Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 7A] - Audi 90 Quattro 20v Sport

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
LU CASH

Post autor: LU CASH » 30 gru 2011, 00:17

A co może byc innego ? Wahacze przód kute( jak w s2)-to normalne w wersji 170 KM ,ale co więcej?

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 30 gru 2011, 00:19

dodatkowy stabilizator z tyłu

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 30 gru 2011, 00:20

Wahacze kute tak.... (Były ostatnio w promocji na allegro, ale przegapiłem)

LU CASH

Post autor: LU CASH » 30 gru 2011, 00:24

Grzegorz7A pisze:dodatkowy stabilizator z tyłu

Hmm..a to ciekawe..


A kute były MIODEK ale sie zmyły ;-) i to w promocji większej jak w Tesco po swiętach :-)

Kto kupił?-przyznac sie :mrgreen:

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 02 sty 2012, 00:08

LU CASH pisze:A co może byc innego ? Wahacze przód kute( jak w s2)-to normalne w wersji 170 KM ,ale co więcej?
chodzi o takie pierdoły jak np. Sworzeń wahacza tył, łączniki stabilizatora przód,

gorszy problem jest taki ze, na jeden numer fabryczny Audi są produkowane rożne części, miałem ogromny problem żeby kupić przewodu hamulcowe elastyczne :shock: , 3 razy nie takie części przychodziły... <osohozi>

Teraz jest po wymianie:

4x sworzen wacgacza, Ruville
wszystkie tuleje wahacza, Febi
łączniki stabilizatora,
końcówki drążków Ruville
tarcze i klocki tył ATE/Brembo
zregenerowane zaciski hamulcowe przód i tył
4x giętkie przewody hamulcowe, Corteco
wywalony tłumik środkowy, bo już nie było do czego spawać :P

Zostały do roboty drążki reakcyjne, albo zdrutuje z czegoś innego, albo znajdę firmę regenerującą drążki kierownicze.

I chyba wymienię wszystkie przewody miedziane, albo raczej NA miedziane, bo nie wyglądają dobrze...

Boje się też ze jest chyba problem z pompą vaacum

Na lato zostawiam sobie uszczelnianie skrzyni i dyfra, no i ta bidna nieszczęsna BLACHARKA :( a i lampy przód do wymiany <osohozi>

LU CASH

Post autor: LU CASH » 02 sty 2012, 09:33

To masz to sam co ja ;-) .

Teraz to wiem że były 2 rodzaje tyłu .

Z gratami bardzo ciężko?

Czeka mnie to samo -a nawet troche więcej :roll:

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 04 sty 2012, 22:59

Da sie wszystko dorwać. Nawet bananki ok 300 zł szt. :P
Najlepiej sobie przygotować od razu z ETKI nr fabryczne części, wzbogacone o numery producentów.

Ile ja się części na wymieniałem, kupić przewód elastyczny hamulca tył 250mm, jest a wykonalne :P kupiłem 305mm.

Dla wygody kupiłem sobie ori srubki do wachaczy i sworzni

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 10 sty 2012, 14:27

zabrałem się za wymianę przewodów hamulcowych na miedziane... i dobrze zrobiłem, bo przy zdejmowaniu starych posypały mi się w rekach...

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 10 sty 2012, 14:42

to jeszcze spójrz na paliwowe w okolicy baku ....

LU CASH

Post autor: LU CASH » 10 sty 2012, 16:59

Lubią Rudą ;-) .

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 10 sty 2012, 17:42

Zmieniałeś na jakies konkretne ?

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 10 sty 2012, 19:54

Ciekawe napisy na klapie, nie wiedziałem że takie występowały seryjnie, gratuluję auta, dbaj! <ok>

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 10 sty 2012, 22:49

Leo pisze:to jeszcze spójrz na paliwowe w okolicy baku ....
też zeżarte... tez wylecą, ale trochę później
MIODEK pisze:Zmieniałeś na jakies konkretne ?


tzn?? przewody giętkie Corteco, a miedziane... sa miedziane :) od ABS cały tył. przednie są nie naruszone

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 16 lut 2012, 21:58

Dzisiaj wymieniłem także przewody miedziane z przodu. Jak będę miał trochę czasu to zrobię kilka zdjęć.
Mówię Wam robota MASAKRA !!! Tak to opchnęli :P Ale 2 godzinki i po robocie.

Następna sesja poświęcona będzie regeneracji pompy hamulcowej.

LU CASH

Post autor: LU CASH » 16 lut 2012, 22:25

A co tam będziesz regenerował?

Fotki możesz wrzucić ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga