Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1Y] Jesienna sesja str.1

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 26 sty 2011, 20:08

Myśle że jednak jest sens, bo jeśli przy zmianie 1,9 na 1,6 dokonano by odpowiedniej korekty w dowodzie rejestracyjnym, to spadną opłaty <ok>
Pozatym to nie 20KM więcej, tylko nawet 40, przecież z SB da się 100KM wydusić bez większego kłopotu :-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 26 sty 2011, 20:35

SWAP'uj na 2,0 16V a nie będziesz się bawił w wyduszanie mocy z klekota :-P

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 26 sty 2011, 21:32

Taa, droższe opłaty i do tego mega paliwożerność, nie polecam.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 26 sty 2011, 21:39

pawelrybak15 pisze:Taa, droższe opłaty i do tego mega paliwożerność, nie polecam.
Ale jaki ładny dźwięk przy 5000tys. obr. na lekko odetkanym wydechu, zamiast klekotania <ok>

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 26 sty 2011, 21:40

Trza uzbierać około 3k plnów i kupić całe B4 w TDi. Przełożyć co potrzebne, a resztę puścić dalej. Jak sam przełożysz i dobrze zakombinujesz to swap wyjdzie Cię grosze. Ale na 99% i tak nic z tego nie wyniknie :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 26 sty 2011, 21:46

GerB3 pisze:
pawelrybak15 pisze:Taa, droższe opłaty i do tego mega paliwożerność, nie polecam.
Ale jaki ładny dźwięk przy 5000tys. obr. na lekko odetkanym wydechu, zamiast klekotania <ok>
A to już kwestia tego, co kto lubi, mnie taki dźwięk męczy :-P
Wolę jednak odgłosy pracy Turbo D :-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 26 sty 2011, 21:54

Przynajmniej turbo klekot może dawać znaki dymne, co benzyną tego nie zrobisz :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 26 sty 2011, 21:58

Oj tak, zasłona dymna czasem sie przydaje :mrgreen:
Gdyby jeszcze obrócić końcówkę wydechu do góry nogami to byłaby całkiem skuteczna broń <ok>

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 26 sty 2011, 22:06

Faktycznie, nie musiałbym zderzaka przyczerniać :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 26 sty 2011, 22:28

GerB3 pisze:Faktycznie, nie musiałbym zderzaka przyczerniać :mrgreen:
Przecież nie na klubowiczy PKA80, tylko na buractwo drogowe :-P

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 26 sty 2011, 22:31

GerB3 pisze:Faktycznie, nie musiałbym zderzaka przyczerniać :mrgreen:
I przy okazji darmowe przyciemnienie tylniej szyby :D

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 26 sty 2011, 22:43

Krycha pisze:Trza uzbierać około 3k plnów i kupić całe B4 w TDi. Przełożyć co potrzebne, a resztę puścić dalej. Jak sam przełożysz i dobrze zakombinujesz to swap wyjdzie Cię grosze. Ale na 99% i tak nic z tego nie wyniknie :mrgreen:
alleluja :!:

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 26 sty 2011, 22:47

Ja osobscie jak bym miał zmieniac drugi raz motor to pakuje 1Z bardziej opłacalne SB to stara konstrukcja i cieżko trafić coś dobrego kupuj 1Z kompletnego pakujesz chipsa i masz ponad 100 kucy. I 1Z ciszej chodzi niż SB. A co do chmury dymu to najlepsza jest mina ludzia jak zostaje w kłebach dymu :mrgreen:

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 26 sty 2011, 23:28

Ładuj 2.0 16V, a nie się w diesle bawisz :-D Same plusy, bo masz moc, super dźwięk zamiast klekotu no i rzadko kto Cię spyta "Ej, a ile Ci ten dieselek pali ?" Jak nie robisz więcej niż 20kkm rocznie to diesel się nie pyli, bo pod każdym względem jest droższy od benzyny (poza spalaniem oczywiście) i dlatego jest on od tłuczenia kilometrów by się na paliwie zwróciło, a nie lansu do kościoła i zakupy :-D

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 26 sty 2011, 23:46

duo pisze:
Krycha pisze:na 99% i tak nic z tego nie wyniknie :mrgreen:
alleluja :!:
loza szydercow, psiamac. podcinacie ludziom skrzydla ale nie widzialem (przepraaszm jesli cos przegapilem, oswieccie) zeby ktorys z Was zaswiecil przykladem w materii swapowania. hamujcie zdeka klawiatury Panowie Szlachetni i czekajcie na rozwoj wypadkow.

pozdroszacun <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl