Bordowe B3 - Ziemor, nowy wydech
Audiczka naprawdę fajna, silniczek po prostu super - sam na taki polowałem w 80, lecz szczęście w nieszczęściu trafił mi się 7A w 90
Wnętrze również super, ta czerwona tapicerka wygląda elegancko, zawsze mi się podobała.
Z zewnątrz brakuje tylko zderzaka przedniego Kamei i będzie wszystko super. Zmienił bym tylko kolor dekli na srebrny pod kolor alu, ale to kwestia gustu. Pozdrawiam. <ok>
Wnętrze również super, ta czerwona tapicerka wygląda elegancko, zawsze mi się podobała.
Z zewnątrz brakuje tylko zderzaka przedniego Kamei i będzie wszystko super. Zmienił bym tylko kolor dekli na srebrny pod kolor alu, ale to kwestia gustu. Pozdrawiam. <ok>
Szkoda że Cie rozbili, nie zazdroszcze. Widze ze wszystko wraca do normy :mrgreen:
Tapicerka naprawde robo wrażenie <ok>
_____________________________________________________________________
Zobacz, oceń moje 4koła
Tapicerka naprawde robo wrażenie <ok>
_____________________________________________________________________
Zobacz, oceń moje 4koła
Dzięki Panowie za słowa otuchy
Rezanie gały zmiany biegów z czerwonego na full-kolor - link do opisu poniżej
https://audi80.pl/all-rezanie-podswietlanej-galki-na-full-kolor-vt30038.htm#318638
Już jest kasa na "regenerantos felgos" ale chyba to zrobię dopiero w zimie jak się przezbroję na śniegMarcin19l pisze:wrzuc te felgi w polerke ziemor,
Rezanie gały zmiany biegów z czerwonego na full-kolor - link do opisu poniżej
https://audi80.pl/all-rezanie-podswietlanej-galki-na-full-kolor-vt30038.htm#318638
Po czasie wstawiam fotki nowych wlep na kołpaki - da się nawet kołpaki z Tesco przyozdobić
Wlepy były robione na zamówienie na wymiar według mojego projektu w tej firmie:
http://www.zakwadrans.net/
Polecam - folie mają nie do zdarcia
KORU z Wrocławia - jak miałeś farta to napewno ję widziałeś we Wrocku bo tam ją kupiłem
Wlepy były robione na zamówienie na wymiar według mojego projektu w tej firmie:
http://www.zakwadrans.net/
Polecam - folie mają nie do zdarcia
KORU z Wrocławia - jak miałeś farta to napewno ję widziałeś we Wrocku bo tam ją kupiłem
Dzięki za komentarze
Nowe graty + nowe rezanie:
Zawitała nowa szyba - niestety stara pomimo wypolerowania tlenkiem ceru nadal miała dużo głębokich odprysków więc -400 zł.- teraz coś widzę niewiem gdzie poprzedni właściciel jeździł ale ta szybo to była porażka
Następnie postanowiłem sprawić by Ke-motronic mieć (jak to mawiał kolega) "pod łapą"
Kupiono wskaźnik na ledach sondy lambda i amperomierz z galwaniczną separacją zasilania ne105/106
Długie składanie wszystkiego w całość - na wtórne uzwojenie toroida trzeba nawinąć dodatkowo około 1 metra drutu nawojeowgo by amperomierz ne105/106 działał na 12 wolt
Kabelek do sondy lambda dałem w ekranie - wpięcie przy komputerze po rozebraniu wtyczki
Pomiar prądu nastawnika - trzeba przeciąć jedną żyłę kabelka który idzie do nastawnika ( wiadomo amperomierz ) - kabelki oczywiście dałem na wszelki wypaden w ekranie
Radiatory - oczywiście większe niż w instrukcji montażu - ori mocno się grzały
Powiem że wskaźniki jak na razie sprawują się świetnie
Fajny jest prąd nastawnika przy mrozie -15 st/cel he he jak odpalę zimne auto to mam prąd +100 mA ! prąd ten powoli ( parę minut na jałowym biegu ) spada by po nagrzaniu osiągnąć te około 2,5 mA
Szczególnie polecam montaż wskaźnika sondy lambda - jest bardzo tani i fajny bajer bo karzdy pyta co to takiego , a my widzimy czy sonda działa oraz kiedy zaczyna działać jak zapalamy zimne auto
Poniżej film jak to działa
http://www.youtube.com/watch?v=fa1xftwr6JY
Racja ale jak je wywalę to wcale nie będę miał odblasków z tyłu bo ciemne lampy ich nie mają więc niestety muszą zostać ( bezpieczeństwo i policmajstry )Bartek90 pisze:Osobiście wywaliłbym te odblaski czerwone, troszkę jakby nie pasują
Nowe graty + nowe rezanie:
Zawitała nowa szyba - niestety stara pomimo wypolerowania tlenkiem ceru nadal miała dużo głębokich odprysków więc -400 zł.- teraz coś widzę niewiem gdzie poprzedni właściciel jeździł ale ta szybo to była porażka
Następnie postanowiłem sprawić by Ke-motronic mieć (jak to mawiał kolega) "pod łapą"
Kupiono wskaźnik na ledach sondy lambda i amperomierz z galwaniczną separacją zasilania ne105/106
Długie składanie wszystkiego w całość - na wtórne uzwojenie toroida trzeba nawinąć dodatkowo około 1 metra drutu nawojeowgo by amperomierz ne105/106 działał na 12 wolt
Kabelek do sondy lambda dałem w ekranie - wpięcie przy komputerze po rozebraniu wtyczki
Pomiar prądu nastawnika - trzeba przeciąć jedną żyłę kabelka który idzie do nastawnika ( wiadomo amperomierz ) - kabelki oczywiście dałem na wszelki wypaden w ekranie
Radiatory - oczywiście większe niż w instrukcji montażu - ori mocno się grzały
Powiem że wskaźniki jak na razie sprawują się świetnie
Fajny jest prąd nastawnika przy mrozie -15 st/cel he he jak odpalę zimne auto to mam prąd +100 mA ! prąd ten powoli ( parę minut na jałowym biegu ) spada by po nagrzaniu osiągnąć te około 2,5 mA
Szczególnie polecam montaż wskaźnika sondy lambda - jest bardzo tani i fajny bajer bo karzdy pyta co to takiego , a my widzimy czy sonda działa oraz kiedy zaczyna działać jak zapalamy zimne auto
Poniżej film jak to działa
http://www.youtube.com/watch?v=fa1xftwr6JY
Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 12:50 przez ziemor, łącznie zmieniany 4 razy.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.