Eaton M62 już zakupiony, koło pasowe dorobione
Pozostaje przerobić mocowania, wyrezać wlot/wylot kompresora.
Zamontowany termostat 80 stopni i przerobiony został wąż wodny od chłodnicy do termostatu
Miejmy nadzieję, że uda się w pełni zaadoptować Eatona M62 do rozpoczęci sezonu 2016
[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4
Eaton M62
Niestety nie jestem w stanie podać nr.Leo pisze:ternostat 80 stopni to który masz? jakiś numer ?
Eaton M62 zamontowany, dolot kompresora 76 mm, wylot 60 mm. Efektem montażu jest wzrost doładowania do 1 bara niestety zostały jeszcze do ogarnięcia spadające paski.
[ Dodano: 2016-07-20, 18:45 ]
Temat uważam za zamknięty, ponieważ zamontowałem TURBO T3/T4
- damian_xyz
- Moderator
- Posty: 656
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
- Imię: Damian
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1.3 FY
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Audi 80 PGT
Spoko dobry pomysł a więc modów ciąg dalszy.
Spod maski wyleciał Eaton M62 a na jego miejsce powendrowała turbina T3/T4.
Na razie turbo ustawione na 1 bar i powiem wam, że jest spora różnica w porównaniu do kompresora. Poniżej wrzucam foto z montażu turbiny
A tu filmik z jazdy 0 - 180 km/h, styrany słupek, ale i tak zrobił dobry czas.
Spod maski wyleciał Eaton M62 a na jego miejsce powendrowała turbina T3/T4.
Na razie turbo ustawione na 1 bar i powiem wam, że jest spora różnica w porównaniu do kompresora. Poniżej wrzucam foto z montażu turbiny
A tu filmik z jazdy 0 - 180 km/h, styrany słupek, ale i tak zrobił dobry czas.