[AUDI 90 B3 ] Quattro sport [ NG SWAP 7A ]
tak było potwierdzam :mrgreen: poka jak siedzi na klapie :mrgreen:
Audi 80 B4 Quattro Competition 1.8T
b4-competition-by-bronek27-t49706.html#535591
b4-competition-by-bronek27-t49706.html#535591
tapicerka
wedle życzenia Bronku27 <ok> i muszę się pochwalić małym prezentem w ramach podziękowania od Żony :mrgreen: zafundowała mi o to taki zestaw kluczy
Jest
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm
no i gicior świetnie siedzi takie duperele powinny być standardowe w tych autach a nie jakieś rarytasy hehehehehe pozdro
Audi 80 B4 Quattro Competition 1.8T
b4-competition-by-bronek27-t49706.html#535591
b4-competition-by-bronek27-t49706.html#535591
zawieszenie przód
witam że by nie było że się nic nie robi tylko leje i jeździ postanowiłem wymienić całe zawieszenie przednie na nowszy typ czyli dzielone MC Persony od zwrotnic a co za tym idzie zmiana sfożnia dolnego z 17 milimetrowego jak to jest w starym typie na 19 milimetrów Do mnie wleciały firmy Delphi a gałki układu kierowniczego LEMFONDER górna poduszka amortyzatora niebieska z AUDI S2 chyba wszyscy wiedzą od kogo za kupione dalej amortyzatory SACHS ADVANTAGE osłony i odboje również Sachs
Dalsze prace lepsze hamowanie do auta wpadły Gerling 60 po kapitalnym odnowieniu czyli piaskowanie malowanie gumki autofrena i prowadnice Quick Brake i znowu schody :evil: wymiana piast na nowszy typ bo na starych tarcza ocierała o mocowanie jarzma co za tym idzie wymiana przegubów też na nowsze czyli przykręcane śrubą a nie na krętką jedyne co się z grało to kostki od czujników ABS :mrgreen: ogólnie wszystko po składane radość z jazdy nie do opisania zawieszenie pracuje super na fabrycznym obniżeniu - 25 milimetrów hamowanie również o niebo lepsze
Po dziękowanie dla Sławka (orsa_83 ) za prze tłumaczenie sprawy sprężyn chłop przywrócił na odpowiednią drogę mój projekt
Dalsze prace lepsze hamowanie do auta wpadły Gerling 60 po kapitalnym odnowieniu czyli piaskowanie malowanie gumki autofrena i prowadnice Quick Brake i znowu schody :evil: wymiana piast na nowszy typ bo na starych tarcza ocierała o mocowanie jarzma co za tym idzie wymiana przegubów też na nowsze czyli przykręcane śrubą a nie na krętką jedyne co się z grało to kostki od czujników ABS :mrgreen: ogólnie wszystko po składane radość z jazdy nie do opisania zawieszenie pracuje super na fabrycznym obniżeniu - 25 milimetrów hamowanie również o niebo lepsze
Po dziękowanie dla Sławka (orsa_83 ) za prze tłumaczenie sprawy sprężyn chłop przywrócił na odpowiednią drogę mój projekt
Ostatnio zmieniony 07 gru 2013, 20:09 przez BAX, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm
Nie musisz zmieniać zawieszenia tylko trzeba inne tarcze kupić.
Ty masz pewnie od Coupe albo B4, a do 90'tki mają inny dzwon. Różnica jest 5mm.
Mam takie tarcze na sprzedaż ale na razie zaklepane. Razem z klockami.
Kupiłem je od EDDa do swojej Coupe i niestety nie pasują. EDD pojeździł chwilę swoim SEDAAANem i założył 4 tłoczki a ja kupiłem myśląc, że do mnie podejdą.
Teraz mam nowe a te są na sprzedaż. Tarcze Brembo bez żadnych oznak zużycia za 100zł, klocki TRW oddaję gratis zjechane do połowy, Remsa tylko liźnięte za dodatkowo za 50zł.
http://tablica.pl/oferta/tarcze-hamulco ... 39ogj.html
Jak coś to pisz lub dzwoń:
508354242
Interesuje się nimi jeden gość ale już się kręci 2 tygodnie i się zdecydować nie może.
Ty masz pewnie od Coupe albo B4, a do 90'tki mają inny dzwon. Różnica jest 5mm.
Mam takie tarcze na sprzedaż ale na razie zaklepane. Razem z klockami.
Kupiłem je od EDDa do swojej Coupe i niestety nie pasują. EDD pojeździł chwilę swoim SEDAAANem i założył 4 tłoczki a ja kupiłem myśląc, że do mnie podejdą.
Teraz mam nowe a te są na sprzedaż. Tarcze Brembo bez żadnych oznak zużycia za 100zł, klocki TRW oddaję gratis zjechane do połowy, Remsa tylko liźnięte za dodatkowo za 50zł.
http://tablica.pl/oferta/tarcze-hamulco ... 39ogj.html
Jak coś to pisz lub dzwoń:
508354242
Interesuje się nimi jeden gość ale już się kręci 2 tygodnie i się zdecydować nie może.
to jest naklejka niby nie zniszczalna ale szczerze w to wątpię a wypaczyłem na EBAJU W ANGLI w zamówieniu przysyłają ci 6 naklejek w 3 rozmiaracheSPe pisze:czym robiłeś napisy na Girlingach?
[ Dodano: 2013-09-16, 14:55 ]
zmieniałem mc persony bo były starego typu jedna całość ze zwrotnicom a faktycznie brakowało na starych piastach ok 5 milimetrów ale przeszedłem teraz to twierdze ze małe kłopoty ale ciekawa rzecz w garaży miałem 3 rożne komplety flansz i tylko siadła tarcza na jedną nie ocierała i pech miałem tylko sztukę drugom do kupiłem w motoryzacyjnym a po całkowitej geometrii kutrom zrobili w serwisie wszystko git <ok>zserty pisze:Nie musisz zmieniać zawieszenia tylko trzeba inne tarcze kupić.
Ty masz pewnie od Coupe albo B4, a do 90'tki mają inny dzwon. Różnica jest 5mm.
Mam takie tarcze na sprzedaż ale na razie zaklepane. Razem z klockami.
Kupiłem je od EDDa do swojej Coupe i niestety nie pasują. EDD pojeździł chwilę swoim SEDAAANem i założył 4 tłoczki a ja kupiłem myśląc, że do mnie podejdą.
Teraz mam nowe a te są na sprzedaż. Tarcze Brembo bez żadnych oznak zużycia za 100zł, klocki TRW oddaję gratis zjechane do połowy, Remsa tylko liźnięte za dodatkowo za 50zł.
http://tablica.pl/oferta/tarcze-hamulco ... 39ogj.html
Jak coś to pisz lub dzwoń:
508354242
Interesuje się nimi jeden gość ale już się kręci 2 tygodnie i się zdecydować nie może.
Jest
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm
Zmieniłeś na te z b3 czy z b4/Coupe?
Ogólnie zwrotnice z b3 mają inne odsadzwnie. Wystają wiecej o 5mm, dlatego tarcze mają mniejszy dzwon.
Były 3 rodzaj z jednego okresu 86-91:
1. Zintegrowane z McPhersonem - b3 do 89 bodajże
2. Mniejsze odsadzenie w sedanie, bo jak wiadomo blotniki są plaskie
3. Większe odsadzenie w coupe/ b4, blotniki bardziej nadmuchane.
Zdrówka
Ogólnie zwrotnice z b3 mają inne odsadzwnie. Wystają wiecej o 5mm, dlatego tarcze mają mniejszy dzwon.
Były 3 rodzaj z jednego okresu 86-91:
1. Zintegrowane z McPhersonem - b3 do 89 bodajże
2. Mniejsze odsadzenie w sedanie, bo jak wiadomo blotniki są plaskie
3. Większe odsadzenie w coupe/ b4, blotniki bardziej nadmuchane.
Zdrówka
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3695
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Może lepiej było na biało pasek pomalować, nakleić wyplotowane napisy i wsio dać na czerwono i odkleić napisy?BAX pisze:to jest naklejka niby nie zniszczalna ale szczerze w to wątpię a wypaczyłem na EBAJU W ANGLI w zamówieniu przysyłają ci 6 naklejek w 3 rozmiaracheSPe pisze:czym robiłeś napisy na Girlingach?
Albo na czerwone nakleić wyplotowany obrys napisu i białym sprajem do zacisków psiknąć po szablonie.
szczerze to o tym co piszesz nie po myślałem ale nic straconego zawsze można po prawić a na dzień dzisiejszy to nic z nimi się nie dzieje a ker cherem już dostały parę razy druga rzecz to 60tki nie na jeżdżą długo w aucie wyklarowała mi się sytuacja i myślę o czyś innym :mrgreen:eSPe pisze:Może lepiej było na biało pasek pomalować, nakleić wyplotowane napisy i wsio dać na czerwono i odkleić napisy?BAX pisze:to jest naklejka niby nie zniszczalna ale szczerze w to wątpię a wypaczyłem na EBAJU W ANGLI w zamówieniu przysyłają ci 6 naklejek w 3 rozmiaracheSPe pisze:czym robiłeś napisy na Girlingach?
Albo na czerwone nakleić wyplotowany obrys napisu i białym sprajem do zacisków psiknąć po szablonie.
Jest
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm
BAX, jak myślisz o heblu o większej skuteczności, to szukaj jarzm 451 do zacisków ATE, i szukaj zacisków ATE 54( golf MK4 audi A3) lub ATE 57 ( audi C4, audi B5, seat alchambra), i podbierz sobie tarcze 312x26mm sporo większa średnica robocza tarczy wynagrodzi Ci nieco mniejszą powierzchnię łączną tłoczków, także większa powierzchnia styku klocków z tarczą, zapewnia to że nie trzeba gnieść strasznie pedału hamulca, i do takiego zestawu w zupełności wystarcza tylko pompa 23,8mm od biedy wystarczyłaby i 22mm, chyba żę lubisz wysoki i twardy hamulec to polecam zaciski z Golfa VR6 ATE 52mm występowały również z silnikami 2.0 16V ABF 150KM
do B3 polecam tarcze Textar od alhambry mają 288x26mm po niewielkich przeróbkach i nawiercie trzech otworów w połączeniu z zaciskami ATE 57 hamuje bdb, różnica pomiędzy nimi a ori tarczami 256x22mm z zaciskami Lucas lub girling powodują takie rozbudzenie apetytu żę już myślę o przejściu na większe heble, narazie myślę nad jednąz trzech opcji 312mm, 321mm, lub 345mm w zależności co maksymalnie uda mi się upchnąć w feldze 16 lub 17"
ja co prawda poszedłem najłatwiejszą drogą i dałem 288x26mm, załuję i nie; żałuję że nie dałem większych, a nie żałuję bo poprawa jest bardzo duża, hamulce nie wiele słabsze do tego co miałem w golfie, gdyby nie dzwon u mnie na tyle wylądowałyby tarcze z T4 tylne 280x12mm, co przy gwałtownym kopnięciu w hamulec powoduje zaciskanie w pierwszej kolejności tyłu a potem przodu dzięki czemu przód można znacznie mocniej hamować dzięki lepszemu dociążeniu...
do B3 polecam tarcze Textar od alhambry mają 288x26mm po niewielkich przeróbkach i nawiercie trzech otworów w połączeniu z zaciskami ATE 57 hamuje bdb, różnica pomiędzy nimi a ori tarczami 256x22mm z zaciskami Lucas lub girling powodują takie rozbudzenie apetytu żę już myślę o przejściu na większe heble, narazie myślę nad jednąz trzech opcji 312mm, 321mm, lub 345mm w zależności co maksymalnie uda mi się upchnąć w feldze 16 lub 17"
ja co prawda poszedłem najłatwiejszą drogą i dałem 288x26mm, załuję i nie; żałuję że nie dałem większych, a nie żałuję bo poprawa jest bardzo duża, hamulce nie wiele słabsze do tego co miałem w golfie, gdyby nie dzwon u mnie na tyle wylądowałyby tarcze z T4 tylne 280x12mm, co przy gwałtownym kopnięciu w hamulec powoduje zaciskanie w pierwszej kolejności tyłu a potem przodu dzięki czemu przód można znacznie mocniej hamować dzięki lepszemu dociążeniu...
arwam pisze:BAX, jak myślisz o heblu o większej skuteczności, to szukaj jarzm 451 do zacisków ATE, i szukaj zacisków ATE 54( golf MK4 audi A3) lub ATE 57 ( audi C4, audi B5, seat alchambra), i podbierz sobie tarcze 312x26mm sporo większa średnica robocza tarczy wynagrodzi Ci nieco mniejszą powierzchnię łączną tłoczków, także większa powierzchnia styku klocków z tarczą, zapewnia to że nie trzeba gnieść strasznie pedału hamulca, i do takiego zestawu w zupełności wystarcza tylko pompa 23,8mm od biedy wystarczyłaby i 22mm, chyba żę lubisz wysoki i twardy hamulec to polecam zaciski z Golfa VR6 ATE 52mm występowały również z silnikami 2.0 16V ABF 150KM
do B3 polecam tarcze Textar od alhambry mają 288x26mm po niewielkich przeróbkach i nawiercie trzech otworów w połączeniu z zaciskami ATE 57 hamuje bdb, różnica pomiędzy nimi a ori tarczami 256x22mm z zaciskami Lucas lub girling powodują takie rozbudzenie apetytu żę już myślę o przejściu na większe heble, narazie myślę nad jednąz trzech opcji 312mm, 321mm, lub 345mm w zależności co maksymalnie uda mi się upchnąć w feldze 16 lub 17"
ja co prawda poszedłem najłatwiejszą drogą i dałem 288x26mm, załuję i nie; żałuję że nie dałem większych, a nie żałuję bo poprawa jest bardzo duża, hamulce nie wiele słabsze do tego co miałem w golfie, gdyby nie dzwon u mnie na tyle wylądowałyby tarcze z T4 tylne 280x12mm, co przy gwałtownym kopnięciu w hamulec powoduje zaciskanie w pierwszej kolejności tyłu a potem przodu dzięki czemu przód można znacznie mocniej hamować dzięki lepszemu dociążeniu...
witam pisząc że mam na myśli coś lepszego to za zwyczaj już jestem w posiadaniu tej żęczy i myślę ten zestaw będzie lepszy od Gerlinga i to co ty mi proponuje ale szczerze dziękuje za poświęcony czas na pisanie na pewno taka informacja się komuś przyda
a taki zestaw ląduje u mnie do wiosny na Gerlingu mogą być małe korekty zobaczymy mam czas
Jest
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm
jak znajdę chwilkę to po mierzę bo ostatnio to jestem tak za goniony że baruje czasu na spaniearwam pisze:BAX, tak z ciekawości jak średnica tłoczków w zaciskach?
ale nazwa zacisku to Big black
Jest
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga