Audi 90 4.2 V8 SUPERCHARGER [B3 ABZ]
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Więc po tym zabiegu, już nie zachodzi potrzeba przerabiania kołyski, tak jak to miało miejsce w innych tego typu swapach? W projektach tych zauważyłem również, że w podłużnicy trzeba zrobić miejsce dla kolektora wydechowego, lub przerobić sam kolektor. Jak to odbyło się w Twoim przypadku?quattrodriver pisze:Element poniżej białej lini należy odciąć gdyż opiera się o kołyskę
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 02 gru 2009, 17:17
- Lokalizacja: Wałbrzych
Zaciski siadły bez adatera (P&P) przy zachowaniu ori tarczy 280mm, przy tarczy 314mm naturalnie zrobiłem adapter.!StaSiu pisze:Cos pieknego. Zaciski z Porsche siadly na zwrotnice czy adaptery potrzebne sa?
Właśnie dziś poruszałem ten temat z Kubą i w naszych projektach nie było takiej konieczności. Szczerze mówiąc nie rozumiem zabiegu cięcia podłużnic bo u nas jest od groooooooma miejsca!! Łatwiej również obciać silnik w tym miejsu gdzie nie ma żadnej śruby mocującej i naprawde żadnego strategicznego elementu niż naruszać jak by nie było wzmocnienie podłużnic.IC69 pisze:Więc po tym zabiegu, już nie zachodzi potrzeba przerabiania kołyski, tak jak to miało miejsce w innych tego typu swapach? W projektach tych zauważyłem również, że w podłużnicy trzeba zrobić miejsce dla kolektora wydechowego, lub przerobić sam kolektor. Jak to odbyło się w Twoim przypadku?quattrodriver pisze:Element poniżej białej lini należy odciąć gdyż opiera się o kołyskę
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
- anakonda1259
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 13 lut 2010, 14:27
- Lokalizacja: Przemyśl
Oglądając zdj widzę że na "środku" sanek, wózka masz zagłębienie, jest tam wyraźnie niższy, u mnie z tego co pamiętam to był równy, no i dla tego musiałem go podciąć, a w misce wystarczy usunąć żeberka, nie trzeba wycinać tyłui, mieści się za wózkiem.quattrodriver pisze:IC69 napisał/a:
quattrodriver napisał/a:
Element poniżej białej lini należy odciąć gdyż opiera się o kołyskę
Więc po tym zabiegu, już nie zachodzi potrzeba przerabiania kołyski, tak jak to miało miejsce w innych tego typu swapach? W projektach tych zauważyłem również, że w podłużnicy trzeba zrobić miejsce dla kolektora wydechowego, lub przerobić sam kolektor. Jak to odbyło się w Twoim przypadku?
Właśnie dziś poruszałem ten temat z Kubą i w naszych projektach nie było takiej konieczności. Szczerze mówiąc nie rozumiem zabiegu cięcia podłużnic bo u nas jest od groooooooma miejsca!! Łatwiej również obciać silnik w tym miejsu gdzie nie ma żadnej śruby mocującej i naprawde żadnego strategicznego elementu niż naruszać jak by nie było wzmocnienie podłużnic.
Aha, gratuluje czystości projektu, poraża i rzuca na kolana :mrgreen:
Skoro tak z tym IC to rozumiem, dobre podejscie do sprawy.
No wlasnie jak to jest z tymi podluznicami bo ja tez spotkalem sie z opinia iz stwierdzenie ze trzeba je ciac/zaginac jest bledne bo silnik miesci sie bez tego bezproblemowo.
A jak juz przy takich rzeczach jestesmy to jak bylo u was z serqwem i pompa hamulcowa, przeszkadzalo cos tam jesli chodzi o gabaryty??
No wlasnie jak to jest z tymi podluznicami bo ja tez spotkalem sie z opinia iz stwierdzenie ze trzeba je ciac/zaginac jest bledne bo silnik miesci sie bez tego bezproblemowo.
A jak juz przy takich rzeczach jestesmy to jak bylo u was z serqwem i pompa hamulcowa, przeszkadzalo cos tam jesli chodzi o gabaryty??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 02 gru 2009, 17:17
- Lokalizacja: Wałbrzych
Dzięki Witku i również gratuluje projektu, widzialem filmy i powiem Ci że Twoja też zdrowo zapodaje. A co do sillnika, wiesz co.. wydaje mi się że róznica wynika z tego że mamy różne łapy i różne poduszki silnika. Masz może gdzieś pokazowe zdjęcia tego elementu??witek88 pisze:Oglądając zdj widzę że na "środku" sanek, wózka masz zagłębienie, jest tam wyraźnie niższy, u mnie z tego co pamiętam to był równy, no i dla tego musiałem go podciąć, a w misce wystarczy usunąć żeberka, nie trzeba wycinać tyłui, mieści się za wózkiem.quattrodriver pisze:IC69 napisał/a:
quattrodriver napisał/a:
Element poniżej białej lini należy odciąć gdyż opiera się o kołyskę
Więc po tym zabiegu, już nie zachodzi potrzeba przerabiania kołyski, tak jak to miało miejsce w innych tego typu swapach? W projektach tych zauważyłem również, że w podłużnicy trzeba zrobić miejsce dla kolektora wydechowego, lub przerobić sam kolektor. Jak to odbyło się w Twoim przypadku?
Właśnie dziś poruszałem ten temat z Kubą i w naszych projektach nie było takiej konieczności. Szczerze mówiąc nie rozumiem zabiegu cięcia podłużnic bo u nas jest od groooooooma miejsca!! Łatwiej również obciać silnik w tym miejsu gdzie nie ma żadnej śruby mocującej i naprawde żadnego strategicznego elementu niż naruszać jak by nie było wzmocnienie podłużnic.
Aha, gratuluje czystości projektu, poraża i rzuca na kolana :mrgreen:
Tak z czystej ciekawości porównał bym jaka jest różnica.
U Kuby w B4 jest serwo powietrzne i nie do końca pamiętam co zostało zrobione, może Kuba pamięta. Natomiast ja mam pompę bez serwa powietrznego (wspomaganie hydrauliczne z akumulatorem ciśnienia) i wystarczyło pod dwie dolne z czterech śrub mocujących podłożyc podkładki (ok. 3,4mm) aby unieść pompę w górę. Bałem się ze przy ruchach motoru na poduszkach może on uderzać w pompę. Ogólem pompa z serwem powietrznym jest któtsza od mojej pompy i tam to wygląda zgrabniejSłonik pisze:A jak juz przy takich rzeczach jestesmy to jak bylo u was z serqwem i pompa hamulcowa, przeszkadzalo cos tam jesli chodzi o gabaryty??
No niestety ale fotki nie mam, w ogóle mało zdj robiłem podczas prac, teraz żałuję.
A co do serwa i pompy to nie zostały tknięte, pompa ABS też jest na swoim miejscu, co prawda jest tam dość ciasno (komar chu... nie włoży) ale się udało.
No i przy serwie idą u mnie węże od lpg i kable oczywiście, co jeszcze bardziej ograniczyło miejsce.
A co do serwa i pompy to nie zostały tknięte, pompa ABS też jest na swoim miejscu, co prawda jest tam dość ciasno (komar chu... nie włoży) ale się udało.
No i przy serwie idą u mnie węże od lpg i kable oczywiście, co jeszcze bardziej ograniczyło miejsce.