Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B3][Swap 20V Turbo] hibernacja

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.

Czy malować chrom na zderzakch na czarno?

Tak
38
26%
Nie
108
74%
 
Liczba głosów: 146

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1673
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 30 gru 2012, 10:37

Apocalipto pisze: Niema miejsca na dorobienie adapteru trzymającego zacisk :-/
znaczy sie jak? w feldze sie nie miesci? otwory jarzma sa cofniete wzgledem otworow mocujacych?
no poka foto, bo mnie to ciekawi ;-)

Apocalipto pisze:Wiem, że przy swap-ach chochliki się wkradają i robią psoty
oj taaaak Panie, swieta racja! <piwo>
[center]
SUCZA RUDOŚĆ
[/center]

marianb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 245
Rejestracja: 22 cze 2007, 20:49
Lokalizacja: Warmia

Post autor: marianb » 30 gru 2012, 11:04

Wydaje mi się, że chodzi o rozstaw otworów jarzma w B4, który jest trochę mniejszy niż w A8 D2 i otwory zachodzą na siebie. Myślę, że jest to do ogarnięcia, ale trzeba byłoby położyć kolumnę, zacisk, tarcze, itd na warsztacie i pasować.
Ja tak się bawiłem z hamulcami od A8 D2 w Audi V8:
Obrazek

Obrazek

Najmniejsza felga jaka wchodzi pod przedni zacisk hamulcowy od A8 D2 to 16':
Obrazek

Obrazek
Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to w linku jest kilka moich zdjęć z przeróbki hamulców w Audi V8 na hamulce A8 D2 FL:
https://picasaweb.google.com/1157203436 ... troCzescII#

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 30 gru 2012, 11:21

Panowie chodzi o to ze otwory jarzma i zwrotnicy zachodza na siebie i nie da sie dorobic przez to adaptera, wykonalne by to bylo gdyby odsunac zacisk od zwrotnicy na wieksza odleglosc ale wtedy co, tarcza 350-380mm?? i min felga 18" :?: :roll:
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1673
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 30 gru 2012, 11:30

Słonik pisze:Panowie chodzi o to ze otwory jarzma i zwrotnicy zachodza na siebie i nie da sie dorobic przez to adaptera,
Adaś, ludzie ludzi robia to tego nie zrobia? jezeli nie da sie czegos zrobic to nie mow o tym i daj to polakowi... :lol:
[center]
SUCZA RUDOŚĆ
[/center]

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 02 lut 2013, 21:52

Hamulce narazie odłożone na inny czas.
Był problem z odpalaniem i pracą silnika, nadal błąd cz. położenia wałka (kilka podstawianych). Po zdjęciu dekla zaworów okazało się, że przestawił się wałek od strony ssącej :shock: Audi pali na dotyk. Mam 2 przepływki, jedną martwą na której audi wkręca się i chodzi, a na drugiej na której pokazuje przepływ powietrza niestety nie zawsze się wkręca :-/

[ Dodano: 2013-02-02, 21:52 ]
No i dziś audi juz stoji pod blokiem :mrgreen: Odpala, jeździ, z trakcją problem bo śniegu napadało. Srodek pełen spartan, tylko deska i fotel kierowcy no i wskaźnik boost <ok> <:P>
Jest ==> Audi B3 ->Kamei,US-black,1.8T-padaczka
Jest ==>Audi a4 b5 lift 2.8 30V QUATTRO
Był ==> Fiat 126p 1980r <-chrom i jazda ;D
Był ==> VW Golf II ->US,GTD,Wnętrze GTI,Ronal Turbo<-sprzedany na graty
Był ==> Polo 6n 1.9D Tania jazda na co dzień ;)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 02 lut 2013, 21:57

Gratulejszyn ze jezdzi.
mowilem ze pewnie przestawiony na rozrzadzie jest :mrgreen:
Skladaj do kupy i ogien na suchym ;-)
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
irekkstan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 03 lip 2011, 15:21
Lokalizacja: Augustów

Post autor: irekkstan » 02 lut 2013, 23:58

Widziane, słyszane, po dziurach skacze tył, zero ugięcia :mrgreen:

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 06 lut 2013, 21:51

Słonik pisze:Gratulejszyn ze jezdzi.
mowilem ze pewnie przestawiony na rozrzadzie jest :mrgreen:
Skladaj do kupy i ogien na suchym ;-)
Wałek ssący się przestawił, błąd jest nadal czujnika wałka. Niebawem pewnie wymiana napinacza i łańcuszka w głowicy...
Słonik, Mam do Ciebie prośbę, jaki schemat zastosowałeś do podciśnień w aucie, ten co masz w temacie na str. 67 ?

A to moje dzisiejsze wypociny, niestety tarcza ciśnienia oleju do wymiany, narazie mazakiem zamalowana :-P
Obrazek

Audik jeździ, pompuje 0.5 bar-a, niestety nie idzie dobrze przez błąd czujnika wałka, ale i tak jestem zdziwiony pozytywnie.
Mina znajomych, którzy auto widzieli daaaaawno temu bezcenna, szczególnie jak zerkną do środka. Na stacji paliw nawet gościu pytał czy to na wyścigi szykowane :mrgreen:
Jest ==> Audi B3 ->Kamei,US-black,1.8T-padaczka
Jest ==>Audi a4 b5 lift 2.8 30V QUATTRO
Był ==> Fiat 126p 1980r <-chrom i jazda ;D
Był ==> VW Golf II ->US,GTD,Wnętrze GTI,Ronal Turbo<-sprzedany na graty
Był ==> Polo 6n 1.9D Tania jazda na co dzień ;)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 06 lut 2013, 23:54

Apocalipto, generalnie to mozesz wzorowac sie wlasnie na tym schemacie, ja mam np odme podlaczona do TIPa tak jak seryjnie a nie pod auto tak jak na tym schemacie.
Jak czegos nie kumasz to pytaj.
http://img833.imageshack.us/img833/8295/vacdiag.jpg
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 09 lut 2013, 20:30

Słonik, spoko ;-)

Blowoff podpięty już tak jak na schemacie, wcześniej się załącza niż przed przeróbką. Niestety czasem zdarzy się, że silnik sobie zgaśnie po upuszczeniu ciśnienia.

Dziś zawitały boczki (narazie poprzednie czarne) i reszta foteli. O dużo ciszej w środku ;-)
Muszę wymienić czujnik wstecznego, bo zdarza mu się zawiesić i palą się światełka :-P
Konsola środkowa w trakcie rezania pod dodatkowe zegary i radio 2din.
Jakieś zdjęcia niebawem (chyba :mrgreen: )
Jest ==> Audi B3 ->Kamei,US-black,1.8T-padaczka
Jest ==>Audi a4 b5 lift 2.8 30V QUATTRO
Był ==> Fiat 126p 1980r <-chrom i jazda ;D
Był ==> VW Golf II ->US,GTD,Wnętrze GTI,Ronal Turbo<-sprzedany na graty
Był ==> Polo 6n 1.9D Tania jazda na co dzień ;)

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 09 lut 2013, 21:24

Apocalipto pisze:Konsola środkowa w trakcie rezania pod dodatkowe zegary i radio 2din.
Jakieś zdjęcia niebawem (chyba :mrgreen: )
gratki za chec do dzialania i zapal <ok> <ok>

Awatar użytkownika
irekkstan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 03 lip 2011, 15:21
Lokalizacja: Augustów

Post autor: irekkstan » 09 lut 2013, 21:48

A jednak dobrze widzialem ze na odpalonym i bez kierowcy sie swieci wsteczny :-P

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 10 lut 2013, 11:28

Apocalipto pisze:Blowoff podpięty już tak jak na schemacie, wcześniej się załącza niż przed przeróbką. Niestety czasem zdarzy się, że silnik sobie zgaśnie po upuszczeniu ciśnienia.
Jaki blowoff??
pewnie całkowicie atmosferyczny jednotloczkowy i go zalewa po upuszczeniu powietrza z ukladu. Nic z tym nie zrobisz, albo inny blowoff albo strojenie pod zawor atmosferyczny.
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 10 lut 2013, 20:14

Słonik pisze:
Apocalipto pisze:Blowoff podpięty już tak jak na schemacie, wcześniej się załącza niż przed przeróbką. Niestety czasem zdarzy się, że silnik sobie zgaśnie po upuszczeniu ciśnienia.
Jaki blowoff??
pewnie całkowicie atmosferyczny jednotloczkowy i go zalewa po upuszczeniu powietrza z ukladu. Nic z tym nie zrobisz, albo inny blowoff albo strojenie pod zawor atmosferyczny.
Spoko, rozumiem, A jaki polecasz?
Jest ==> Audi B3 ->Kamei,US-black,1.8T-padaczka
Jest ==>Audi a4 b5 lift 2.8 30V QUATTRO
Był ==> Fiat 126p 1980r <-chrom i jazda ;D
Był ==> VW Golf II ->US,GTD,Wnętrze GTI,Ronal Turbo<-sprzedany na graty
Był ==> Polo 6n 1.9D Tania jazda na co dzień ;)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 10 lut 2013, 20:16

Apocalipto pisze:Spoko, rozumiem, A jaki polecasz?
Properfet TYP II i zapominasz o jakich kolwiek kłopotach ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga