Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI 90 B3 ] Quattro sport [ NG SWAP 7A ]

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 09 mar 2013, 17:39

tak było potwierdzam :mrgreen: poka jak siedzi na klapie :mrgreen:

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

tapicerka

Post autor: BAX » 16 mar 2013, 09:32

wedle życzenia Bronku27 <ok> i muszę się pochwalić małym prezentem w ramach podziękowania od Żony :mrgreen: zafundowała mi o to taki zestaw kluczy <piwo>

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 16 mar 2013, 12:28

no i gicior świetnie siedzi takie duperele powinny być standardowe w tych autach a nie jakieś rarytasy hehehehehe pozdro

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 16 mar 2013, 19:47

quattro w naturalnym środowisku. Coś pięknego.

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

zawieszenie przód

Post autor: BAX » 16 mar 2013, 21:11

witam że by nie było że się nic nie robi tylko leje i jeździ :-D postanowiłem wymienić całe zawieszenie przednie na nowszy typ czyli dzielone MC Persony od zwrotnic a co za tym idzie zmiana sfożnia dolnego z 17 milimetrowego jak to jest w starym typie na 19 milimetrów Do mnie wleciały firmy Delphi a gałki układu kierowniczego LEMFONDER górna poduszka amortyzatora niebieska z AUDI S2 chyba wszyscy wiedzą od kogo za kupione dalej amortyzatory SACHS ADVANTAGE osłony i odboje również Sachs

Dalsze prace lepsze hamowanie do auta wpadły Gerling 60 po kapitalnym odnowieniu czyli piaskowanie malowanie gumki autofrena i prowadnice Quick Brake i znowu schody :evil: wymiana piast na nowszy typ bo na starych tarcza ocierała o mocowanie jarzma co za tym idzie wymiana przegubów też na nowsze czyli przykręcane śrubą a nie na krętką jedyne co się z grało to kostki od czujników ABS :mrgreen: ogólnie wszystko po składane radość z jazdy nie do opisania zawieszenie pracuje super na fabrycznym obniżeniu - 25 milimetrów hamowanie również o niebo lepsze
Po dziękowanie dla Sławka (orsa_83 ) za prze tłumaczenie sprawy sprężyn chłop przywrócił na odpowiednią drogę mój projekt
Ostatnio zmieniony 07 gru 2013, 20:09 przez BAX, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 16 wrz 2013, 10:02

czym robiłeś napisy na Girlingach?

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 16 wrz 2013, 12:18

Nie musisz zmieniać zawieszenia tylko trzeba inne tarcze kupić.
Ty masz pewnie od Coupe albo B4, a do 90'tki mają inny dzwon. Różnica jest 5mm.
Mam takie tarcze na sprzedaż ale na razie zaklepane. Razem z klockami.
Kupiłem je od EDDa do swojej Coupe i niestety nie pasują. EDD pojeździł chwilę swoim SEDAAANem i założył 4 tłoczki a ja kupiłem myśląc, że do mnie podejdą.
Teraz mam nowe a te są na sprzedaż. Tarcze Brembo bez żadnych oznak zużycia za 100zł, klocki TRW oddaję gratis zjechane do połowy, Remsa tylko liźnięte za dodatkowo za 50zł.
http://tablica.pl/oferta/tarcze-hamulco ... 39ogj.html
Jak coś to pisz lub dzwoń:
508354242

Interesuje się nimi jeden gość ale już się kręci 2 tygodnie i się zdecydować nie może.

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

Post autor: BAX » 16 wrz 2013, 14:39

eSPe pisze:czym robiłeś napisy na Girlingach?
to jest naklejka niby nie zniszczalna ale szczerze w to wątpię a wypaczyłem na EBAJU W ANGLI w zamówieniu przysyłają ci 6 naklejek w 3 rozmiarach

[ Dodano: 2013-09-16, 14:55 ]
zserty pisze:Nie musisz zmieniać zawieszenia tylko trzeba inne tarcze kupić.
Ty masz pewnie od Coupe albo B4, a do 90'tki mają inny dzwon. Różnica jest 5mm.
Mam takie tarcze na sprzedaż ale na razie zaklepane. Razem z klockami.
Kupiłem je od EDDa do swojej Coupe i niestety nie pasują. EDD pojeździł chwilę swoim SEDAAANem i założył 4 tłoczki a ja kupiłem myśląc, że do mnie podejdą.
Teraz mam nowe a te są na sprzedaż. Tarcze Brembo bez żadnych oznak zużycia za 100zł, klocki TRW oddaję gratis zjechane do połowy, Remsa tylko liźnięte za dodatkowo za 50zł.
http://tablica.pl/oferta/tarcze-hamulco ... 39ogj.html
Jak coś to pisz lub dzwoń:
508354242

Interesuje się nimi jeden gość ale już się kręci 2 tygodnie i się zdecydować nie może.
zmieniałem mc persony bo były starego typu jedna całość ze zwrotnicom a faktycznie brakowało na starych piastach ok 5 milimetrów ale przeszedłem teraz to twierdze ze małe kłopoty ale ciekawa rzecz w garaży miałem 3 rożne komplety flansz i tylko siadła tarcza na jedną nie ocierała i pech miałem tylko sztukę drugom do kupiłem w motoryzacyjnym a po całkowitej geometrii kutrom zrobili w serwisie wszystko git <ok>

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 16 wrz 2013, 15:32

Zmieniłeś na te z b3 czy z b4/Coupe?
Ogólnie zwrotnice z b3 mają inne odsadzwnie. Wystają wiecej o 5mm, dlatego tarcze mają mniejszy dzwon.
Były 3 rodzaj z jednego okresu 86-91:
1. Zintegrowane z McPhersonem - b3 do 89 bodajże
2. Mniejsze odsadzenie w sedanie, bo jak wiadomo blotniki są plaskie
3. Większe odsadzenie w coupe/ b4, blotniki bardziej nadmuchane.
Zdrówka

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 17 wrz 2013, 08:42

BAX pisze:
eSPe pisze:czym robiłeś napisy na Girlingach?
to jest naklejka niby nie zniszczalna ale szczerze w to wątpię a wypaczyłem na EBAJU W ANGLI w zamówieniu przysyłają ci 6 naklejek w 3 rozmiarach
Może lepiej było na biało pasek pomalować, nakleić wyplotowane napisy i wsio dać na czerwono i odkleić napisy?
Albo na czerwone nakleić wyplotowany obrys napisu i białym sprajem do zacisków psiknąć po szablonie.

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

Post autor: BAX » 17 wrz 2013, 14:33

eSPe pisze:
BAX pisze:
eSPe pisze:czym robiłeś napisy na Girlingach?
to jest naklejka niby nie zniszczalna ale szczerze w to wątpię a wypaczyłem na EBAJU W ANGLI w zamówieniu przysyłają ci 6 naklejek w 3 rozmiarach
Może lepiej było na biało pasek pomalować, nakleić wyplotowane napisy i wsio dać na czerwono i odkleić napisy?
Albo na czerwone nakleić wyplotowany obrys napisu i białym sprajem do zacisków psiknąć po szablonie.
szczerze to o tym co piszesz nie po myślałem :-/ ale nic straconego zawsze można po prawić a na dzień dzisiejszy to nic z nimi się nie dzieje a ker cherem już dostały parę razy druga rzecz to 60tki nie na jeżdżą długo w aucie wyklarowała mi się sytuacja i myślę o czyś innym :mrgreen:

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 gru 2013, 23:06

BAX, jak myślisz o heblu o większej skuteczności, to szukaj jarzm 451 do zacisków ATE, i szukaj zacisków ATE 54( golf MK4 audi A3) lub ATE 57 ( audi C4, audi B5, seat alchambra), i podbierz sobie tarcze 312x26mm sporo większa średnica robocza tarczy wynagrodzi Ci nieco mniejszą powierzchnię łączną tłoczków, także większa powierzchnia styku klocków z tarczą, zapewnia to że nie trzeba gnieść strasznie pedału hamulca, i do takiego zestawu w zupełności wystarcza tylko pompa 23,8mm od biedy wystarczyłaby i 22mm, chyba żę lubisz wysoki i twardy hamulec to polecam zaciski z Golfa VR6 ATE 52mm występowały również z silnikami 2.0 16V ABF 150KM

do B3 polecam tarcze Textar od alhambry mają 288x26mm po niewielkich przeróbkach i nawiercie trzech otworów w połączeniu z zaciskami ATE 57 hamuje bdb, różnica pomiędzy nimi a ori tarczami 256x22mm z zaciskami Lucas lub girling powodują takie rozbudzenie apetytu żę już myślę o przejściu na większe heble, narazie myślę nad jednąz trzech opcji 312mm, 321mm, lub 345mm w zależności co maksymalnie uda mi się upchnąć w feldze 16 lub 17"
ja co prawda poszedłem najłatwiejszą drogą i dałem 288x26mm, załuję i nie; :-D żałuję że nie dałem większych, a nie żałuję bo poprawa jest bardzo duża, hamulce nie wiele słabsze do tego co miałem w golfie, gdyby nie dzwon u mnie na tyle wylądowałyby tarcze z T4 tylne 280x12mm, co przy gwałtownym kopnięciu w hamulec powoduje zaciskanie w pierwszej kolejności tyłu a potem przodu dzięki czemu przód można znacznie mocniej hamować dzięki lepszemu dociążeniu...

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

Post autor: BAX » 07 gru 2013, 19:01

arwam pisze:BAX, jak myślisz o heblu o większej skuteczności, to szukaj jarzm 451 do zacisków ATE, i szukaj zacisków ATE 54( golf MK4 audi A3) lub ATE 57 ( audi C4, audi B5, seat alchambra), i podbierz sobie tarcze 312x26mm sporo większa średnica robocza tarczy wynagrodzi Ci nieco mniejszą powierzchnię łączną tłoczków, także większa powierzchnia styku klocków z tarczą, zapewnia to że nie trzeba gnieść strasznie pedału hamulca, i do takiego zestawu w zupełności wystarcza tylko pompa 23,8mm od biedy wystarczyłaby i 22mm, chyba żę lubisz wysoki i twardy hamulec to polecam zaciski z Golfa VR6 ATE 52mm występowały również z silnikami 2.0 16V ABF 150KM

do B3 polecam tarcze Textar od alhambry mają 288x26mm po niewielkich przeróbkach i nawiercie trzech otworów w połączeniu z zaciskami ATE 57 hamuje bdb, różnica pomiędzy nimi a ori tarczami 256x22mm z zaciskami Lucas lub girling powodują takie rozbudzenie apetytu żę już myślę o przejściu na większe heble, narazie myślę nad jednąz trzech opcji 312mm, 321mm, lub 345mm w zależności co maksymalnie uda mi się upchnąć w feldze 16 lub 17"
ja co prawda poszedłem najłatwiejszą drogą i dałem 288x26mm, załuję i nie; :-D żałuję że nie dałem większych, a nie żałuję bo poprawa jest bardzo duża, hamulce nie wiele słabsze do tego co miałem w golfie, gdyby nie dzwon u mnie na tyle wylądowałyby tarcze z T4 tylne 280x12mm, co przy gwałtownym kopnięciu w hamulec powoduje zaciskanie w pierwszej kolejności tyłu a potem przodu dzięki czemu przód można znacznie mocniej hamować dzięki lepszemu dociążeniu...

witam pisząc że mam na myśli coś lepszego to za zwyczaj już jestem w posiadaniu tej żęczy i myślę ten zestaw będzie lepszy od Gerlinga i to co ty mi proponuje ale szczerze dziękuje za poświęcony czas na pisanie na pewno taka informacja się komuś przyda
a taki zestaw ląduje u mnie do wiosny na Gerlingu mogą być małe korekty zobaczymy mam czas :)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 07 gru 2013, 19:43

BAX, tak z ciekawości jak średnica tłoczków w zaciskach?

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

Post autor: BAX » 07 gru 2013, 20:45

arwam pisze:BAX, tak z ciekawości jak średnica tłoczków w zaciskach?
jak znajdę chwilkę to po mierzę bo ostatnio to jestem tak za goniony że baruje czasu na spanie

ale nazwa zacisku to Big black

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga