Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 90 2.3NG] Quattro by PaCo - po remoncie głowicy

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
PaCo666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 24 kwie 2012, 15:46
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: PaCo666 » 16 cze 2014, 11:16

Hej!
Now(sz)e felusie są, są... :-D
Zostałem tylko "ostatnio" "ostro" potraktowany pod kątem..."brudności" mojego wozidełka (prawda, Panie Zbysiuuu?) :lol:
A więc - wziąłem sobie to do "serca" i...pokaże nowe fotki w momencie gdy będzie czysty jak złoto (czarne w moim przypadku)! :-P
A co do silniczka... Nie po to robiłem remoncik głowicy, bo montować nowy, inny silnik...
Tym niemniej...jeśli zostanie Czarnulka ze mną, to może w jakieś przyszłości...SWAP na ABZ z A8? ;-)
Kto wie, jak potoczą się dalsze losy?
Pozdrawiam i do zobaczenia!

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 16 cze 2014, 13:29

Nie mowie o swapie tylko o zainwestowaniu w jego moc:)

Awatar użytkownika
PaCo666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 24 kwie 2012, 15:46
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: PaCo666 » 16 cze 2014, 13:44

O...
A jakże mógłbym "dokonać" czegoś takiego?
Pan kolega zna jakieś możlwiości?
Miał już do czynienia z czymś takim w tym silniku?
Jeśli tak, i jest to...bezstresowe dla silnika, to proszę o dalsze...informacje! :-P

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 16 cze 2014, 13:54

PaCo666 pisze:O...
A jakże mógłbym "dokonać" czegoś takiego?
Pan kolega zna jakieś możlwiości?
Miał już do czynienia z czymś takim w tym silniku?
Jeśli tak, i jest to...bezstresowe dla silnika, to proszę o dalsze...informacje! :-P
Ja się bawię w dieslach z PB nie mam za wiele do czynienia.
Myślałem ze robisz silniczek i coś będziesz w nim modził, ale zapewne na pewno są sposoby na do witaminizowanie silniczka wszystko zależy od finansów.

Awatar użytkownika
PaCo666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 24 kwie 2012, 15:46
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: PaCo666 » 16 cze 2014, 13:56

Aha...
Prawda jest taka, że...chętnie bym się czymś takim zainteresował.
Tylko że potrzebowałbym kogoś, kto się na tym zna.
Ja, niestety, ale nie :oops:
Ale - będę myślał!
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 16 cze 2014, 14:00

PaCo666 pisze:Aha...
Prawda jest taka, że...chętnie bym się czymś takim zainteresował.
Tylko że potrzebowałbym kogoś, kto się na tym zna.
Ja, niestety, ale nie :oops:
Ale - będę myślał!
Pozdrawiam!
Poszukaj na forum ktoś już na pewno przerabiał temat.
Chociaż nie wiem czy nie lepiej i taniej sprawdzona droga 2,2T.

pawel_G
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 13 lis 2013, 20:04
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: pawel_G » 21 cze 2014, 14:06

Nie wiem czy modzenie tego silnika ma sens, ile wyciągniemy KM 20? 30? Lepiej doprowadzić silnik do stanu idealnego i cieszyć się oryginalną ilością mocy. Tym bardziej, że kolega ma pewne przejścia z LPG, moje zdanie takie, że lepsze jest zawsze wrogiem dobrego. Chciałem kiedyś modzić mojego ABK, koszty wszystkich zabiegów, które dodałyby mu może 30KM więcej byłby nieco mniejszy niż wsadzenie przyzwoitego silnika o większej mocy. TDI są bardziej poddatne na wszelakie softtunnigi, większe turbiny i zmiane wtrysków, nasze wolnossaki jednak nie zbytnio lubią jakieś modyfikacje. Czytałem kiedyś że ktoś ożenił swoje NG z digifantem, pomyśl kolego nad tym, być może i problemy z gazem by poszły do lamusa.

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 21 cze 2014, 20:18

Zerknij do kolegi emanuel i jego avanta w dziale b4 przejście na digi do niego pisz lub kolegi kris,o podniesieniu mocy też co nieco Ci powiedzą i nie swapuj bo to dobry silnik tylko trzeba wiedzieć jak go ugryźć <ok>

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 21 cze 2014, 20:36

ja bym przeszedł na digi i wtedy się pobawił w zwiększenie mocy - dolot wydech wałek i takie tam zabiegi czysto "kosmetyczne" - docelowo może być przy dobrych wiatrach 150KM ;) a przy większej rzeźbie i kasie więcej

Awatar użytkownika
PaCo666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 24 kwie 2012, 15:46
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: PaCo666 » 22 cze 2014, 19:35

Hm...
Jasne że się człowiek zastanowi - zobaczymy tylko: KIEDY :-D !
Wszystko kwestia czasu, pieniążków i osoby która się na tym modzeniu zna :-> .
Ja, póki co, jestem zadowolony - po remoncie głowicy, silnik odżył, a i gaz nie sprawia problemów (odpukać)... Teraz muszę psiedzieć nad "drobiazgami": jakieś plasticzki poprawić, by nie skrzypiały, itd...
Jeździ się, chociaż...powiedzcie mi: czy 220 kilometrów podróży z Częstochowy do Bytomia (czyli większość drogi to "trasa"), powinno zakończyć się spalaniem gazu na poziomie 26 litrów?
Pozdrawiam i dziękuję za rady...!
Do zobaczyska na...ulicach!

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 22 cze 2014, 21:19

PaCo666 pisze:gaz nie sprawia problemów (odpukać)
PaCo666 pisze:220 kilometrów podróży z Częstochowy do Bytomia (czyli większość drogi to "trasa"), powinno zakończyć się spalaniem gazu na poziomie 26 litrów?
:->

To chyba nawet nie cała setka? Coś na bank masz rozregulowane.

Awatar użytkownika
PaCo666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 24 kwie 2012, 15:46
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: PaCo666 » 23 cze 2014, 09:33

Nie tak - podróż trwała 220 kilometrów - w obydwie strony.
Czyli wyszło mi 12 litrów gazu na 100 kilometrów. Wprawdzie był mały korek, jak i prędkość 140-16 km/h, ale...
Chciałem po prostu usłyszeć zdanie osoby która ma do czynienia z tym silnikiem (i gazem), dzięki czemu będzie w stanie potwierdzić, czy dużo pali, czy jednak to jest "normalne".
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 965
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 23 cze 2014, 09:54

mi ostatnio wyszło 12,5 l na 100km przy autostradzie, autostradowym korku około godzine i zwykłą drogą krajową

Awatar użytkownika
PaCo666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 24 kwie 2012, 15:46
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: PaCo666 » 23 cze 2014, 10:00

Dzięki!
Rozumiem, że nie mam się (zbytnio) czym martwić...? :->
Do zobaczyska, bezpiecznie, na drogach!

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 965
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 23 cze 2014, 10:28

z tego co mi wiadomo to nie :) heh a na gazie to wystroić masakra a czuć u Ciebie diametralnie róznice gaz/benzyna?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga