Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1Y] Jesienna sesja str.1

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 08 cze 2011, 21:09

trepek pisze:opony 205 już trą o nadkola z tyłu
Zalezy na jakim profilu, bo 60 to mega balon, 50 da się jeździć, 45 już bez problemu. Ludzie upychają fele 9' w nadkola B3.

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1620
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 08 cze 2011, 21:16

ja tam sobie bardzo chwaliłem obydwie moje 80 ;-) ale teraz po przesiadce do A4 to chyba bym już nie wrócił do 80 ;-) jednak przeskok w technice jest... ;-) nadal się nie mogę nacieszyć ta cisza jadac sobie 130/140km/h. Wiadomo koszty utrzymania dużo większe i niema już tego smaczku co w 80 ale trzeba iść do przodu ;-) pozdrooo

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 cze 2011, 21:21

GerB3 pisze: Ludzie upychają fele 9'
Przy ET 70 :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 08 cze 2011, 21:44

Jak ktoś ma tjunerskie zapędy to mu nadkola w B3 małe :-P
Normalnie wszystko jest OK :-)
Co do wzmocnień, to bez obaw, wszystko będzie zrobione profesjonalnie <zly>

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 09 cze 2011, 19:26

trepek, 9coli posiadam, et 15, opony 215, -40 zawieszenie na olejowych amorach i nic nie trze, malo tego, Sloniu ma sportowe amory, sprezyny, wielowachacz, 8.5 cala alu, et 20, opony 215 i trzeeee w b4 :mrgreen: :-P Herezje prawisz :mrgreen:

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 11 cze 2011, 14:14

Czytałem dziś troche i silniku AAZ i bardzo interesujący jest tuning silnika w nim. Za ok. 500 zł z 75KM można zrobić 120 :) Już czytałem co trzeba zrobic te boost piny, IC, dawienie sie dawkom paliwa i turbem i można coś osiągnąć. Do 1Y zakładac turbo sie nie opłaca wiec tyle mam do powiedzenia chyba ze ktoś ma inne zdanie ;]

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 cze 2011, 14:46

Turbo w 1Y ktoś już zakładał i był z tego bardzo zadowolony. 1Y ma natrysk oleju na denka tłoków, więc dużo łatwiej zamontować w nim turbinę niż w JK i przy tym nie ma obaw o to że coś się rozsypie. AAZ ma swoje wady i zalety, myślę że jak już koniecznie B4 to 1Z.
Osobiście na Twoim miejscu wrzuciłbym silnik SB do B3 i jego modził <ok>

Awatar użytkownika
goldstarb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 06 sty 2008, 21:30
Lokalizacja: kraków/wielgus
Kontakt:

Post autor: goldstarb3 » 26 cze 2011, 20:48

podoba mi się to co zrobiłes z b trojeczką. tashki które mnie tez inspirują ostatnio :)
i zestaw glosnikow hertza, dobry wybór :)

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 27 cze 2011, 01:08

goldstarb3 pisze:podoba mi się to co zrobiłes z b trojeczką. tashki które mnie tez inspirują ostatnio :)
i zestaw glosnikow hertza, dobry wybór :)
Wybacz i ale w taszkach są Magnaty :) Hertza mam tylko subwoofer. B3 powoli do przodu leci. Z wyglądu już chyba nic nie zmienie chyba że fele 16 ale to dopiero jak ogarne się z turbo. Dziękuje za miłe słowa :)

Awatar użytkownika
goldstarb3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 06 sty 2008, 21:30
Lokalizacja: kraków/wielgus
Kontakt:

Post autor: goldstarb3 » 27 cze 2011, 10:38

zauważyłem że tashki są uzbrojone w magnaty. i skrzynie tęż widziałem :)
ja planuję wstawi do siebie jak już doczekam sie tego co najważniejsze skrzynie bandpass i mysle teraz nad JBL-em albo nie wiem Alpine?

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 27 cze 2011, 11:12

Olszak pisze:ogarne się z turbo
Jakie turbo planujesz i jaka pompe :?:

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 29 cze 2011, 14:28

Pompa bd od SB na początek z biegiem czasu bd się myślało o innej chyba że już macie jakieś lepsze propozycje. A turbo K14 albo jaki Garett

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 29 cze 2011, 22:59

Zależy w jaka moc celujesz ori pompa mysle ok 110ps z gov modem da rade. A turbo to jak chcesz małe co by lag mniejszy był to k14 właśnie a z wiekszych garret T3 k24 też dobre ale cieżko dostać w normalnej kasie niestety. Jak masz jakieś pytania wal jak robiłem swap z JK to ci moge podpowiedzieć co trzeba

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 29 cze 2011, 23:24

No właśnie w te okolice strzelam. Ale bez FMIC taka moc to raczej niemożliwa. Bo na początek bd zwykłe IC

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 30 cze 2011, 21:11

Moc jaknajbardziej możliwa. Ja niedługo montuje pompę 10mm a IC zostaje ori i na takim setupie można osiągnąć okolice 130KM :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl