[90 B3 7A] - Audi 90 Quattro 20v Sport
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
chodzi o takie pierdoły jak np. Sworzeń wahacza tył, łączniki stabilizatora przód,LU CASH pisze:A co może byc innego ? Wahacze przód kute( jak w s2)-to normalne w wersji 170 KM ,ale co więcej?
gorszy problem jest taki ze, na jeden numer fabryczny Audi są produkowane rożne części, miałem ogromny problem żeby kupić przewodu hamulcowe elastyczne :shock: , 3 razy nie takie części przychodziły... <osohozi>
Teraz jest po wymianie:
4x sworzen wacgacza, Ruville
wszystkie tuleje wahacza, Febi
łączniki stabilizatora,
końcówki drążków Ruville
tarcze i klocki tył ATE/Brembo
zregenerowane zaciski hamulcowe przód i tył
4x giętkie przewody hamulcowe, Corteco
wywalony tłumik środkowy, bo już nie było do czego spawać
Zostały do roboty drążki reakcyjne, albo zdrutuje z czegoś innego, albo znajdę firmę regenerującą drążki kierownicze.
I chyba wymienię wszystkie przewody miedziane, albo raczej NA miedziane, bo nie wyglądają dobrze...
Boje się też ze jest chyba problem z pompą vaacum
Na lato zostawiam sobie uszczelnianie skrzyni i dyfra, no i ta bidna nieszczęsna BLACHARKA a i lampy przód do wymiany <osohozi>
Da sie wszystko dorwać. Nawet bananki ok 300 zł szt.
Najlepiej sobie przygotować od razu z ETKI nr fabryczne części, wzbogacone o numery producentów.
Ile ja się części na wymieniałem, kupić przewód elastyczny hamulca tył 250mm, jest a wykonalne kupiłem 305mm.
Dla wygody kupiłem sobie ori srubki do wachaczy i sworzni
Najlepiej sobie przygotować od razu z ETKI nr fabryczne części, wzbogacone o numery producentów.
Ile ja się części na wymieniałem, kupić przewód elastyczny hamulca tył 250mm, jest a wykonalne kupiłem 305mm.
Dla wygody kupiłem sobie ori srubki do wachaczy i sworzni