[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4
ja mam 228mm z NG, docisk akceptuje 240mm.
jak mi padło poprzednie sprzęgło, to takie miałem pod ręką i wtedy nie było nacisku na moc.
później sie to zmieniło, aczkolwiej czasy do 100kmh rzędu 5,5-6s gdzie sprzęgło sie nie poddawało mówią same za siebie, a teraz mimo długiej skrzynki biegów trzeba bardzo szybko machać lewarkiem.
na trójce już lubi zrywać trakcję z rolki, na czwórce poddaje sie sprzęgło, teraz jak będę sprzęgło robił, wkładam tarczę 240mm z AAT i docisk z NG z podwójną sprężyną
jak mi padło poprzednie sprzęgło, to takie miałem pod ręką i wtedy nie było nacisku na moc.
później sie to zmieniło, aczkolwiej czasy do 100kmh rzędu 5,5-6s gdzie sprzęgło sie nie poddawało mówią same za siebie, a teraz mimo długiej skrzynki biegów trzeba bardzo szybko machać lewarkiem.
na trójce już lubi zrywać trakcję z rolki, na czwórce poddaje sie sprzęgło, teraz jak będę sprzęgło robił, wkładam tarczę 240mm z AAT i docisk z NG z podwójną sprężyną
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Racja w (turbo) benzynie szybciej szlak trafi silnik przez przytkany wtryskiwacz niż lejący.arwam pisze:turbofin, e tam wtrysk, to nie diesel że Ci dziurę wypali, no chyba ze sie nie zamykał wogóle, to sie zgodzę.
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 7038_n.jpg
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
Wypalony tłok foto
Tłok upaliło, ale cylinder nie został naruszony, tylko trzeba wyczyścić poprzyklejane alu.
Wymienię tylko jeden tłok i pierścienie, będzie dobrze?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6cc ... 3d9dc.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/424 ... 530dd.html
Wymienię tylko jeden tłok i pierścienie, będzie dobrze?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6cc ... 3d9dc.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/424 ... 530dd.html
Szkoda, że awaria się stała zawsze to niepotrzebna robota i koszta. Na gładzi widać pionowe rysy są one wyczuwalne? Jak są jeszcze ślady po honowaniu to pierścienie powinny się ułożyć jak nie to kicha. A świece miałeś zimniejsze? Pomyśl nad równym rozkładem powietrza 0,9 bara to już nie jest mało i warto poprawić kolektor ssący. 2 środkowe gary dostają więcej powietrza niż te skrajne.
Świece platynowe BERU, nie porysowało cylindra, to tylko poprzyklejane alu. Niby te 3 garki wyglądają tak samo, żadnych śladów podtopienia, tylko ten jeden tłok się upalił. Tak jak kolega wyżej pisał pewno to przytkany wtryskiwacz. Podobno G60 tak miały, że pierwszy wtryskiwacz na listwie się zatykał syfem, a że ja miałem poprzekładane wtryski to trafiło na 3 gar.luckash pisze:Szkoda, że awaria się stała zawsze to niepotrzebna robota i koszta. Na gładzi widać pionowe rysy są one wyczuwalne? Jak są jeszcze ślady po honowaniu to pierścienie powinny się ułożyć jak nie to kicha. A świece miałeś zimniejsze? Pomyśl nad równym rozkładem powietrza 0,9 bara to już nie jest mało i warto poprawić kolektor ssący. 2 środkowe gary dostają więcej powietrza niż te skrajne.
Tłok już założony, auto odpalone na nowych wtryskach 440 cc i regulowanym regulatorze paliwa
Wygląda na to, że jest ok
Na pewno coś znajdziesz Na razie będzie można lekko nawet przylać, żeby było na bogato , zapłon trzeba cofnąć dla bezpieczeństwa.
[ Dodano: 2014-12-08, 21:03 ]
Wrzucam krótki filmik wkręcania G60 na obroty na nowym tłoku, wtryskach 440 i regulatorze paliwa, na razie to prowizorka przed strojeniem, ale już widać i czuć efekty
Auto przyspiesza znacznie szybciej i już nie łapie zamułki powyżej 5000 RPM, zapchany wtrysk już nie zmula silnika.
[ Dodano: 2014-12-08, 21:03 ]
Wrzucam krótki filmik wkręcania G60 na obroty na nowym tłoku, wtryskach 440 i regulatorze paliwa, na razie to prowizorka przed strojeniem, ale już widać i czuć efekty
Auto przyspiesza znacznie szybciej i już nie łapie zamułki powyżej 5000 RPM, zapchany wtrysk już nie zmula silnika.