Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 03 kwie 2013, 18:10

Z tego co się oriętuje to ABK ma stopień sprężania powyżej 10, jak władujesz 0,7 bara to napewno zabijesz silnik. W G60 jest 8 także sporo więcej mozna ładować.

luckash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 24 wrz 2012, 18:36
Lokalizacja: Bartniczka

Post autor: luckash » 06 kwie 2013, 19:13

Działaj działaj kolego moze na jesien staniemy na kresce:P

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

skórzane fotele, foto

Post autor: turbofin » 07 kwie 2013, 20:06

luckash pisze:Działaj działaj kolego moze na jesien staniemy na kresce:P
Spoko kolego, ale długo się nie utrzymam przy Twoim 1,8 16vT jak wykrzesasz z niego okolice 280KM.

[ Dodano: 2013-04-18, 20:21 ]
Zamontowałem zakupione przeze mnie wcześniej fotele skórzane i kanapę :-D . Boczki czekają na montaż. Poniżej wklejam kilka fotek ;-)

[ Dodano: 2013-07-01, 20:15 ]
Projekt powoli posuwa się do przodu...

Mimo niewielkiego doładowania wynoszącego 0,4 bara po ostrym palowaniu oliwa mocno się nagrzewa osiągając nawet 130 stopni, wtedy odpuszczam pedal gazu, żeby nie przegrzać silnika. Pozbylem sie tego problemu montując zewnętrzną powietrzną chlodniczkę oleju.
Efekt jest taki , że nawet przy ostry pałowaniu oliwa nie przekracza 90 stopni. Poniżej fotka z montażu

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53b ... db417.html

Zmodernizowałem też układ chłodzenia montując 2 wentylatory. Jest to hybryda: obudowa z seata ibizy dopasowana i poprzycinana pod chlodnicę audi, jeden slabszy wentylator również od seata a mocniejszy od audi a4 od klimy. Podłączony jest narazie tylko jeden, aby nie przeciązyc przekażnika. Foto poniżej

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa9 ... fb5c4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/07d ... 0b1d8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/267 ... f36aa.html

Przymierzam się do montażu wtryskiwaczy

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b7 ... cdc7e.html

Awatar użytkownika
SebastianCOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 27 lis 2011, 12:57
Lokalizacja: Kowale

Post autor: SebastianCOOO » 04 lip 2013, 23:34

Jak tam? Dzieje się coś :?: ;-)

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 07 lip 2013, 22:07

SebastianCOOO pisze:Jak tam? Dzieje się coś :?: ;-)
Tak dzieje się ;-) Chlodniczka zdala egzamin, podczas pałowania do 220 olej nie przekroczył 95 stopni. Mam zakupionego kompletnego digifanta 1 i przymierzam się do montażu. Póżniej montaż Eatona M62, IC-ka, zwiększenie średnicy wydechu i powinno ostro za... :-D

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 07 lip 2013, 22:41

wsio idzie w dobrą stronę <ok> a od czego te wtryski :?:

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 08 lip 2013, 15:49

Wtryski od PG, ale te słabsze 280cc/min. Do 200KM powinny starczyć

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 27 sie 2013, 16:11

i jak tam prace? bo widzę że sprzedajesz swój poprzedni kompresor.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 27 sie 2013, 21:41

Tak sprzedaję, bo przerabiam dolot i wylot z kompresora a szkoda mi psuć tego co zrobiłem.
Auto fajnie jeżdziło na tym zestawie, może pojeżdzi w innej Audicy.

Kolektor ssący już przerobiony i zamocowany z wtryskami i przepustnicą :-)

Tak to wygląda

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c7 ... f551b.html
Ostatnio zmieniony 27 sie 2013, 22:05 przez turbofin, łącznie zmieniany 1 raz.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 27 sie 2013, 21:54

zmieniasz kompresor na inny?

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 27 sie 2013, 22:31

od czego to przepustnica

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 29 sie 2013, 18:21

Kompresor będę zakładał M45 albo M62, jeszcze nie zdecydowłem. Przepustnica jest od 1.8 PG ;-)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 29 sie 2013, 21:47

turbofin, zakładaj większym, będzie bardziej przyszłościowy...

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

foto

Post autor: turbofin » 14 kwie 2014, 20:01

Projekt rusza dalej.... Została zmieniona buda, wymienione amorki z tyłu (TA-Technix), zamontowałem Intercooler firmy FMIC, zrobione zostały tłumiki na zamówienie RM-Motors.

Poniżej są fotki z postępu prac

http://www.fotosik.pl/u/turbofin/zdjeci ... um/1606051

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 kwie 2014, 21:28

<ok> <ok>
co prawda za gazownictwem nie przepadam ale znając polskie realia, rozumiem.
mimo wszystko podejście autora tematu jest na duży plus

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga