Wydaje mi się, że chodzi o rozstaw otworów jarzma w B4, który jest trochę mniejszy niż w A8 D2 i otwory zachodzą na siebie. Myślę, że jest to do ogarnięcia, ale trzeba byłoby położyć kolumnę, zacisk, tarcze, itd na warsztacie i pasować.
Ja tak się bawiłem z hamulcami od A8 D2 w Audi V8:
Najmniejsza felga jaka wchodzi pod przedni zacisk hamulcowy od A8 D2 to 16':
Panowie chodzi o to ze otwory jarzma i zwrotnicy zachodza na siebie i nie da sie dorobic przez to adaptera, wykonalne by to bylo gdyby odsunac zacisk od zwrotnicy na wieksza odleglosc ale wtedy co, tarcza 350-380mm?? i min felga 18" :?: :roll:
Hamulce narazie odłożone na inny czas.
Był problem z odpalaniem i pracą silnika, nadal błąd cz. położenia wałka (kilka podstawianych). Po zdjęciu dekla zaworów okazało się, że przestawił się wałek od strony ssącej :shock: Audi pali na dotyk. Mam 2 przepływki, jedną martwą na której audi wkręca się i chodzi, a na drugiej na której pokazuje przepływ powietrza niestety nie zawsze się wkręca
[ Dodano: 2013-02-02, 21:52 ]
No i dziś audi juz stoji pod blokiem :mrgreen: Odpala, jeździ, z trakcją problem bo śniegu napadało. Srodek pełen spartan, tylko deska i fotel kierowcy no i wskaźnik boost <ok> <:P>
Słonik pisze:Gratulejszyn ze jezdzi.
mowilem ze pewnie przestawiony na rozrzadzie jest :mrgreen:
Skladaj do kupy i ogien na suchym
Wałek ssący się przestawił, błąd jest nadal czujnika wałka. Niebawem pewnie wymiana napinacza i łańcuszka w głowicy... Słonik, Mam do Ciebie prośbę, jaki schemat zastosowałeś do podciśnień w aucie, ten co masz w temacie na str. 67 ?
A to moje dzisiejsze wypociny, niestety tarcza ciśnienia oleju do wymiany, narazie mazakiem zamalowana
Audik jeździ, pompuje 0.5 bar-a, niestety nie idzie dobrze przez błąd czujnika wałka, ale i tak jestem zdziwiony pozytywnie.
Mina znajomych, którzy auto widzieli daaaaawno temu bezcenna, szczególnie jak zerkną do środka. Na stacji paliw nawet gościu pytał czy to na wyścigi szykowane :mrgreen:
Apocalipto, generalnie to mozesz wzorowac sie wlasnie na tym schemacie, ja mam np odme podlaczona do TIPa tak jak seryjnie a nie pod auto tak jak na tym schemacie.
Jak czegos nie kumasz to pytaj. http://img833.imageshack.us/img833/8295/vacdiag.jpg
Blowoff podpięty już tak jak na schemacie, wcześniej się załącza niż przed przeróbką. Niestety czasem zdarzy się, że silnik sobie zgaśnie po upuszczeniu ciśnienia.
Dziś zawitały boczki (narazie poprzednie czarne) i reszta foteli. O dużo ciszej w środku
Muszę wymienić czujnik wstecznego, bo zdarza mu się zawiesić i palą się światełka
Konsola środkowa w trakcie rezania pod dodatkowe zegary i radio 2din.
Jakieś zdjęcia niebawem (chyba :mrgreen: )
Apocalipto pisze:Blowoff podpięty już tak jak na schemacie, wcześniej się załącza niż przed przeróbką. Niestety czasem zdarzy się, że silnik sobie zgaśnie po upuszczeniu ciśnienia.
Jaki blowoff??
pewnie całkowicie atmosferyczny jednotloczkowy i go zalewa po upuszczeniu powietrza z ukladu. Nic z tym nie zrobisz, albo inny blowoff albo strojenie pod zawor atmosferyczny.
Apocalipto pisze:Blowoff podpięty już tak jak na schemacie, wcześniej się załącza niż przed przeróbką. Niestety czasem zdarzy się, że silnik sobie zgaśnie po upuszczeniu ciśnienia.
Jaki blowoff??
pewnie całkowicie atmosferyczny jednotloczkowy i go zalewa po upuszczeniu powietrza z ukladu. Nic z tym nie zrobisz, albo inny blowoff albo strojenie pod zawor atmosferyczny.