Audi 80 B3 Quattro 2.2T AAN
IC69, bez przesady ale pierwszy raz będzie trudny
Żeby nie było z autkiem coś tam się dzieje, skompletowany już układ hamulcowy na przód i przymiarka na piastę:
Wszystko ładnie siadło, co do milimetra, tak jak powinno być, do tego dochodzi szerszy klocek, tak aby darł całą powierzchnię tarczy. Na zdjęciu wyżej przymierzony węższy.
Taki fancik dorwałem Raczej od razu pójdzie na pierwszy montaż!
Żeby nie było z autkiem coś tam się dzieje, skompletowany już układ hamulcowy na przód i przymiarka na piastę:
Wszystko ładnie siadło, co do milimetra, tak jak powinno być, do tego dochodzi szerszy klocek, tak aby darł całą powierzchnię tarczy. Na zdjęciu wyżej przymierzony węższy.
Taki fancik dorwałem Raczej od razu pójdzie na pierwszy montaż!
bokers89, dzięki za doping
Pogoda daje się we znaki i ciężko o dobre warunki do prac. Na szczęście na warsztacie jest około 12-15C i można było trochę podziałać. W weekend Blondi znów wjechała na podnośnik. Dwie bestie:
Wycięte łapy z podłużnic od 2.3NG, przygotowanie miejsca pod montaż:
I cyknięcie:
Zdążyłem również przygotować do konserwacji przednie nadkola i podwozie:
Oklejania 2 godziny, czyszczenie odtłuszczanie, maska na twarz, kitowanie - 2 warstwy, efekt:
Suszymy delikanie przez pare godzin:
Przez ten czas przygotowuje przednie zawieszenie do montażu
Pogoda daje się we znaki i ciężko o dobre warunki do prac. Na szczęście na warsztacie jest około 12-15C i można było trochę podziałać. W weekend Blondi znów wjechała na podnośnik. Dwie bestie:
Wycięte łapy z podłużnic od 2.3NG, przygotowanie miejsca pod montaż:
I cyknięcie:
Zdążyłem również przygotować do konserwacji przednie nadkola i podwozie:
Oklejania 2 godziny, czyszczenie odtłuszczanie, maska na twarz, kitowanie - 2 warstwy, efekt:
Suszymy delikanie przez pare godzin:
Przez ten czas przygotowuje przednie zawieszenie do montażu
Ostatnio zmieniony 04 mar 2018, 21:33 przez piguu, łącznie zmieniany 2 razy.
DeS, Nie ma na nim żadnych oznaczeń, jest to cały odlew - nie rezany z paru sztuk, ktoś stwierdził to może być wagner ale raczej nie sądzę.
[ Dodano: 2018-03-23, 16:01 ]
Do kompletu dołączyły takie kółka: ATS DTM 17 7,5J ET38:
Taaaakie oto spasy na tym zawiasie wyszły:
Ostatnio złożyłem cały przód, sanki, wahacze,piasty, zaciski hamulcowe, tarcze, klocki, MCpersony. Wszystko pospinane, i według mnie prezentuje się bardzo dobrze, parę fotek:
[ Dodano: 2018-03-23, 16:37 ]
Kółka pasują na 4-tłoki bez żadnych dystansów, jak wjedzie bestia i siądzie to zobaczymy jak to się wszystko spasuje z przednimi błotnikami.
Na tą chwile jest tak:
No i bestia w końcu poskładana czeka :
[ Dodano: 2018-03-23, 16:01 ]
Do kompletu dołączyły takie kółka: ATS DTM 17 7,5J ET38:
Taaaakie oto spasy na tym zawiasie wyszły:
Ostatnio złożyłem cały przód, sanki, wahacze,piasty, zaciski hamulcowe, tarcze, klocki, MCpersony. Wszystko pospinane, i według mnie prezentuje się bardzo dobrze, parę fotek:
[ Dodano: 2018-03-23, 16:37 ]
Kółka pasują na 4-tłoki bez żadnych dystansów, jak wjedzie bestia i siądzie to zobaczymy jak to się wszystko spasuje z przednimi błotnikami.
Na tą chwile jest tak:
No i bestia w końcu poskładana czeka :
bokers89, marzenia są po to by je realizować na tą chwilę nie mogę nic powiedzieć jedynie tylko że wygląda na MOCNY Jak zacznie jeździć to wypowiem się na temat wrażeń, pracy samej jednostki, co należy poprawić bo na pewno będą jakieś poprawki, trakcji itd..
Tymczasem nadeszła odpowiednia godzina i dzień
Trochę manewrowania było ale w końcu usiadł! Przód trochę dla mnie za bradzo poszedł w dół...
Zobaczymy jak to w praktyce bedzie, już czuć MOC
Tymczasem nadeszła odpowiednia godzina i dzień
Trochę manewrowania było ale w końcu usiadł! Przód trochę dla mnie za bradzo poszedł w dół...
Zobaczymy jak to w praktyce bedzie, już czuć MOC
To się odezwij do mnie W Coupe pakowałem wewnętrzne SKF, zewnętrzne tyle Meyle (bardzo dobrze wykonane moim zdaniem), a Lobro zewnetrzne przód.wujo1 pisze:też się przymierzam do ruvila , przy Lobro cena trochę zaporowa jak trzeba z 6 szt kupić
Co do cen, to Lobro oczywiście najdroższe. Wewnetrzne SKF'a kosztowo cakiem ok, podobnie jak Meyle na tył.
piguu mam kilka pytań - tylne sanki miałes w takim ładnym stanie, czy udało Ci się dorwać dodatkową sztukę? Tuleje sanek alu, poduszki dyra chyba poli - chciałeś usztywnić wszystko, czy dostepność elementów gumowo/metalowych Cię przeraziła. i kwestia drążków/sworzni wahacza na tył - regenerowane, czy nowe? Jeśli tak to jakiego producenta? Z góry dzięki za odpowiedź.
orsa_83,
Czas leci nie ubłagalnie... przy projekcie coś tam się dzieje lekko bo lekko ale zawsze do przodu. Wagner na swoim miejscu i kolejne problemy związane z jego montażem. Pierwszy z nich to wymiana kolektorka wodnego, najlepiej od 3B, ADU albo ABY ale to koszt około 1tys jeszcze żeby go znaleźć Musiałem przerobić swój, wygląda jak ori
[ Dodano: 2018-09-23, 20:28 ]
Po przerobieniu kolektorka, który siadł idealnie trzeba było zmienić napęd osprzętu, łape alternatora, alternator - przerobić kółko napędowe oraz wspome wraz z łapą... Z racji tego że fabrycznie była 2-sekcyjna zmieniłem na 1-sekcyjną ZFa. Przerobiona łapa od 7A + dorobione mocowania pod pompe.
[ Dodano: 2018-09-23, 20:34 ]
Kolektorek na miejscu, wspoma przerobiona!
Reazanie z pompami:
Następnie wymiana miski na tą z 7A jest inaczej wyprofilowana pod chłodnice bo wiadomo idzie boczna, od razu wyszkiełkowana + nowe uszczelki
Wleciała też chłodnica oleju 15-rzędowa MOCAL
[ Dodano: 2018-09-24, 17:00 ]
Lecimy z DP, na razie 3" wystarczy ..... reszta zostaje 2,5" + jeden końcowy tłumik przelotowy
Zostanie jeszcze wyjście z WG ogarnąć ale to kosmetyka
[ Dodano: 2018-09-24, 17:12 ]
Wyprowadziłem dzikusa na powietrze
I po lekkim płukaniu, postanowiłem, że po ponad pół rocznej przerwie należy się jej
[ Dodano: 2018-11-23, 10:21 ]
Budowa dolotu pod Wagnera + IC RS2:
Zmiany w napędzie układu rozrządu:
Najlepsza poszła dla mnie, miałem jeszcze 2 ładne ale sprzedałem. Pozostała mi zgnita do spawania ale z wyjściem pod stabi z wersji sport.orsa_83 pisze: tylne sanki miałes w takim ładnym stanie, czy udało Ci się dorwać dodatkową sztukę?
Nie ma problemu z dostępnością tych elementów o czym doskonale wiem jak stwierdziłeś chciałem usztywnić elementy zawieszenia ponieważ np:tuleje sanek i wahaczy przy dużych obciążeniach na prawde krótko wytrzymują... przekonałem się o tym przy poprzednim swapie.orsa_83 pisze:Tuleje sanek alu, poduszki dyra chyba poli - chciałeś usztywnić wszystko, czy dostepność elementów gumowo/metalowych Cię przeraziła
Sworznie wahacza - można dostać bez problemu - moje są firmy Febi, drążki są ori LMO.orsa_83 pisze: i kwestia drążków/sworzni wahacza na tył - regenerowane, czy nowe? Jeśli tak to jakiego producenta?
Czas leci nie ubłagalnie... przy projekcie coś tam się dzieje lekko bo lekko ale zawsze do przodu. Wagner na swoim miejscu i kolejne problemy związane z jego montażem. Pierwszy z nich to wymiana kolektorka wodnego, najlepiej od 3B, ADU albo ABY ale to koszt około 1tys jeszcze żeby go znaleźć Musiałem przerobić swój, wygląda jak ori
[ Dodano: 2018-09-23, 20:28 ]
Po przerobieniu kolektorka, który siadł idealnie trzeba było zmienić napęd osprzętu, łape alternatora, alternator - przerobić kółko napędowe oraz wspome wraz z łapą... Z racji tego że fabrycznie była 2-sekcyjna zmieniłem na 1-sekcyjną ZFa. Przerobiona łapa od 7A + dorobione mocowania pod pompe.
[ Dodano: 2018-09-23, 20:34 ]
Kolektorek na miejscu, wspoma przerobiona!
Reazanie z pompami:
Następnie wymiana miski na tą z 7A jest inaczej wyprofilowana pod chłodnice bo wiadomo idzie boczna, od razu wyszkiełkowana + nowe uszczelki
Wleciała też chłodnica oleju 15-rzędowa MOCAL
[ Dodano: 2018-09-24, 17:00 ]
Lecimy z DP, na razie 3" wystarczy ..... reszta zostaje 2,5" + jeden końcowy tłumik przelotowy
Zostanie jeszcze wyjście z WG ogarnąć ale to kosmetyka
[ Dodano: 2018-09-24, 17:12 ]
Wyprowadziłem dzikusa na powietrze
I po lekkim płukaniu, postanowiłem, że po ponad pół rocznej przerwie należy się jej
[ Dodano: 2018-11-23, 10:21 ]
Budowa dolotu pod Wagnera + IC RS2:
Zmiany w napędzie układu rozrządu:
Ostatnio zmieniony 20 gru 2018, 08:41 przez piguu, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Panowie w końcu! Dzikus odpalił, trzeba jeszcze paru poprawek ale motor pracuje równo i cichutko
Ujrzał światło dzienne i przejechał pierwsze metry na śniegu:
[ Dodano: 2019-01-01, 23:35 ]
Ujrzał światło dzienne i przejechał pierwsze metry na śniegu:
[ Dodano: 2019-01-01, 23:35 ]
Ostatnio zmieniony 02 sty 2019, 16:43 przez piguu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko