Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B3][Swap 20V Turbo] hibernacja

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.

Czy malować chrom na zderzakch na czarno?

Tak
38
26%
Nie
108
74%
 
Liczba głosów: 146

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 23 gru 2012, 09:56

Maszu, tarcze pasują p&p, co do jarzm to pasują na otwory idealnie, jedynie co to trzeba dystans zrobić ale wykorzystam stare jarzma bo akurat takiej grubości trzeba dystans. Jeden problem to są wyjścia na linki od ręcznego bo to są zaciski od quattro.
Przymierzałem przednie tarcze wentylowane od 2.3 ng na tył, lecz niewchodzą na piastę.
Dobrze, że mam zaprzyjaźniony szrot i mogę ''pożyczać'' różne zestawy hamulców na przymiarkę :mrgreen: Przód chyba jednak będzie na nieco mniejszym zestawie składany ze względu, że chcę zimę również jeździć audi ;-)

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 23 gru 2012, 11:10

Apocalipto pisze:jedynie co to trzeba dystans zrobić ale wykorzystam stare jarzma bo akurat takiej grubości trzeba dystans.
znaczy sie odsadzenie tarczy jest wieksze w a8.. rozumiem. adapter jednak trzeba jakis rezac...
sledze temat bo widze ze masz o wiele latiwej z tym zaprzyjaznionym szrotem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 23 gru 2012, 15:01

Dawno mnie tu nie było.
Swap widze ze sie udał, ładnie i schludnie pod maska za co wielki plus <ok>
Ale za te zegary od Golfa to powinienes w morde dostac :mrgreen: dlaczego nie zostawiles ori od A80 :?: :roll: ze o pokretlach nawiewów nie wspomne bo tez nie wiem po co ci to .
Pozdro, A.

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 24 gru 2012, 14:26

Słonik pisze:Swap widze ze sie udał, ładnie i schludnie pod maska za co wielki plus <ok>
Dzięki ;-)
Słonik pisze:Ale za te zegary od Golfa to powinienes w morde dostac :mrgreen:
Zegary są od A4 i zależało mi na ori immobiliserze i pozatym chciałem takie :mrgreen:
Jedynie pokrętła są od golfa bo u mnie ciężko chodziła regulacja, a że takie akurat miałem pozostałe po wymianie z golfa to pomyślałem, czemu nie :-P

Wesołych świąt wszystkim <mikolaj>

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 29 gru 2012, 22:59

Mały up.
Zaciski przód niepodejdą od a8 :-/ Będę kombinował coś innego.

W Audi po raz kolejny założone na chwilę kabelki i odpalona, nadal coś nie tak. Nie wkręca sie na obroty i szarpie tak przy 4-4.5tyś obrotów, stały błąd czujnika halla wałka rozrządu, czyli kolejne wydatki :-( Przy składaniu wiązki ''wcięło'' parę wtyczek, np od manetki bc i tempomatu i za żadne skarby niemogę znaleźć <mur>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 29 gru 2012, 23:01

mhm, z nie sprawnym czujnikiem halla wcale nie powinien odpalić :roll:

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 29 gru 2012, 23:04

sagem pisze:mhm, z nie sprawnym czujnikiem halla wcale nie powinien odpalić :roll:
w tym przypadku główny czujnik siedzi przy skrzyni i czyta sygnał z wału. Jeżeli niebędzie synchronizacji to sterownik przechodzi w tryb awaryjny.
Ps. W oplach 16V częsta bolączka ''kagańca'' obrotów i nie ważne czy padnie czujnik wałka czy wału :mrgreen:

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 29 gru 2012, 23:28

Apocalipto pisze:Zaciski przód niepodejdą od a8
co jest nie tak majster?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 29 gru 2012, 23:32

A sprawdzales czy dochodzi do niego zasilanie i napewno ma polaczenie z ECU?
Ten blad moze sie tez pojawiac przy przestawionym rozrzadzie, jestes pewien ze jest dobrze ustawiony?
Blad da sie skasowac i sie pojawia odrazu po odpaleniu czy bez odpalania tez powraca po skasowaniu?

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 29 gru 2012, 23:38

Blad da sie skasowac i sie pojawia odrazu po odpaleniu czy bez odpalania tez powraca po skasowaniu?
Po odpaleniu powraca błąd, też mnie ciekawi ten rozrząd, no nic mam chyba jeszcze dwa czujniki na podstawkę, to sprawdzę, najwyżej rozrząd sprawdzę. Kable napewno sprawne i mają przewodność.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 29 gru 2012, 23:40

jak powraca po odpaleniu dopiero to bym zajrzal do rozrzadu i klinów na kolkach ewentualnie, w najgorszym przypadku walki w glowicu wzgledem siebie przestawione, gdyby czujnik nie mial polaczenia lub byl spalony to blad by wracal odrazu lub nie dalo by sie go skasowac.

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 29 gru 2012, 23:46

Słonik, niekoniecznie, ponieważ ten czujnik daje dopiero sygnał przy kręcącym się silniku. Jeżeli go odpinam to dopiero jak odpalę to ''wskakuje'' błąd.
Maszu pisze:Apocalipto napisał/a:
Zaciski przód niepodejdą od a8


co jest nie tak majster?
Niema miejsca na dorobienie adapteru trzymającego zacisk :-/
Jutro zrobię foto jak będę na warsztacie sprzątał bo już dziś niemaiałem weny na to <zyga>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 30 gru 2012, 00:01

Mozesz miec racje.

Awatar użytkownika
taktownie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 458
Rejestracja: 30 lip 2010, 12:00
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: taktownie » 30 gru 2012, 08:33

w oplach 16v kaganiec obrotow to czujnik wałków, jak padnie wału to albo nie pali albo długo kreci albo gasnie po nagrzaniu, więc widzę że tu jest podobnie, czyli nie ma nad czym płakać - wymienisz i będzie latać ;)


BTW, trzeba było wsadzić SB to nie było by problemów <ok>

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 30 gru 2012, 10:29

taktownie, a kto powiedział, że płaczę :-P Poprostu się wk%%%%łem. Wiem, że przy swap-ach chochliki się wkradają i robią psoty ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl