Cyklamentynowe b3 by aluminium klimatronik z b4
Letni step wpadł zdjęcia już nie długo
[ Dodano: 2016-03-26, 17:33 ]
Jak zakładałem tarczę na tył to się nie chwaliłem to teraz się pochwalę
[ Dodano: 2016-04-03, 16:46 ]
[ Dodano: 2016-04-19, 19:39 ]
W audiczce padł nastawnik ciśnienia i trzeba było je scholować :cry:
[ Dodano: 2016-04-23, 15:49 ]
Po przeglądzie wyszło na jaw że są do wymiany tuleje na wachaczach.
Trzeba było przy okazji trochę odmalować bo był trochę rudy.
[ Dodano: 2016-04-24, 08:47 ]
Z drugiej strony oprócz wymiany tulei trzeba było też wymienić stworzeń kulowy bo stary miał pękniętą gumę i nie wielkie luzy.
Poskładane
[ Dodano: 2016-04-30, 15:44 ]
Teraz już nie będzie ciekło :lol:
Pomalowana pokrywa w czerwień :mrgreen:
[ Dodano: 2016-03-26, 17:33 ]
Jak zakładałem tarczę na tył to się nie chwaliłem to teraz się pochwalę
[ Dodano: 2016-04-03, 16:46 ]
[ Dodano: 2016-04-19, 19:39 ]
W audiczce padł nastawnik ciśnienia i trzeba było je scholować :cry:
[ Dodano: 2016-04-23, 15:49 ]
Po przeglądzie wyszło na jaw że są do wymiany tuleje na wachaczach.
Trzeba było przy okazji trochę odmalować bo był trochę rudy.
[ Dodano: 2016-04-24, 08:47 ]
Z drugiej strony oprócz wymiany tulei trzeba było też wymienić stworzeń kulowy bo stary miał pękniętą gumę i nie wielkie luzy.
Poskładane
[ Dodano: 2016-04-30, 15:44 ]
Teraz już nie będzie ciekło :lol:
Pomalowana pokrywa w czerwień :mrgreen:
- Methafedron
- Forum Audi 80
- Posty: 95
- Rejestracja: 26 sie 2014, 09:12
- Lokalizacja: BMN
- Kontakt:
Więc tak:
1) Zdemontować halogeny kratki tablicę rejstracyjną wraz z podkładką
2) Pod tablicą sprawdzić co się dzieje gdy grzejemy bo każda opalarka inaczej grzeje
3) Grzejemy cały zderzak ale małymi odcinkami i uważamy żeby się nie pofalował przestajemy grzać gdy zaczyna się błyszczeć jak ostygnie to będzie matowy lecz czarny
4) Podkładkę pod tablicę też opalamy ale ona jest cienka i musimy jeszcze bardziej uważać by nie było fal
Zrobione
1) Zdemontować halogeny kratki tablicę rejstracyjną wraz z podkładką
2) Pod tablicą sprawdzić co się dzieje gdy grzejemy bo każda opalarka inaczej grzeje
3) Grzejemy cały zderzak ale małymi odcinkami i uważamy żeby się nie pofalował przestajemy grzać gdy zaczyna się błyszczeć jak ostygnie to będzie matowy lecz czarny
4) Podkładkę pod tablicę też opalamy ale ona jest cienka i musimy jeszcze bardziej uważać by nie było fal
Zrobione
Widzę metoda z 101 napraw się sprawdzaaluminium pisze:Więc tak:
1) Zdemontować halogeny kratki tablicę rejstracyjną wraz z podkładką
2) Pod tablicą sprawdzić co się dzieje gdy grzejemy bo każda opalarka inaczej grzeje
3) Grzejemy cały zderzak ale małymi odcinkami i uważamy żeby się nie pofalował przestajemy grzać gdy zaczyna się błyszczeć jak ostygnie to będzie matowy lecz czarny
4) Podkładkę pod tablicę też opalamy ale ona jest cienka i musimy jeszcze bardziej uważać by nie było fal
Zrobione