[B3 JN] Audi 80 Remont silnika + navi pus
Edytowałem 1 stronę. tylko nie jestem pewnien czy dobrze rozkodowałem wyposarzenie auta. Potem dodam jeszcze koszt 1 właściciela ile mniej więcej zapłacił za to auto.
Kody Wyposarzenia
X0A Wykonanie Niemcy
G0C 5-biegowa skrzynia
H2A Opony 175/60 R14 79H
L0L Wykonanie leworeczne (O CO KAMAN ?)
M2R 4- cylindrowy-silnik z wtryskiem 1,8 L 66 kW JN
C1B Felgi 'Stal' 5.5Jx14H2 ET 45
0TA Fzg. bez wycieraczek
1AB Wspomagany układ hamowania bez ABS
1C1 Wytrzymałosc na mróz do -25C, tolerowana do -30C
1G2 Zarezerowane – Stal -
1MA Kierownica standartowa
1X0 Przedni naped
3AD Lusterko wsteczne zewnetrzne (wypukłe), mech. regulowane i podgrzewane - prawe -
3BC Lusterko wsteczne zewnetrzne (płaskie), mech. regulowane i podgrzewane -lewe-
3FB Recznie otwierany metalowy szyberdach
3Y0 Wykonanie bez rolety przeciwsłonecznej
4GH Przednia szyba – zielona -
5K0 Fzg. bez konserwacji lakieru
6A0 Bez gasnicy
6R1 Osłona dra5ka zmiany biegów (sztuczna skóra)
BAD
BGD
9EB Kompletna instalacja dla 4-cylinrowego wtrysku
Historia prac:
Rok 2009
Wymiana tłumików środkowy i końcowy VFM-1631 / VFM 1607
Rok 2010
Wymiana klocków hamulcowych
Regulacja lusterek(cięgien) korbek od szyb, klamek i zamków.
Rok 2011
Wymiana poduszek silnika.
Wymiana tulei sanek
Wymiana Tulei wahaczy (z wersji ze wspomaganiem)
Naprawa podświetlenia przełączników w środkowych tunelu.
Wymiana drążków kierowniczych
Wymiana łączników stabilizatora
Wymiana gum stabilizatora
Wymiana sworzni wahaczy
Wymiana Filtrów Powietrza oleju.
Wymiana Oleju ELF Sporti SRI 15W40
Wymiana płynu chłodniczego Prestone
Nowe Kapcie zimowe 185/65/14
Wymiana kopułki zapłonowej i palca rozdzielacza
Założenie oryginalnych kołpaków AUDI
Rok 2012
Odnowienie alusów, nowe opony 205/5515
Remont Progów i rantów drzwi
Nowy akumulator "Euro bateria" 61Ah
Odnowienie pompy paliwa i wymiana Filtra paliwa.
Kody Wyposarzenia
X0A Wykonanie Niemcy
G0C 5-biegowa skrzynia
H2A Opony 175/60 R14 79H
L0L Wykonanie leworeczne (O CO KAMAN ?)
M2R 4- cylindrowy-silnik z wtryskiem 1,8 L 66 kW JN
C1B Felgi 'Stal' 5.5Jx14H2 ET 45
0TA Fzg. bez wycieraczek
1AB Wspomagany układ hamowania bez ABS
1C1 Wytrzymałosc na mróz do -25C, tolerowana do -30C
1G2 Zarezerowane – Stal -
1MA Kierownica standartowa
1X0 Przedni naped
3AD Lusterko wsteczne zewnetrzne (wypukłe), mech. regulowane i podgrzewane - prawe -
3BC Lusterko wsteczne zewnetrzne (płaskie), mech. regulowane i podgrzewane -lewe-
3FB Recznie otwierany metalowy szyberdach
3Y0 Wykonanie bez rolety przeciwsłonecznej
4GH Przednia szyba – zielona -
5K0 Fzg. bez konserwacji lakieru
6A0 Bez gasnicy
6R1 Osłona dra5ka zmiany biegów (sztuczna skóra)
BAD
BGD
9EB Kompletna instalacja dla 4-cylinrowego wtrysku
Historia prac:
Rok 2009
Wymiana tłumików środkowy i końcowy VFM-1631 / VFM 1607
Rok 2010
Wymiana klocków hamulcowych
Regulacja lusterek(cięgien) korbek od szyb, klamek i zamków.
Rok 2011
Wymiana poduszek silnika.
Wymiana tulei sanek
Wymiana Tulei wahaczy (z wersji ze wspomaganiem)
Naprawa podświetlenia przełączników w środkowych tunelu.
Wymiana drążków kierowniczych
Wymiana łączników stabilizatora
Wymiana gum stabilizatora
Wymiana sworzni wahaczy
Wymiana Filtrów Powietrza oleju.
Wymiana Oleju ELF Sporti SRI 15W40
Wymiana płynu chłodniczego Prestone
Nowe Kapcie zimowe 185/65/14
Wymiana kopułki zapłonowej i palca rozdzielacza
Założenie oryginalnych kołpaków AUDI
Rok 2012
Odnowienie alusów, nowe opony 205/5515
Remont Progów i rantów drzwi
Nowy akumulator "Euro bateria" 61Ah
Odnowienie pompy paliwa i wymiana Filtra paliwa.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
celowo napisałem przez "ó" jeśli ktoś będzie chciał mi zarzucic. Niestety, ten "wójek" się doczepia do każdego. Tato jest w delegacji, więc on "rządzi" Audicą Tak na dobrą sprawę to mam zakaz tykania się audiczki. On ma swoje auto, ale szkoda mu go do jazdy więc dobija silnik u mnie. Dobra, niby płaci, i naprawia tam audicę ale... ja też chciałbym coś przy niej zrobic. Raz na jakiś czas może i pozwoli mi "puknąc młotkiem" ale nic po za tym...
Co do modów.
Może uda mi się dorwac mieszek i gałkę zmiany biegów. To na pewno za jakiś miesiąc wpadnie, Kiera z wersji sport? hmm nieszczególnie mi się podoba. Ta od S2 jest już lepsza ale jakoś też nie za bardzo. W Dalszą przyszłosc planuję el.szyby i lusterka ale to po ukończeniu 18-stki.
Jeszcze jedno pytanie. Chodzi o soczewki. Jak miec w B3 soczewki. Modyfikowanie reflektora ale co i jak bo nie za bardzo wiem. Nie chcę modyfikowac grilla żeby założyc soczewkę od b4.
Edit
Czy można zamontowac siłowniki maski w B3 ? bo widziałem do b4 po 20zł. Tylko nie wiem czy podejdą.
Co do modów.
Może uda mi się dorwac mieszek i gałkę zmiany biegów. To na pewno za jakiś miesiąc wpadnie, Kiera z wersji sport? hmm nieszczególnie mi się podoba. Ta od S2 jest już lepsza ale jakoś też nie za bardzo. W Dalszą przyszłosc planuję el.szyby i lusterka ale to po ukończeniu 18-stki.
Jeszcze jedno pytanie. Chodzi o soczewki. Jak miec w B3 soczewki. Modyfikowanie reflektora ale co i jak bo nie za bardzo wiem. Nie chcę modyfikowac grilla żeby założyc soczewkę od b4.
Edit
Czy można zamontowac siłowniki maski w B3 ? bo widziałem do b4 po 20zł. Tylko nie wiem czy podejdą.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Sport Edition ma tą samą kierę co S2 nie licząc znaczka. Czytaj ze zrozumieniem piszę czteroramienna kierownica skórzana,która ma ten sam wzór co standardowa tylko jest skórą obszyta jak na Audi przystało <ok>
Do soczewek trzeba odbłyśnik robić pod soczewkę i szkło polerować pod nią
Siłownik podejdzi ebez problemu musisz mieć do tego mocowanie do siłownika na kielichu i mocowanie przy masce. Akurat to domaski to nie problem, ponieważ wystarczy je odkręcić, a to przy kielichu trzeba rozwiercać na zgrzewach
Do soczewek trzeba odbłyśnik robić pod soczewkę i szkło polerować pod nią
Siłownik podejdzi ebez problemu musisz mieć do tego mocowanie do siłownika na kielichu i mocowanie przy masce. Akurat to domaski to nie problem, ponieważ wystarczy je odkręcić, a to przy kielichu trzeba rozwiercać na zgrzewach
Dzisiaj poszedlem do garazu z nudow i poprzegladalem silnik. Sprawdzilem stan oleju i plynow ekspoatacyjnych, jednak zdziwilem sie, gdy zdjalem plastik z podszybia (po prawej stronie). Zobaczylem tam bowiem kratke zasypana liscmi i innymi syfami. Oczyscilem kratke i zaskoczyl mnie widok "turbinki" dmuchawy. Nie ma tam zadnego filtra ani nic. Panowie powiedzcie mi jaki tam powinien byc filtr bo nie wierze ze ma byc tak jak jest teraz.
Taaak, na pewno srebrne nie pasują do czerwonego :lol:
http://www.classic-audi.co.uk/forum/pic ... ureid=6637
http://www.classic-audi.co.uk/forum/pic ... ureid=6637