Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ Audi 80 B3 1.6TD 80KM ] by Radnaro

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Radnaro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 22 cze 2014, 23:41
Lokalizacja: Łódź

[ Audi 80 B3 1.6TD 80KM ] by Radnaro

Post autor: Radnaro » 23 cze 2014, 00:52

Witam wszystkich :D

Od poniedziałku jestem szczęśliwym posiadaczem Audi B3 z 1988. Poprzednio miałem 2 Golfy mk2 które mnie zawiodły (każdym jeździłem rok)...
Więc postanowiłem spróbować z Audicami gdyż trafiła się okazja (bynajmniej mam nadzieję)

Autko ma w sobie turbo diesla 80 konnego. Jeździ sie fajnie (napewno szybszy od 1.6D którego miał Golf) aczkolwiek przyśpiesza powoli....niema nagłego zrywu tylko po wejściu na wyższe obrotu poprostu systematycznie rozpędza się . Nie wiem czy 1.6TD tak już maja w tej karoserii czy coś jest nie tak badź trzeba wyregulować.

Wizualnie jest super. Ocynk robi swoje. 1988 niema wgl rdzy (porównując do Golfów mk3 z 95np.) Jeździ się również komfortowo. Wszystko jest tak...ładnie spasowane i dobrze wykonane...wrażenie jest naprawde super...auto w takim wieku jest poprostu komfortowe.

Wyposażenie to typowy hand-Lux czyli korbki tu, korbki tam muszę wszystko robić sam.
Nie przeszkadza mi to aż tak bo wiem, że to zawsze działa....fakt iż centralny z kluczyka przy 4 drzwiach oraz wspomaganie by się bardzo przydało ;/

Najbardziej podoba mi się pakiet ospojlerowania. Nie wiem czy ori ale myslę że tak. Wiem że mi się strasznie podoba i sprawia, że wyróżnia się spośród innych 80 :)

Plany :
- ogarnięcie spraw mechanicznych (rozrząd końcówki itd itd bo jakieś stuki są)
- odnowienie spojlerów (są porysowane i pomalowane złym kolorem)
- ogarnięcie boku (lekkie stukniecie w 2 miejscach...poprzedni własciciel zrobił to na szybko...i jeszcze nie dobrał koloru przez co sie rzuca w oczy)
- zamontowanie centralnego
- zamontowanie wspomagania
- jakieś aluski
- zmiana foteli z przodu (troche plecy bolą po trasie...w półkubłach Golfa mk2 i mk3 czułem sie dobrze więc może je wsadze)
- oświetlenie (myśle nad przyciemnieniem wszystkich lamp )
i coś tam jeszcze :)

Zdjęcia mam tylko 2. Później może coś dodam jeszcze :)
Audi1
Audi2

Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 23 cze 2014, 22:54

Ciekawe masz to ospojlerowanie. To Zender ??

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 23 cze 2014, 23:40

Aaa to ta co ostatnio stała na olx. No właśnie jakie to ospojlerowanie jest ? Dużo osób się zastanawiało i nie mogliśmy dojść do porozumienia. Ogarniesz ją ładnie i się będzie prezentować <ok>

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 23 cze 2014, 23:46

Bardzo fajnie wygląda w tym ospojlerowaniu , w sumie mamy do sobie niedaleko bo widzę ze fotki robione na ryneczku tatrzańska/Przybysza będziemy się na pewno mijac na drodze ;)

Radnaro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 22 cze 2014, 23:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Radnaro » 23 cze 2014, 23:48

No właśnie nie wiem jakie. Jest to gdzieś na wierchu napisane?
Chętnie sprawdzę i wam napisze :)

A fakt. Mieszkam w wieżowcu naprzeciwko owego ryneczku :)

A wracając do mocy. Czy to normalne w tym silniku że niema takiego zrywu tylko sobie przyspiesza powoli a potem umiarkowanie szybciej?
Nie wiem jak to opisać inaczej. Czuje że rozpędza się średnio a potem ta wskazówka pokonuje coraz szybciej cyferki na liczniku (pewnie turbina się załącza), ale niema wyraźnego zrywu.

Wiem po Golfie mk2 1.6D że te pompy mają regulacje mieszanki na śrubce. Mógłbym troche wkręcic śrubke
ale nie wiem czy jest sens. Spotkałem się z opiniami, że te silniki są troche słabe na tą karoserie ale no nie wiem....Szybszy od Golfa mk2 1.6D jest napewno. Ale ostatnio przegrałem z Astra 1.4 benz+gaz

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 24 cze 2014, 10:45

łoo takich dokładek to nie widziałem, Zender to nie jest na 100%. Daj foto z tyłu ;-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 24 cze 2014, 12:21

Tighe pisze:Zender to nie jest na 100%.
No jak nie ;-)

http://www.carshine.com.au/Pictures/Aud ... 20View.jpg

Były wersje zderzaka z przodu bo 90kę jeszcze

Swoją drogą bardzo ładne auto, daj ori felgi speedline 15ki albo te zendery ze zdjęciia z linku wyżej <ok>
A co do silnika to masz zwykłe 1,6D czy z turbo ?. Obydwa nie są demonami predkosci i fakt że z taka astra mozesz przegrać ale jak masz TD czyli kultowy na tym forum silbik o oznaczeniu #SB to możesz podkrecić go do ok 90-95km i będziesz miał wtedy te 11,5-12s do 100ki :mrgreen:

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 24 cze 2014, 12:43

:roll: przecież widać gołym okiem, że to nie zender nawet na tym zdjęciu co wrzuciłeś...

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 24 cze 2014, 13:18

Progi zender na 100% a zderzak - rzeźba

Radnaro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 22 cze 2014, 23:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Radnaro » 24 cze 2014, 23:37

Ciężko powiedzięć czy to rzeźba. Wiem, że mam na te ospojlerowanie TUV (3 karty na każdy zderzak i progi). W niemczech z tego co wiem tak łatwo by tego niepodstemplowali więc albo to jakiś oryginał albo dobrze zrobiona rzeźba która przeszła TUV w niemczech.

Postaram się poszukać jakiś znaczków w wolnym czasie :)

A silnik to 1.6 TD 80KM..wiec chyba SB. Czasami się zdarzy że obroty jałowe troche spadają (autem trzęsie). więc może te obroty + ten (chyba) brak mocy może być wina pompy(?). Wyczytałem tu na forum, że tak może sie dziać jak kąt wtrysku jest źle ustawiony. Tylko nie wiem czy regulowac mu ten kąt (50zł) czy sprubować podkręcic troche dawke.

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy te silniki wychodziły z "ssaniem" automatycznym?
Pytam bo rano po odpaleniu (odpala od strzała) obroty ma równe, nic sie nietelepie.
A cięgno przyspieszacza widze że mam...tylko ciągnięcie go nic nie zmienia.

[ Dodano: 2014-06-26, 23:31 ]
Porobiłem fotki
Obrazek

Obrazek

Jest to jakaś firma ICD. jak patrzylem to mam ten podpis na zderzakach progach i na spojlerze.

[ Dodano: 2015-01-28, 21:54 ]
Jeden cel udało się zrealizować :)

Dorwałem połkubełki z Golfa mk3 i teraz jazda jest o niebo wygodniejsza :)
Spojler również lekko sie zmienił. Ogólnie był podrapany i farba zeszła więc postanowiłem okleić go folia carbon. Myślę że wygląda lepiej :)

Zakupiłem również wlepkę z forum dla smaczku :P

Coś wam pomogłem tą nazwą firmy przy ospojlerowaniu? sam jestem ciekaw cóż to za bodykit.

I tak wgl. jakieś spociki regularne sie dzieją u nas w łodzi?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl