[Audi 80 B3][Swap 20V Turbo] hibernacja
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Maszu, tarcze pasują p&p, co do jarzm to pasują na otwory idealnie, jedynie co to trzeba dystans zrobić ale wykorzystam stare jarzma bo akurat takiej grubości trzeba dystans. Jeden problem to są wyjścia na linki od ręcznego bo to są zaciski od quattro.
Przymierzałem przednie tarcze wentylowane od 2.3 ng na tył, lecz niewchodzą na piastę.
Dobrze, że mam zaprzyjaźniony szrot i mogę ''pożyczać'' różne zestawy hamulców na przymiarkę :mrgreen: Przód chyba jednak będzie na nieco mniejszym zestawie składany ze względu, że chcę zimę również jeździć audi
Przymierzałem przednie tarcze wentylowane od 2.3 ng na tył, lecz niewchodzą na piastę.
Dobrze, że mam zaprzyjaźniony szrot i mogę ''pożyczać'' różne zestawy hamulców na przymiarkę :mrgreen: Przód chyba jednak będzie na nieco mniejszym zestawie składany ze względu, że chcę zimę również jeździć audi
znaczy sie odsadzenie tarczy jest wieksze w a8.. rozumiem. adapter jednak trzeba jakis rezac...Apocalipto pisze:jedynie co to trzeba dystans zrobić ale wykorzystam stare jarzma bo akurat takiej grubości trzeba dystans.
sledze temat bo widze ze masz o wiele latiwej z tym zaprzyjaznionym szrotem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
DziękiSłonik pisze:Swap widze ze sie udał, ładnie i schludnie pod maska za co wielki plus <ok>
Zegary są od A4 i zależało mi na ori immobiliserze i pozatym chciałem takie :mrgreen:Słonik pisze:Ale za te zegary od Golfa to powinienes w morde dostac :mrgreen:
Jedynie pokrętła są od golfa bo u mnie ciężko chodziła regulacja, a że takie akurat miałem pozostałe po wymianie z golfa to pomyślałem, czemu nie
Wesołych świąt wszystkim <mikolaj>
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Mały up.
Zaciski przód niepodejdą od a8 Będę kombinował coś innego.
W Audi po raz kolejny założone na chwilę kabelki i odpalona, nadal coś nie tak. Nie wkręca sie na obroty i szarpie tak przy 4-4.5tyś obrotów, stały błąd czujnika halla wałka rozrządu, czyli kolejne wydatki Przy składaniu wiązki ''wcięło'' parę wtyczek, np od manetki bc i tempomatu i za żadne skarby niemogę znaleźć <mur>
Zaciski przód niepodejdą od a8 Będę kombinował coś innego.
W Audi po raz kolejny założone na chwilę kabelki i odpalona, nadal coś nie tak. Nie wkręca sie na obroty i szarpie tak przy 4-4.5tyś obrotów, stały błąd czujnika halla wałka rozrządu, czyli kolejne wydatki Przy składaniu wiązki ''wcięło'' parę wtyczek, np od manetki bc i tempomatu i za żadne skarby niemogę znaleźć <mur>
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
w tym przypadku główny czujnik siedzi przy skrzyni i czyta sygnał z wału. Jeżeli niebędzie synchronizacji to sterownik przechodzi w tryb awaryjny.sagem pisze:mhm, z nie sprawnym czujnikiem halla wcale nie powinien odpalić :roll:
Ps. W oplach 16V częsta bolączka ''kagańca'' obrotów i nie ważne czy padnie czujnik wałka czy wału :mrgreen:
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Słonik, niekoniecznie, ponieważ ten czujnik daje dopiero sygnał przy kręcącym się silniku. Jeżeli go odpinam to dopiero jak odpalę to ''wskakuje'' błąd.
Jutro zrobię foto jak będę na warsztacie sprzątał bo już dziś niemaiałem weny na to <zyga>
Niema miejsca na dorobienie adapteru trzymającego zaciskMaszu pisze:Apocalipto napisał/a:
Zaciski przód niepodejdą od a8
co jest nie tak majster?
Jutro zrobię foto jak będę na warsztacie sprzątał bo już dziś niemaiałem weny na to <zyga>
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt: