Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4

Post autor: turbofin » 07 wrz 2011, 22:21

Silnik:
- słupek 1.8 PG (G60)
-głowica Audi A4 1.6 8v
-wałek Schrick 268/276
-turbo T3/T4 chinol
Sterowanie:
-ECU digi 1 200kpa map
-kość chip AME
-wtryski 308 cc
Wydech:
-kolektor wydechowy T3 chinol
-przelot 2,25 cala

Obecnie auto lata na doładowaniu 1,1 bara na kości od kompresora

Na tej stronce są poprzednie mody
https://audi80.pl/b3-18-projekt-komp ... t54160.htm
Ostatnio zmieniony 20 lip 2016, 21:53 przez turbofin, łącznie zmieniany 4 razy.
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM


Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3094
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 07 wrz 2011, 22:30

Projekt znany, nieco kontrowersyjny, czekam na zdjęcia ;-)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 07 wrz 2011, 22:31

z g... bata nie ukręcisz, pasuje tu jak ulał.

BTDT.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 07 wrz 2011, 22:37

Nie chcę być złośliwy, ale ciekaw jestem, jakby to auto wypadło w konfrontacji z moim modzonym 1,6 Turbo D :->

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 wrz 2011, 07:37

Turbo D dostałby baty w sprincie ;-) Ale za to w sprincie z podpięta przyczepką role by się odwróciły.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 08 wrz 2011, 10:58

Leo, a co jest G wg Ciebie?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 wrz 2011, 11:01

silnik. To moja opinia.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 08 wrz 2011, 11:08

Leo, mysle, ze juz teraz jest dobrze, koni przybylo niewielkim nakladem kasy i generalnie wiekszosc silnikow w 80tka to shit bez mozliwosci rozwoju z powodu braku turbiny... Niech nawet wycisnie z niego okolice 140hp i vki moze lykac, a to juz cos :->

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 wrz 2011, 11:30

Doskonale zdaję sobie sprawę, że satysfakcja ze zrobienia czegoś samemu , a w dodatku, kiedy to działa i przynosi efekt - jest przeogromna. Tylko, że wydając na to 5 klocków (bo tyle mniej więcej jakby policzyć wszystko, pewnie to wyniosło, a srać, nawet 2 klocki) to i tak dopiero dochodzimy do mocy, które byśmy mieli na starcie, sprzedając auto, dokłądając 2 -5 klocków do kwoty za nie i kupując auto z mocniejszym silnikiem, gdzie dopiero zaczynalibyśmy zabawę. I to jest niezaprzeczalny fakt - w pewnym wieku zaczyna się szanować swoją kasę i swój czas, i inwestuje się w rzeczy opłacalne a nie żeby para szła w gwizdek.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 08 wrz 2011, 11:34

Gorzej, jeśli ktoś (tak jak ja) jest bardzo przywiązany do swojego auta i nie chce go zamieniać na nic innego. Wtedy pozostaje kombinacja z tym co się już ma.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 wrz 2011, 12:06

taaak, Ciebie również miałem na myśli <rotfl> <urodziny> <urodziny> <urodziny>
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 08 wrz 2011, 12:13

Nie każdego od razu stać na ese, więc robi ze swoim co chce, jak chce, i za ile chce, a powiedzenie z batem i gównem na tym forum już staje się nudne...

turbofin, jestem ciekaw efektów Twojej pracy, również czekam na fotki.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 08 wrz 2011, 12:27

Leo pisze:taaak, Ciebie również miałem na myśli <rotfl> <urodziny> <urodziny> <urodziny>
Tak, ale musisz przyznać, że 1,6 Turbo D to wcale nie jest zła baza do modów :->
Kolejna sprawa jest taka, że mój projekt zwiększania mocy (obecny) zamknie się w kwocie 1kPLN albo i mniejszej <ok>
Jednak co by tu nie pisać, to pomysł z kompresorem w 1,8 benzyna jest ciekawy, szkoda tylko że auto jeździ na LPG.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 08 wrz 2011, 12:33

Tighe pisze:Nie każdego od razu stać na ese, więc robi ze swoim co chce, jak chce, i za ile chce, a powiedzenie z batem i gównem na tym forum już staje się nudne...
Ale to nie kwestia kasy! Tylko jej odpowiedniego wydania. Ja nie będę nikomu bronił wydawania jej wg swoich widzimisiów, ale jak widzę, jak niektórzy podchodzą do modyfikacji czy tuningu to nóż się w kieszeni otwiera. Ma być tanio ale ma być z sensem i jeździć jak rakieta, i ma nie palić więcej niż do tej pory i to w dodatku gazu...

Takie myślenie to wypisz wymaluj typowe polactwo - ja jestem temu przeciwny i będę to zwalczał bo dzięki temu jest jak jest w naszym kraju. Jak już coś robisz to rób dobrze, albo wcale.

Więcej już nie powiem, i niech mod albo admin to usunie albo przeniesie do hasioka.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
king86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:07
Lokalizacja: Reszel

Post autor: king86 » 08 wrz 2011, 12:56

turbofin, trzymam kciuki za projekt <ok>
Audi 80 B4 limo 2.0 ABT+CGT
A oto ona :) ---> https://audi80.pl/viewtopic.php?t=14739#14739

Audi A6 C6 limo 3.0 TDI BMK+GSZ
<quattro>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga