[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4
[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4
Silnik:
- słupek 1.8 PG (G60)
-głowica Audi A4 1.6 8v
-wałek Schrick 268/276
-turbo T3/T4 chinol
Sterowanie:
-ECU digi 1 200kpa map
-kość chip AME
-wtryski 308 cc
Wydech:
-kolektor wydechowy T3 chinol
-przelot 2,25 cala
Obecnie auto lata na doładowaniu 1,1 bara na kości od kompresora
Na tej stronce są poprzednie mody
https://audi80.pl/b3-18-projekt-komp ... t54160.htm
- słupek 1.8 PG (G60)
-głowica Audi A4 1.6 8v
-wałek Schrick 268/276
-turbo T3/T4 chinol
Sterowanie:
-ECU digi 1 200kpa map
-kość chip AME
-wtryski 308 cc
Wydech:
-kolektor wydechowy T3 chinol
-przelot 2,25 cala
Obecnie auto lata na doładowaniu 1,1 bara na kości od kompresora
Na tej stronce są poprzednie mody
https://audi80.pl/b3-18-projekt-komp ... t54160.htm
Ostatnio zmieniony 20 lip 2016, 21:53 przez turbofin, łącznie zmieniany 4 razy.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Doskonale zdaję sobie sprawę, że satysfakcja ze zrobienia czegoś samemu , a w dodatku, kiedy to działa i przynosi efekt - jest przeogromna. Tylko, że wydając na to 5 klocków (bo tyle mniej więcej jakby policzyć wszystko, pewnie to wyniosło, a srać, nawet 2 klocki) to i tak dopiero dochodzimy do mocy, które byśmy mieli na starcie, sprzedając auto, dokłądając 2 -5 klocków do kwoty za nie i kupując auto z mocniejszym silnikiem, gdzie dopiero zaczynalibyśmy zabawę. I to jest niezaprzeczalny fakt - w pewnym wieku zaczyna się szanować swoją kasę i swój czas, i inwestuje się w rzeczy opłacalne a nie żeby para szła w gwizdek.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Tak, ale musisz przyznać, że 1,6 Turbo D to wcale nie jest zła baza do modów :->Leo pisze:taaak, Ciebie również miałem na myśli <rotfl> <urodziny> <urodziny> <urodziny>
Kolejna sprawa jest taka, że mój projekt zwiększania mocy (obecny) zamknie się w kwocie 1kPLN albo i mniejszej <ok>
Jednak co by tu nie pisać, to pomysł z kompresorem w 1,8 benzyna jest ciekawy, szkoda tylko że auto jeździ na LPG.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ale to nie kwestia kasy! Tylko jej odpowiedniego wydania. Ja nie będę nikomu bronił wydawania jej wg swoich widzimisiów, ale jak widzę, jak niektórzy podchodzą do modyfikacji czy tuningu to nóż się w kieszeni otwiera. Ma być tanio ale ma być z sensem i jeździć jak rakieta, i ma nie palić więcej niż do tej pory i to w dodatku gazu...Tighe pisze:Nie każdego od razu stać na ese, więc robi ze swoim co chce, jak chce, i za ile chce, a powiedzenie z batem i gównem na tym forum już staje się nudne...
Takie myślenie to wypisz wymaluj typowe polactwo - ja jestem temu przeciwny i będę to zwalczał bo dzięki temu jest jak jest w naszym kraju. Jak już coś robisz to rób dobrze, albo wcale.
Więcej już nie powiem, i niech mod albo admin to usunie albo przeniesie do hasioka.