Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 7A] - Audi 90 Quattro 20v Sport

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 20 lut 2012, 22:06

Grzegorz7A pisze:myślisz o wymianie końcówek drążków?

tu są

http://20vturbo.pl/pl/zawieszenie/157-k ... rder-.html
Drążki reakcyjnie to takie drążki kierownicze na tył żeby ustawić zbieżność i pełnia role stabilizatora. Te osławione bananki. nowe kosztują po 300 zł dlatego szukam alternatywy

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 20 lut 2012, 22:09

już w jednym wątku pisałem, są firmy regenerujące drążki kierownicze, polecam skorzystać, sam zrobiłem w swoim 7A za 100zł./szt i jest OK.

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 20 lut 2012, 22:38

wiem że pisałeś, ale niestety fundusze się skończyły, a taką końcówka podobną kupię za 20- 40zł z reszta szukam dla potomności :P

LU CASH

Post autor: LU CASH » 20 lut 2012, 23:44

Leo pisze:już w jednym wątku pisałem, są firmy regenerujące drążki kierownicze, polecam skorzystać, sam zrobiłem w swoim 7A za 100zł./szt i jest OK.
A przypomnisz? ;-)

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 21 lut 2012, 09:35

Mercedes 124

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 21 lut 2012, 12:18

kefirsky pisze:Mercedes 124
niestety z 123 i 124 pasuje tylko do B2, ma dł ok 20 cm, a w B3 jest co najmniej 25 cm :/ przetestowane

LU CASH

Post autor: LU CASH » 23 lut 2012, 01:55

Święty pisze: A co do pompy :P w 7A jest pompa o śr 25 i niestety nie ma do tego zestawu naprawczego,
wielu próbowało i niestety polegli. Podobno tylko wymiana :/
U mnie też zaczeła się pocić .
Znalazłem zestaw ,ale wymiary są podane jako 22,2 mm i 20,6 mm

http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... O&typ=1374

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 23 lut 2012, 09:28

jakby co mam pompe od 7A nawet sucha <ok>
ja do swojego 7A wsadziłem od V6 pasuje idealnie na uchwyty od tej dwusekcyjnej :mrgreen:

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 23 lut 2012, 12:47

a to nie jest jednosekcyjna? Co zrobiłeś ze wspomaganiem hamulców ?

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 15 kwie 2012, 18:49

Dziki pisze:jakby co mam pompe od 7A nawet sucha <ok>
ja do swojego 7A wsadziłem od V6 pasuje idealnie na uchwyty od tej dwusekcyjnej :mrgreen:
ta pompa z V6 jest 2 sekcyjna?? jaka ma średnicę tłoka?

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 15 kwie 2012, 23:00

Pompa hamulcowa w V6 też jest dwusekcyjna. O ile wiem to nie montowali pomp jednosekcyjnych. Kwestia bezpieczeństwa.
Pompa od V6 ma średnicę 23,81 a 7A - 25,4 czyli downgrade.
Jak chcecie zejść ze średnicy tłoka to nie trzeba szukać od V6, w B4 chyba wszystkie europejskie wersje silnikowe miały średnicę 23,81.

Chłopaki chyba pomyliliście pompę hamulcową z pompą wspomagania <ok>

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 25 kwie 2012, 22:22

zserty pisze:Chłopaki chyba pomyliliście pompę hamulcową z pompą wspomagania <ok>
no własnie ja o pompie wspomagania <ok> bo w B4 mam 7A z serwem podciśnieniowym ;-) ale
Święty
jakby chciał to też wstawi serwo utrudnień konstrukcyjnych nie ma w 90tce :->

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 01 cze 2012, 21:59

Pompa vacuum była sypnieta, teraz wszystko hula i lata, NARESZCIE :P

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 02 cze 2012, 09:10

A gdzie w 7A masz pompę vacum?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 02 cze 2012, 12:01

to był chyba chłyt małketingoły ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga