Audi 80 B3 Quattro 2.2T AAN
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 01 sie 2014, 14:05
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
Lukaniu666, tłumik wyspawany przeze mnie - popatrz sobie wcześniej Co do ułożenia tego tłumika myśle, że Rastaman25, doskonale to wyjaśnił
Kolejne działania w warsztacie, powoli zaczynam składać tylny zawias. Bardzo przyjemnie skręca się nowe bądź zregenerowane elementy nowymi śrubami ---> to zdecydowanie przyemna robota!
I wahacze + nowe końcówki
Całe podwozie wymyłem dokładnie żrącym środkiem HD i suszy się!
Przygotowane wszystkie półosie z nowymi przegubami + zwrotnice i oczywiście nowe łożyska
Po tym jak całe podwozie wyschło przyszedł czas na drobne zaprawki w miejscach gdzie powierzchownie pokazała się korozja. Czyszczenie do gołej, na to 2x APP rost off, 2x tlenkowa farba, 1x podkładowa i na koniec środki konserwujące. Znajomy bardzo polecał firmę MAKRA więc się skusiłem. Dodatkowo środek zabezpieczający profile zamkniete.
Komora gazowa
Efekt wygląda następująco: jeszcze nie doschło... Myślę, że na kolejne 20 lat śmiało wstarczy
Kolumny już siedzą
Kolejne działania w warsztacie, powoli zaczynam składać tylny zawias. Bardzo przyjemnie skręca się nowe bądź zregenerowane elementy nowymi śrubami ---> to zdecydowanie przyemna robota!
I wahacze + nowe końcówki
Całe podwozie wymyłem dokładnie żrącym środkiem HD i suszy się!
Przygotowane wszystkie półosie z nowymi przegubami + zwrotnice i oczywiście nowe łożyska
Po tym jak całe podwozie wyschło przyszedł czas na drobne zaprawki w miejscach gdzie powierzchownie pokazała się korozja. Czyszczenie do gołej, na to 2x APP rost off, 2x tlenkowa farba, 1x podkładowa i na koniec środki konserwujące. Znajomy bardzo polecał firmę MAKRA więc się skusiłem. Dodatkowo środek zabezpieczający profile zamkniete.
Komora gazowa
Efekt wygląda następująco: jeszcze nie doschło... Myślę, że na kolejne 20 lat śmiało wstarczy
Kolumny już siedzą
Ostatnio zmieniony 20 sty 2018, 09:45 przez piguu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dawid1995, w ciuuul ciężka ale to przyjemność
Wjazd z gotowymi saniami i spinanie wszystkiego. Zaczyna powoli to wszystko wyglądać
Wszystko ładnie siadło w farbyczne miejsca, tuleje z AK pasują idealnie
Nadszedł czas aby pomyśleć nad hamulcami, co by Blondi chciała się zatrzymywać na razie przód, tył później jak fundusz pozwoli
Plan jest taki: Tarcza 324x28 4x108 + 4x100 zaciski 4-tłoki z Cayenne tył + adapter/jarzmo. Może uda się aby zmieścić to w obręcz 16"
Tarcze:
Tokarz zrobił robote i taaaak tera se wygląda
Zaciski tak wyglądają, czerwone = szybkie
Wjazd z gotowymi saniami i spinanie wszystkiego. Zaczyna powoli to wszystko wyglądać
Wszystko ładnie siadło w farbyczne miejsca, tuleje z AK pasują idealnie
Nadszedł czas aby pomyśleć nad hamulcami, co by Blondi chciała się zatrzymywać na razie przód, tył później jak fundusz pozwoli
Plan jest taki: Tarcza 324x28 4x108 + 4x100 zaciski 4-tłoki z Cayenne tył + adapter/jarzmo. Może uda się aby zmieścić to w obręcz 16"
Tarcze:
Tokarz zrobił robote i taaaak tera se wygląda
Zaciski tak wyglądają, czerwone = szybkie
Roman_S, Co do zabezpieczania to na zdjęciu powyżej jest środek wszystkim pewnie znany do zabezpieczenia i konserwacji profili zamkniętych czyli APP F400 którego NIE POLECAM!!! Przetestowałem wiele środków i naprawde według mojej opini chemia firmy MAKRA=bardzo dobra jakość.
Do zamkniętych profili użyłem 1x 1L HK400 który ma tą zalete, że siada na ściankach a nie spływa jak wymieniony wcześniej APP. Dozowany oczywiście z pistoletu - rewelacja. To samo tyczy się środków typu baranek firm takich jak BOLL, NOVOL, APP nie wspominając o innych "no name" które są za elastyczne, długo stygną i nawet po 2 tygodniach są miękkie, że bez problemu można wcisnąć w nie palec jak najtańszy bitexior. MAKRA natomiast szybko dosycha, robi się twardawa i matowa. Ogólnie polecam środki tego producenta (nie wszędzie można to dostać)
Koszty na 1/2 podwozia ponieważ robię to etapami:
1x Rost Off APP - 22zł
1x farba tlenkowa - 18zł
1x podkładowa spray - 25zł
5x 1KG MAKRA Evo Tec - około 200zł
1x 1L MAKRA Hk 400 - 36zł
Wychodzi około 300zł, natomiast aby całość skończyć to jeszcze jakieś 3kg Evo Tec czyki + około 80zł. Czyli około 380-400zł całość nie licząc wężyków, pistoletu, foli, taśmy itd
wujo1, Ruville zobaczymy ile wytrzymają
[ Dodano: 2018-01-20, 21:34 ]
He he śmieszny widok 256 vs 324
Do zamkniętych profili użyłem 1x 1L HK400 który ma tą zalete, że siada na ściankach a nie spływa jak wymieniony wcześniej APP. Dozowany oczywiście z pistoletu - rewelacja. To samo tyczy się środków typu baranek firm takich jak BOLL, NOVOL, APP nie wspominając o innych "no name" które są za elastyczne, długo stygną i nawet po 2 tygodniach są miękkie, że bez problemu można wcisnąć w nie palec jak najtańszy bitexior. MAKRA natomiast szybko dosycha, robi się twardawa i matowa. Ogólnie polecam środki tego producenta (nie wszędzie można to dostać)
Koszty na 1/2 podwozia ponieważ robię to etapami:
1x Rost Off APP - 22zł
1x farba tlenkowa - 18zł
1x podkładowa spray - 25zł
5x 1KG MAKRA Evo Tec - około 200zł
1x 1L MAKRA Hk 400 - 36zł
Wychodzi około 300zł, natomiast aby całość skończyć to jeszcze jakieś 3kg Evo Tec czyki + około 80zł. Czyli około 380-400zł całość nie licząc wężyków, pistoletu, foli, taśmy itd
wujo1, Ruville zobaczymy ile wytrzymają
[ Dodano: 2018-01-20, 21:34 ]
He he śmieszny widok 256 vs 324
Ostatnio zmieniony 21 sty 2018, 08:46 przez piguu, łącznie zmieniany 1 raz.