Drążki reakcyjnie to takie drążki kierownicze na tył żeby ustawić zbieżność i pełnia role stabilizatora. Te osławione bananki. nowe kosztują po 300 zł dlatego szukam alternatywyGrzegorz7A pisze:myślisz o wymianie końcówek drążków?
tu są
http://20vturbo.pl/pl/zawieszenie/157-k ... rder-.html
[90 B3 7A] - Audi 90 Quattro 20v Sport
U mnie też zaczeła się pocić .Święty pisze: A co do pompy w 7A jest pompa o śr 25 i niestety nie ma do tego zestawu naprawczego,
wielu próbowało i niestety polegli. Podobno tylko wymiana
Znalazłem zestaw ,ale wymiary są podane jako 22,2 mm i 20,6 mm
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... O&typ=1374
Pompa hamulcowa w V6 też jest dwusekcyjna. O ile wiem to nie montowali pomp jednosekcyjnych. Kwestia bezpieczeństwa.
Pompa od V6 ma średnicę 23,81 a 7A - 25,4 czyli downgrade.
Jak chcecie zejść ze średnicy tłoka to nie trzeba szukać od V6, w B4 chyba wszystkie europejskie wersje silnikowe miały średnicę 23,81.
Chłopaki chyba pomyliliście pompę hamulcową z pompą wspomagania <ok>
Pompa od V6 ma średnicę 23,81 a 7A - 25,4 czyli downgrade.
Jak chcecie zejść ze średnicy tłoka to nie trzeba szukać od V6, w B4 chyba wszystkie europejskie wersje silnikowe miały średnicę 23,81.
Chłopaki chyba pomyliliście pompę hamulcową z pompą wspomagania <ok>