
efekt dzisiejszej mojej naprawy, to poddające się sprzęgło

Racja w (turbo) benzynie szybciej szlak trafi silnik przez przytkany wtryskiwacz niż lejący.arwam pisze:turbofin, e tam wtrysk, to nie diesel że Ci dziurę wypali, no chyba ze sie nie zamykał wogóle, to sie zgodzę.
Świece platynowe BERU, nie porysowało cylindra, to tylko poprzyklejane alu. Niby te 3 garki wyglądają tak samo, żadnych śladów podtopienia, tylko ten jeden tłok się upalił. Tak jak kolega wyżej pisał pewno to przytkany wtryskiwacz. Podobno G60 tak miały, że pierwszy wtryskiwacz na listwie się zatykał syfem, a że ja miałem poprzekładane wtryski to trafiło na 3 gar.luckash pisze:Szkoda, że awaria się stała zawsze to niepotrzebna robota i koszta. Na gładzi widać pionowe rysy są one wyczuwalne? Jak są jeszcze ślady po honowaniu to pierścienie powinny się ułożyć jak nie to kicha. A świece miałeś zimniejsze? Pomyśl nad równym rozkładem powietrza 0,9 bara to już nie jest mało i warto poprawić kolektor ssący. 2 środkowe gary dostają więcej powietrza niż te skrajne.