Witam. Stałem się posiadaczem pięknej Audi B3.
Wyprodukowanej w 1990r.
Auto całe w oryginalnym lakierze, nie posiada grama rdzy.
Miernik nie pokazał nigdzie wartości powyżej 150μm.
Auto wyposażone w silnik 2.0 16V 6A, wspomaganie kierownicy,
dodatkowe zegary, szyberdach, tył Treser, alufelgi 15" BBS Speedline.
Autko na tę chwile ogarniete z małych bolączek typu wyjąca pompa wody i parę innych drobiazgów.
Ogólnie wg mnie auto jak na 27 lat prezentuję się naprawdę dobrze.
Oto kilka fotek:
Plany:
Zima 2017 - ogarnąć zawieszenie, przejrzeć silnik, na BBS założyć zimówki
Wiosna 2018 - zmiana zderzaka i grilla przód (oryginał), felga 16" może 17" (jeszcze nie wiem)
Lato 2018 - naprawa lakiernicza, wgniotki, ryski, przetarcie z lewej strony, nowe listwy
No i później zobaczymy jak fundusze pozwolą i zapał nie minie: kpl wydech, no i modowanie w środku.
Wszelkie porady, sugestie, hejty, srejty mile widziane
Pozdrawiam Michał
Audi B3 Treser 2.0 16v 6A
- michaelsoltys
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 wrz 2017, 17:42
- Lokalizacja: Olsztyn
- michaelsoltys
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 wrz 2017, 17:42
- Lokalizacja: Olsztyn
- michaelsoltys
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 wrz 2017, 17:42
- Lokalizacja: Olsztyn
Pakiet Treser
[ Dodano: 2017-10-03, 15:30 ]
Panowie a co w tym miejscu powinno być?
[ Dodano: 2017-10-07, 12:17 ]
No i niestety. Awaria i to dość solidna ;-(
Silnik trochę się pocił. w koło uszczelki. I mocniej nad filtrem w tej chłodnicze oleju. Wymieniłem simering filtr i olej. No i nie wytrzymało. Auto odpaliło ale tak jakby na 3 gary.
Kompresja na 3 i 4 cylindrze padła.
Wychodzi na to że UPG nie wytrzymało