Audi 80 typ 89 2.0 16v by skizo
Audi 80 typ 89 2.0 16v by skizo
Witam
Wiele osób napewno kojarzy mój samochód z tematu "Szerokiej stali"
A wiec zacznijmy od poczatku
Audi 80 z 1988r pierwotnie silnik 1.8 PM o jakże porażającej mocy 90KM
Kod lakieru "LY3D"
Wyposażenie dodatkowe:
hyyym?:
-ABS czyli Absolutny Brak Systemów
-Radio
-I podgrzewane lusterka
W ubiegłym roku zmienione zostało:
Silnik na ABK + Weber DCHD
-Zawieszenie gwintowane KW
-Szeroka stal 8" i 9"
Obecnie samochód przechodzi remont i kilka nowych modyfikacji:
Rzut oka na gwint
Z tego powodu że moja komora silnika wygladala już beznadziejnie <buu> postanowiłem coś z tym zrobić
Po umyciu:
Wyglądało to troszeczkę lepiej choć i tak efekt nie był zadowalający.
Zaczyna się tu robić pusto:
Kilka poprawek:
Przed:
I po:
Obecnie komora została wyczyszczona i położony został podkład
Przede mną jeszcze sporo pracy, więc temat będzie aktualizowany
Edit.
13.05.2012
Dziś polakierowałem komorę silnika lakierem akrylowym. Wygląda to tak:
Wiele osób napewno kojarzy mój samochód z tematu "Szerokiej stali"
A wiec zacznijmy od poczatku
Audi 80 z 1988r pierwotnie silnik 1.8 PM o jakże porażającej mocy 90KM
Kod lakieru "LY3D"
Wyposażenie dodatkowe:
hyyym?:
-ABS czyli Absolutny Brak Systemów
-Radio
-I podgrzewane lusterka
W ubiegłym roku zmienione zostało:
Silnik na ABK + Weber DCHD
-Zawieszenie gwintowane KW
-Szeroka stal 8" i 9"
Obecnie samochód przechodzi remont i kilka nowych modyfikacji:
Rzut oka na gwint
Z tego powodu że moja komora silnika wygladala już beznadziejnie <buu> postanowiłem coś z tym zrobić
Po umyciu:
Wyglądało to troszeczkę lepiej choć i tak efekt nie był zadowalający.
Zaczyna się tu robić pusto:
Kilka poprawek:
Przed:
I po:
Obecnie komora została wyczyszczona i położony został podkład
Przede mną jeszcze sporo pracy, więc temat będzie aktualizowany
Edit.
13.05.2012
Dziś polakierowałem komorę silnika lakierem akrylowym. Wygląda to tak:
Ostatnio zmieniony 11 sty 2013, 00:02 przez skizo, łącznie zmieniany 11 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Dobra stal nie jest zła, fajnie to wygląda. Nad spasowaniem przodu musisz tylko popracować
Polecam Forum Audi A6.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1568
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Ale ma zdziwiony przód hehe
Niemniej jednak ładnie się prezentuje, lakier zadbany, jest <ok>
Niemniej jednak ładnie się prezentuje, lakier zadbany, jest <ok>
Było: VIII 2008 - X 2008 - B3 1.8PM; X 2008 - III 2010 B3 1.6PP; -> IV 2010 - VIII 2013 B3 1.6D
VIII 2013 - IX 2015 C3 2.3E [*]; VI 2015 - XI 2015 B3 1.8SF; XII 2015 Coupe B4 AAH; B3 1.8SF+LPG X 2015 - II 2016; 1.9D II 2016 - VI 2016; C3 2.3NF XII 2015 - VI 2016; C3 1.8JN V 2016 - VII 2016
jest: -> C3 Avant 2.3NF VII 2016 - ?
VIII 2013 - IX 2015 C3 2.3E [*]; VI 2015 - XI 2015 B3 1.8SF; XII 2015 Coupe B4 AAH; B3 1.8SF+LPG X 2015 - II 2016; 1.9D II 2016 - VI 2016; C3 2.3NF XII 2015 - VI 2016; C3 1.8JN V 2016 - VII 2016
jest: -> C3 Avant 2.3NF VII 2016 - ?
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
UP^
Przybyły nowe graty
świeżo wycięta laserem flansza pod kolektor dolotowy
Stalowa uszczelka pod głowicę :
Nowe śrubki głowicy
i zaczynam skręcanie silnika
Głowica już siedzi, czekam teraz jeszcze tylko na kolektor wydechowy
Przybyły nowe graty
świeżo wycięta laserem flansza pod kolektor dolotowy
Stalowa uszczelka pod głowicę :
Nowe śrubki głowicy
i zaczynam skręcanie silnika
Głowica już siedzi, czekam teraz jeszcze tylko na kolektor wydechowy
Ostatnio zmieniony 01 lip 2012, 13:37 przez skizo, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga