Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 4.2 V8 SUPERCHARGER [B3 ABZ]

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 13 sty 2013, 15:53

Cos pieknego. Zaciski z Porsche siadly na zwrotnice czy adaptery potrzebne sa?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 13 sty 2013, 16:08

quattrodriver pisze:Element poniżej białej lini należy odciąć gdyż opiera się o kołyskę
Więc po tym zabiegu, już nie zachodzi potrzeba przerabiania kołyski, tak jak to miało miejsce w innych tego typu swapach? W projektach tych zauważyłem również, że w podłużnicy trzeba zrobić miejsce dla kolektora wydechowego, lub przerobić sam kolektor. Jak to odbyło się w Twoim przypadku?

quattrodriver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 02 gru 2009, 17:17
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: quattrodriver » 13 sty 2013, 16:49

!StaSiu pisze:Cos pieknego. Zaciski z Porsche siadly na zwrotnice czy adaptery potrzebne sa?
Zaciski siadły bez adatera (P&P) przy zachowaniu ori tarczy 280mm, przy tarczy 314mm naturalnie zrobiłem adapter.
IC69 pisze:
quattrodriver pisze:Element poniżej białej lini należy odciąć gdyż opiera się o kołyskę
Więc po tym zabiegu, już nie zachodzi potrzeba przerabiania kołyski, tak jak to miało miejsce w innych tego typu swapach? W projektach tych zauważyłem również, że w podłużnicy trzeba zrobić miejsce dla kolektora wydechowego, lub przerobić sam kolektor. Jak to odbyło się w Twoim przypadku?
Właśnie dziś poruszałem ten temat z Kubą i w naszych projektach nie było takiej konieczności. Szczerze mówiąc nie rozumiem zabiegu cięcia podłużnic bo u nas jest od groooooooma miejsca!! Łatwiej również obciać silnik w tym miejsu gdzie nie ma żadnej śruby mocującej i naprawde żadnego strategicznego elementu niż naruszać jak by nie było wzmocnienie podłużnic.

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 13 sty 2013, 17:34

Pełen podziw kolego !! Napalałem się już na ten samochód równocześnie napalając się na zieloną. Razem wyglądają niesamowicie :-) Foty pierwsza klasa a o samochodzie już nie wspomnę, spać mi te projekty nie dają <ok>

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 13 sty 2013, 17:36

Wydaje mi się że masz jakieś fajne filmiki na pewno:) chętnie posłuchałbym i obejrzał jak ten potwór sobie chodzi :)

Awatar użytkownika
anakonda1259
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 13 lut 2010, 14:27
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: anakonda1259 » 13 sty 2013, 17:56

coś pięknego pogratulować <ok> <ok>

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 13 sty 2013, 18:12

Szacunek za włożoną pracę i efekt końcowy. Piękne auto.

PS Pogratulować fotografa ;-)

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 13 sty 2013, 22:10

quattrodriver pisze:IC69 napisał/a:
quattrodriver napisał/a:
Element poniżej białej lini należy odciąć gdyż opiera się o kołyskę

Więc po tym zabiegu, już nie zachodzi potrzeba przerabiania kołyski, tak jak to miało miejsce w innych tego typu swapach? W projektach tych zauważyłem również, że w podłużnicy trzeba zrobić miejsce dla kolektora wydechowego, lub przerobić sam kolektor. Jak to odbyło się w Twoim przypadku?


Właśnie dziś poruszałem ten temat z Kubą i w naszych projektach nie było takiej konieczności. Szczerze mówiąc nie rozumiem zabiegu cięcia podłużnic bo u nas jest od groooooooma miejsca!! Łatwiej również obciać silnik w tym miejsu gdzie nie ma żadnej śruby mocującej i naprawde żadnego strategicznego elementu niż naruszać jak by nie było wzmocnienie podłużnic.
Oglądając zdj widzę że na "środku" sanek, wózka masz zagłębienie, jest tam wyraźnie niższy, u mnie z tego co pamiętam to był równy, no i dla tego musiałem go podciąć, a w misce wystarczy usunąć żeberka, nie trzeba wycinać tyłui, mieści się za wózkiem. ;-)

Aha, gratuluje czystości projektu, poraża i rzuca na kolana :mrgreen:

Awatar użytkownika
1.8s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 349
Rejestracja: 08 sty 2011, 10:19
Lokalizacja: Kamienna Góra dolśl

Post autor: 1.8s » 13 sty 2013, 22:19

Przepiękne auto, cóż więcej dodać. Mam nadzieję, zobaczę ją na żywo (w końcu daleko nie mam ;d )

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 13 sty 2013, 23:18

Skoro tak z tym IC to rozumiem, dobre podejscie do sprawy.
No wlasnie jak to jest z tymi podluznicami bo ja tez spotkalem sie z opinia iz stwierdzenie ze trzeba je ciac/zaginac jest bledne bo silnik miesci sie bez tego bezproblemowo.
A jak juz przy takich rzeczach jestesmy to jak bylo u was z serqwem i pompa hamulcowa, przeszkadzalo cos tam jesli chodzi o gabaryty??

quattrodriver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 02 gru 2009, 17:17
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: quattrodriver » 14 sty 2013, 00:41

witek88 pisze:
quattrodriver pisze:IC69 napisał/a:
quattrodriver napisał/a:
Element poniżej białej lini należy odciąć gdyż opiera się o kołyskę

Więc po tym zabiegu, już nie zachodzi potrzeba przerabiania kołyski, tak jak to miało miejsce w innych tego typu swapach? W projektach tych zauważyłem również, że w podłużnicy trzeba zrobić miejsce dla kolektora wydechowego, lub przerobić sam kolektor. Jak to odbyło się w Twoim przypadku?


Właśnie dziś poruszałem ten temat z Kubą i w naszych projektach nie było takiej konieczności. Szczerze mówiąc nie rozumiem zabiegu cięcia podłużnic bo u nas jest od groooooooma miejsca!! Łatwiej również obciać silnik w tym miejsu gdzie nie ma żadnej śruby mocującej i naprawde żadnego strategicznego elementu niż naruszać jak by nie było wzmocnienie podłużnic.
Oglądając zdj widzę że na "środku" sanek, wózka masz zagłębienie, jest tam wyraźnie niższy, u mnie z tego co pamiętam to był równy, no i dla tego musiałem go podciąć, a w misce wystarczy usunąć żeberka, nie trzeba wycinać tyłui, mieści się za wózkiem. ;-)

Aha, gratuluje czystości projektu, poraża i rzuca na kolana :mrgreen:
Dzięki Witku i również gratuluje projektu, widzialem filmy i powiem Ci że Twoja też zdrowo zapodaje. A co do sillnika, wiesz co.. wydaje mi się że róznica wynika z tego że mamy różne łapy i różne poduszki silnika. Masz może gdzieś pokazowe zdjęcia tego elementu??
Tak z czystej ciekawości porównał bym jaka jest różnica.
Słonik pisze:A jak juz przy takich rzeczach jestesmy to jak bylo u was z serqwem i pompa hamulcowa, przeszkadzalo cos tam jesli chodzi o gabaryty??
U Kuby w B4 jest serwo powietrzne i nie do końca pamiętam co zostało zrobione, może Kuba pamięta. Natomiast ja mam pompę bez serwa powietrznego (wspomaganie hydrauliczne z akumulatorem ciśnienia) i wystarczyło pod dwie dolne z czterech śrub mocujących podłożyc podkładki (ok. 3,4mm) aby unieść pompę w górę. Bałem się ze przy ruchach motoru na poduszkach może on uderzać w pompę. Ogólem pompa z serwem powietrznym jest któtsza od mojej pompy i tam to wygląda zgrabniej :)

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 14 sty 2013, 11:04

No niestety ale fotki nie mam, w ogóle mało zdj robiłem podczas prac, teraz żałuję.
A co do serwa i pompy to nie zostały tknięte, pompa ABS też jest na swoim miejscu, co prawda jest tam dość ciasno (komar chu... nie włoży) ale się udało.
No i przy serwie idą u mnie węże od lpg i kable oczywiście, co jeszcze bardziej ograniczyło miejsce.

Awatar użytkownika
mumu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 16 sie 2012, 07:38
Lokalizacja: Strzeszkowice/Lublin

Post autor: mumu » 14 sty 2013, 18:34

Pogratulować V8 w audi 80b3 ;-) kosa nie samochód :evil:

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 14 sty 2013, 18:42

brak slow Extra robota !!! gratulacje i wielkie grati :mrgreen: :mrgreen: <piwo>

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 14 sty 2013, 18:43

zaawansowane... <cieszy>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga