Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 typ 89 2.0 16v by skizo

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
skizo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 02 lut 2008, 20:05
Lokalizacja: Miechów

Audi 80 typ 89 2.0 16v by skizo

Post autor: skizo » 12 maja 2012, 22:41

Witam

Wiele osób napewno kojarzy mój samochód z tematu "Szerokiej stali"

A wiec zacznijmy od poczatku
Audi 80 z 1988r pierwotnie silnik 1.8 PM o jakże porażającej mocy 90KM
Kod lakieru "LY3D"
Wyposażenie dodatkowe:
hyyym?:
-ABS czyli Absolutny Brak Systemów
-Radio
-I podgrzewane lusterka



W ubiegłym roku zmienione zostało:
Silnik na ABK + Weber DCHD
-Zawieszenie gwintowane KW
-Szeroka stal 8" i 9"
Obrazek
Obrazek

Obecnie samochód przechodzi remont i kilka nowych modyfikacji:
Obrazek
Obrazek
Rzut oka na gwint
Obrazek

Z tego powodu że moja komora silnika wygladala już beznadziejnie <buu> postanowiłem coś z tym zrobić
Obrazek

Po umyciu:
Obrazek
Wyglądało to troszeczkę lepiej choć i tak efekt nie był zadowalający.

Zaczyna się tu robić pusto:

Obrazek

Kilka poprawek:
Przed:
Obrazek

I po:
Obrazek
Obrazek

Obecnie komora została wyczyszczona i położony został podkład
Obrazek

Przede mną jeszcze sporo pracy, więc temat będzie aktualizowany

Edit.
13.05.2012
Dziś polakierowałem komorę silnika lakierem akrylowym. Wygląda to tak:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 11 sty 2013, 00:02 przez skizo, łącznie zmieniany 11 razy.

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 12 maja 2012, 22:44

Dobra stal nie jest zła, fajnie to wygląda. Nad spasowaniem przodu musisz tylko popracować :-P

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 12 maja 2012, 22:46

piękna B3 , jakieś foto tego ABK , jak lata w budzie b3 ?

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 12 maja 2012, 22:54

skizo pisze:ABK + Weber DCHD
faaaak, poka jak to wyglada i jak to gada :)
na pierwszy rzut monitorem wyglada wielce okej tylko wulkanizatora bym nabil na pal za te ordynarne ciezarki.

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 12 maja 2012, 23:52

fajnie kolego wygląda na tel szerokiej stali :)

masny89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 21 wrz 2009, 19:39
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: masny89 » 13 maja 2012, 01:38

zapodaj front 90-tkowy i bedzie miazga

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 13 maja 2012, 08:18

Ale ma zdziwiony przód hehe :-P
Niemniej jednak ładnie się prezentuje, lakier zadbany, jest <ok> ;-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 13 maja 2012, 08:23

Silnik musi robić wrażenie, a przód zostaw ori tak jak reszta auta, na tej stali wyróżnia się z tłumu + jeszcze ten silnik <ok>

skizo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 02 lut 2008, 20:05
Lokalizacja: Miechów

Post autor: skizo » 08 cze 2012, 19:41

A wiec kolejna dawka modyfikacji ;)

Przyszedł nowy krótki blok silnika 9A i głowica od KR-a
Blok:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Głowica:

Obrazek

Obrazek

Prace z braku czasu posuwają sie do przodu w bardzo wolnym tempie

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 08 cze 2012, 19:58

od czego masz sprezyny na przodzie w gwincie?



gratki za mody

pozdr

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 08 cze 2012, 21:13

szykuje się fajny projekt :)

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 08 cze 2012, 21:27

:arrow: szacuneczek i dawaj do przodu...lubie takie akcje

skizo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 02 lut 2008, 20:05
Lokalizacja: Miechów

Post autor: skizo » 24 cze 2012, 17:25

A więc lecimy dalej

Silnik nareszcie trafił na swoje miejsce ;-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I zaczynają sie problemy

Obrazek

Nie mozna zmontować wydechu na kolektorze z VW niestety (a szkoda)
Potrzebuję teraz namiaru na firmę osobe ktora wytnie flansze pod kolektor dolotowy i wydechowy w rozsadnych $$

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 24 cze 2012, 18:15

A od 16V z B3/B4 nie pasuje kolektor ?

skizo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 02 lut 2008, 20:05
Lokalizacja: Miechów

Post autor: skizo » 30 cze 2012, 21:50

UP^

Przybyły nowe graty

świeżo wycięta laserem flansza pod kolektor dolotowy
Obrazek

Stalowa uszczelka pod głowicę :

Obrazek

Obrazek

Nowe śrubki głowicy ;)

Obrazek

i zaczynam skręcanie silnika
Głowica już siedzi, czekam teraz jeszcze tylko na kolektor wydechowy
Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 lip 2012, 13:37 przez skizo, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl