
Audi kupiłem jako totalna seria, brak elektryki, bajerów, climy, udogodnień, po prostu seryjny golas z szyberdachem, trzeba było to zmienić.

Model:
Audi 80 - B4
Rok Produkcji - 1993
Nadwozie - Sedan
Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
Kolor - Niebieska perła LZ5T
SPECYFIKACJA:
SILNIK:
- Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
- Sterownik silnika ABT do Vki.
UKŁAD DOLOTOWY:
- Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.
UKŁAD WYDECHOWY:
- Custom 2" ostatni tłumik ori.
ZAWIESZENIE:
- Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint,

- Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
- Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.
UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa z V6,
- Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
- Tylne zaciski od V6.
BODY-KIT:
- Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
- Zderzak tył S2,
- Soczewki hella ori,
- Blenda pod tablice USA,
- Ori lampy ciemne treser.
KOŁA:
- Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.
ŚRODEK:
- 4x Elektryczne szyby,
- Auto Check,
- Board Computer,
- Termometr ori w liczniku,
- Ringi zegarów od dido,
- Kierownica s-line,
- Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
- Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
- Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
- Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
- Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
- Climatronic.
CAR-AUDIO:
- Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).
INNE:
- Halogeny,
- Centralny zamek pneumatyczny ori,
- Alarm,
- Przyciemnione szyby tył,
- Ksenon 4300 K,
- Podgrzewane zamki,
- Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.
Obecnie coś się dzieje?
- Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo,

- Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
- Z maski wylatują spryski szyby,
- Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
- Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
- Błotniki przednie również na gładko,
- Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.
PLANY?
- Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.
OSIĄGNIĘCIA:
- Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
- Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
- Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.
To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
Pozdrawiam wszystkich.


[center]=============== Rok 2011 ===============[/center]

Ringi przez polerkę, oryginalny skórkowy mieszek.

Wiem że mała ale mi wystarcza.

I wymiana raczek z miejscem na światło.

Radio już nie wystaje, musiałem poprawić bo to wyglądało fatalnie.

I modułem AC/BC.

To drewienko w tle to mój chwilowy podnośnik, stary się rozlał.

Z pilotem.

Elektryczne szyby.

Zamontowanie termometru w liczniku.


Nowe boczki.

Lampy zespolone.

Malowanie zacisków.

Środek po lifcie. <ok>

Felgi od Competition.

Kiera od Coupe.

Oraz co nie co nowego na tył. :mrgreen:


Mała sesja.

Lampy soczewkowe.

VAG Łódź.

ABK na ABK i skrzynia CCE.

Felgi na zimę.

Oczywiście oświetlenie ori hella.

Nowe zderzaki (praktycznie igiełki, bo komuś chciało się hak montować).

Przed:
Po:
[center]=============== Rok 2012 ===============[/center]

Taki setup na sezon 2012.

Nowa tuba i wzmacniacz.

Nowa kierownica.

Sprężyny, amorki


Na felgach pomalowanych na biało.

Talerzyki się robią i od razu na auto jazda.


Skórka robi robotę. <ok>

Tulipan.

Gwint po małej regeneracji.

Na autku.

Rozpoczęcie sezonu.

Na moto piknik.


Z Audi A8 D2.


Zdjęcia dobra rzecz



Nowe felgi.

I dekle płaskie wreszcie dotarły heh.

Nikt w okolicy nie wiedział o co mi chodzi z założeniem takiej opony na szeroka felgę.
Ach Ci majstrzy.
Foty na szybko zrobione kalkulatorem.
Przyjdzie też czas na lepsze fotki. <ok>
Trochę lepsze foty pokazujące jak to wygląda w całości.
Hmm za szeroka? 195/45 chyba jest odpowiednia bo co innego by założyć było można?

Dzięki maszu za mega dobrze zapakowaną przesyłkę.
Chyba tak i tak jest w miarę spoko.

Kopiłem boscha <ok> i mam nadzieje że dłużej pożyje.
Od razu widać ze autko równiej chodzi i lepiej troszeczkę się zbiera.
A tu fotka z pracy nowej sondy.


A w ramach przeprosin że chciałem Audi sprzedać Audi poszło w gruntowna polerkę. <ok>
Taka tam fota poglądowa.

Tak jakoś to wyszło: :lol:
Pewnie było by jeszcze lepiej jakbym użył lepszych past niż włoskie presta.

Parę foteczek z mazur:

Zawsze chciałem mieć Vkę i dlatego to robię jakbym chciał szybko jeździć to bym wsadził słynne 1.8T które posiada połowa forum.


Na dalszy ciąg prac.


Pożyje to kiedyś zrobię. <ok>

Obspawać tulejki mocujące łapy i motor do budy. <ok>

Jak chodzi o spasowanie łap wszystko pasuje teraz można spawać. <ok>


A garaż hmm zrobiony po pijaku hahah.

Up.

Więc w 1 dzień zimowego ataku wstępnie zakończyłem swoje "swapowanie" założeniem wydechu.
Niestety pogoda nie pozwoliła na sprawdzenie jak to jeździ bo zrywało praktycznie na każdym biegu jadąc na letnich oponach.

Teraz zimujemy.
Zgodnie z polską tradycją teraz wypada to oblać.

[center]=============== Rok 2013 ===============[/center]

Bez helperow.

Wiem wiem i tak będzie koza. :lol: :lol: :lol:

Climatronic.

Podziękowania dla chmiel'a za komplet klimy w dobrej cenie, oraz kolegi jugo007 który w chwilach kabelkowego zwątpienia przez 15 minut rozmowy ogarnął mi parę niuansików kabelkowych.




Przed pojechaniem na stacje diagnostyczną.


W 2013 na dellu w Łodzi.
Jakieś tam foty z wyprowadzenia gruza na spacer. :lol:

Pabianice.
- 3-cie miejsce na najładniejsze auto.
- 1-wsze miejsce za najładniejsze niby autko pod maską <ok> słaba konkurencja była.

Na rok 2013.
[center]=============== Rok 2014 ===============[/center]

By strucla ożywić:
- Kable beru,
- Świece ngk,
- Płyn chłodniczy petrygo,
- Płukanka moly,
- 10w40 moly mos2,
- Nowy aku 64 AH,
- Czujnik wentylatorów w chłodnice.


Miało być wspaniale wyszło jak zwykle haha.

Kolejne zdjęcia.


Mi jako właścicielowi urywa fura dupę,


Wpadł brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40 nie jest to koło moich marzeń ale tylko na to portfel pozwolił, teraz mnie czeka walka jak te 10j pochylić na belce, a w mordę pluje sobie non stop że przed lakierem nie poszerzyłem nadkoli.
Parę fotek auta w obecnym setupie.
Przymiarka na szybko dla pewnych pomiarów.

A tak jest bez kombinacji.
[center] :idea: Ciąg dalszy w następnym poście.[/center]