śrubami ---> to zdecydowanie przyemna robota!
I wahacze + nowe końcówki
Całe podwozie wymyłem dokładnie żrącym środkiem HD i suszy się!
Przygotowane wszystkie półosie z nowymi przegubami + zwrotnice i oczywiście nowe łożyska
Po tym jak całe podwozie wyschło przyszedł czas na drobne zaprawki w miejscach gdzie powierzchownie pokazała się korozja. Czyszczenie do gołej, na to 2x APP rost off, 2x tlenkowa farba, 1x podkładowa i na koniec środki konserwujące. Znajomy bardzo polecał firmę MAKRA więc się skusiłem. Dodatkowo środek zabezpieczający profile zamkniete.
Komora gazowa
Efekt wygląda następująco: jeszcze nie doschło... Myślę, że na kolejne 20 lat śmiało wstarczy
Kolumny już siedzą
Kolejne działania w warsztacie, powoli zaczynam składać tylny zawias. Bardzo przyjemnie skręca się nowe bądź zregenerowane elementy nowymi śrubami ---> to zdecydowanie przyemna robota!
I wahacze + nowe końcówki
Całe podwozie wymyłem dokładnie żrącym środkiem HD i suszy się!
Przygotowane wszystkie półosie z nowymi przegubami + zwrotnice i oczywiście nowe łożyska
Po tym jak całe podwozie wyschło przyszedł czas na drobne zaprawki w miejscach gdzie powierzchownie pokazała się korozja. Czyszczenie do gołej, na to 2x APP rost off, 2x tlenkowa farba, 1x podkładowa i na koniec środki konserwujące. Znajomy bardzo polecał firmę MAKRA więc się skusiłem. Dodatkowo środek zabezpieczający profile zamkniete.
Komora gazowa
Efekt wygląda następująco: jeszcze nie doschło... Myślę, że na kolejne 20 lat śmiało wstarczy
Kolumny już siedzą
Ostatnio zmieniony 20 sty 2018, 09:45 przez piguu, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja BlondyneczkA
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5443
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
jozek726, Krzysiek 84, staram się by już tam nie zaglądać,chyba nikt juz nie bedzie musiał
Ostatnio zmieniony 20 sty 2018, 12:04 przez piguu, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja BlondyneczkA
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
Dawid1995, w ciuuul ciężka ale to przyjemność
Wjazd z gotowymi saniami i spinanie wszystkiego. Zaczyna powoli to wszystko wyglądać
Wszystko ładnie siadło w farbyczne miejsca, tuleje z AK pasują idealnie
Nadszedł czas aby pomyśleć nad hamulcami, co by Blondi chciała się zatrzymywać na razie przód, tył później jak fundusz pozwoli
Plan jest taki: Tarcza 324x28 4x108 + 4x100 zaciski 4-tłoki z Cayenne tył + adapter/jarzmo. Może uda się aby zmieścić to w obręcz 16"
Tarcze:
Tokarz zrobił robote i taaaak tera se wygląda
Zaciski tak wyglądają, czerwone = szybkie
Wjazd z gotowymi saniami i spinanie wszystkiego. Zaczyna powoli to wszystko wyglądać
Wszystko ładnie siadło w farbyczne miejsca, tuleje z AK pasują idealnie
Nadszedł czas aby pomyśleć nad hamulcami, co by Blondi chciała się zatrzymywać na razie przód, tył później jak fundusz pozwoli
Plan jest taki: Tarcza 324x28 4x108 + 4x100 zaciski 4-tłoki z Cayenne tył + adapter/jarzmo. Może uda się aby zmieścić to w obręcz 16"
Tarcze:
Tokarz zrobił robote i taaaak tera se wygląda
Zaciski tak wyglądają, czerwone = szybkie
Moja BlondyneczkA
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
Roman_S, Co do zabezpieczania to na zdjęciu powyżej jest środek wszystkim pewnie znany do zabezpieczenia i konserwacji profili zamkniętych czyli APP F400 którego NIE POLECAM!!! Przetestowałem wiele środków i naprawde według mojej opini chemia firmy MAKRA=bardzo dobra jakość.
Do zamkniętych profili użyłem 1x 1L HK400 który ma tą zalete, że siada na ściankach a nie spływa jak wymieniony wcześniej APP. Dozowany oczywiście z pistoletu - rewelacja. To samo tyczy się środków typu baranek firm takich jak BOLL, NOVOL, APP nie wspominając o innych "no name" które są za elastyczne, długo stygną i nawet po 2 tygodniach są miękkie, że bez problemu można wcisnąć w nie palec jak najtańszy bitexior. MAKRA natomiast szybko dosycha, robi się twardawa i matowa. Ogólnie polecam środki tego producenta (nie wszędzie można to dostać)
Koszty na 1/2 podwozia ponieważ robię to etapami:
1x Rost Off APP - 22zł
1x farba tlenkowa - 18zł
1x podkładowa spray - 25zł
5x 1KG MAKRA Evo Tec - około 200zł
1x 1L MAKRA Hk 400 - 36zł
Wychodzi około 300zł, natomiast aby całość skończyć to jeszcze jakieś 3kg Evo Tec czyki + około 80zł. Czyli około 380-400zł całość nie licząc wężyków, pistoletu, foli, taśmy itd
wujo1, Ruville zobaczymy ile wytrzymają
[ Dodano: 2018-01-20, 21:34 ]
He he śmieszny widok 256 vs 324
Do zamkniętych profili użyłem 1x 1L HK400 który ma tą zalete, że siada na ściankach a nie spływa jak wymieniony wcześniej APP. Dozowany oczywiście z pistoletu - rewelacja. To samo tyczy się środków typu baranek firm takich jak BOLL, NOVOL, APP nie wspominając o innych "no name" które są za elastyczne, długo stygną i nawet po 2 tygodniach są miękkie, że bez problemu można wcisnąć w nie palec jak najtańszy bitexior. MAKRA natomiast szybko dosycha, robi się twardawa i matowa. Ogólnie polecam środki tego producenta (nie wszędzie można to dostać)
Koszty na 1/2 podwozia ponieważ robię to etapami:
1x Rost Off APP - 22zł
1x farba tlenkowa - 18zł
1x podkładowa spray - 25zł
5x 1KG MAKRA Evo Tec - około 200zł
1x 1L MAKRA Hk 400 - 36zł
Wychodzi około 300zł, natomiast aby całość skończyć to jeszcze jakieś 3kg Evo Tec czyki + około 80zł. Czyli około 380-400zł całość nie licząc wężyków, pistoletu, foli, taśmy itd
wujo1, Ruville zobaczymy ile wytrzymają
[ Dodano: 2018-01-20, 21:34 ]
He he śmieszny widok 256 vs 324
Ostatnio zmieniony 21 sty 2018, 08:46 przez piguu, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja BlondyneczkA
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
topics126/audi-80-b3-quattro-22t-aan-t97369.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga