[AUDI 90 B3 ] Quattro sport [ NG SWAP 7A ]
zawieszenie przód
witam że by nie było że się nic nie robi tylko leje i jeździ postanowiłem wymienić całe zawieszenie przednie na nowszy typ czyli dzielone MC Persony od zwrotnic a co za tym idzie zmiana sfożnia dolnego z 17 milimetrowego jak to jest w starym typie na 19 milimetrów Do mnie wleciały firmy Delphi a gałki układu kierowniczego LEMFONDER górna poduszka amortyzatora niebieska z AUDI S2 chyba wszyscy wiedzą od kogo za kupione dalej amortyzatory SACHS ADVANTAGE osłony i odboje również Sachs
Dalsze prace lepsze hamowanie do auta wpadły Gerling 60 po kapitalnym odnowieniu czyli piaskowanie malowanie gumki autofrena i prowadnice Quick Brake i znowu schody :evil: wymiana piast na nowszy typ bo na starych tarcza ocierała o mocowanie jarzma co za tym idzie wymiana przegubów też na nowsze czyli przykręcane śrubą a nie na krętką jedyne co się z grało to kostki od czujników ABS :mrgreen: ogólnie wszystko po składane radość z jazdy nie do opisania zawieszenie pracuje super na fabrycznym obniżeniu - 25 milimetrów hamowanie również o niebo lepsze
Po dziękowanie dla Sławka (orsa_83 ) za prze tłumaczenie sprawy sprężyn chłop przywrócił na odpowiednią drogę mój projekt
Dalsze prace lepsze hamowanie do auta wpadły Gerling 60 po kapitalnym odnowieniu czyli piaskowanie malowanie gumki autofrena i prowadnice Quick Brake i znowu schody :evil: wymiana piast na nowszy typ bo na starych tarcza ocierała o mocowanie jarzma co za tym idzie wymiana przegubów też na nowsze czyli przykręcane śrubą a nie na krętką jedyne co się z grało to kostki od czujników ABS :mrgreen: ogólnie wszystko po składane radość z jazdy nie do opisania zawieszenie pracuje super na fabrycznym obniżeniu - 25 milimetrów hamowanie również o niebo lepsze
Po dziękowanie dla Sławka (orsa_83 ) za prze tłumaczenie sprawy sprężyn chłop przywrócił na odpowiednią drogę mój projekt
Ostatnio zmieniony 07 gru 2013, 20:09 przez BAX, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie musisz zmieniać zawieszenia tylko trzeba inne tarcze kupić.
Ty masz pewnie od Coupe albo B4, a do 90'tki mają inny dzwon. Różnica jest 5mm.
Mam takie tarcze na sprzedaż ale na razie zaklepane. Razem z klockami.
Kupiłem je od EDDa do swojej Coupe i niestety nie pasują. EDD pojeździł chwilę swoim SEDAAANem i założył 4 tłoczki a ja kupiłem myśląc, że do mnie podejdą.
Teraz mam nowe a te są na sprzedaż. Tarcze Brembo bez żadnych oznak zużycia za 100zł, klocki TRW oddaję gratis zjechane do połowy, Remsa tylko liźnięte za dodatkowo za 50zł.
http://tablica.pl/oferta/tarcze-hamulco ... 39ogj.html
Jak coś to pisz lub dzwoń:
508354242
Interesuje się nimi jeden gość ale już się kręci 2 tygodnie i się zdecydować nie może.
Ty masz pewnie od Coupe albo B4, a do 90'tki mają inny dzwon. Różnica jest 5mm.
Mam takie tarcze na sprzedaż ale na razie zaklepane. Razem z klockami.
Kupiłem je od EDDa do swojej Coupe i niestety nie pasują. EDD pojeździł chwilę swoim SEDAAANem i założył 4 tłoczki a ja kupiłem myśląc, że do mnie podejdą.
Teraz mam nowe a te są na sprzedaż. Tarcze Brembo bez żadnych oznak zużycia za 100zł, klocki TRW oddaję gratis zjechane do połowy, Remsa tylko liźnięte za dodatkowo za 50zł.
http://tablica.pl/oferta/tarcze-hamulco ... 39ogj.html
Jak coś to pisz lub dzwoń:
508354242
Interesuje się nimi jeden gość ale już się kręci 2 tygodnie i się zdecydować nie może.
to jest naklejka niby nie zniszczalna ale szczerze w to wątpię a wypaczyłem na EBAJU W ANGLI w zamówieniu przysyłają ci 6 naklejek w 3 rozmiaracheSPe pisze:czym robiłeś napisy na Girlingach?
[ Dodano: 2013-09-16, 14:55 ]
zmieniałem mc persony bo były starego typu jedna całość ze zwrotnicom a faktycznie brakowało na starych piastach ok 5 milimetrów ale przeszedłem teraz to twierdze ze małe kłopoty ale ciekawa rzecz w garaży miałem 3 rożne komplety flansz i tylko siadła tarcza na jedną nie ocierała i pech miałem tylko sztukę drugom do kupiłem w motoryzacyjnym a po całkowitej geometrii kutrom zrobili w serwisie wszystko git <ok>zserty pisze:Nie musisz zmieniać zawieszenia tylko trzeba inne tarcze kupić.
Ty masz pewnie od Coupe albo B4, a do 90'tki mają inny dzwon. Różnica jest 5mm.
Mam takie tarcze na sprzedaż ale na razie zaklepane. Razem z klockami.
Kupiłem je od EDDa do swojej Coupe i niestety nie pasują. EDD pojeździł chwilę swoim SEDAAANem i założył 4 tłoczki a ja kupiłem myśląc, że do mnie podejdą.
Teraz mam nowe a te są na sprzedaż. Tarcze Brembo bez żadnych oznak zużycia za 100zł, klocki TRW oddaję gratis zjechane do połowy, Remsa tylko liźnięte za dodatkowo za 50zł.
http://tablica.pl/oferta/tarcze-hamulco ... 39ogj.html
Jak coś to pisz lub dzwoń:
508354242
Interesuje się nimi jeden gość ale już się kręci 2 tygodnie i się zdecydować nie może.
Zmieniłeś na te z b3 czy z b4/Coupe?
Ogólnie zwrotnice z b3 mają inne odsadzwnie. Wystają wiecej o 5mm, dlatego tarcze mają mniejszy dzwon.
Były 3 rodzaj z jednego okresu 86-91:
1. Zintegrowane z McPhersonem - b3 do 89 bodajże
2. Mniejsze odsadzenie w sedanie, bo jak wiadomo blotniki są plaskie
3. Większe odsadzenie w coupe/ b4, blotniki bardziej nadmuchane.
Zdrówka
Ogólnie zwrotnice z b3 mają inne odsadzwnie. Wystają wiecej o 5mm, dlatego tarcze mają mniejszy dzwon.
Były 3 rodzaj z jednego okresu 86-91:
1. Zintegrowane z McPhersonem - b3 do 89 bodajże
2. Mniejsze odsadzenie w sedanie, bo jak wiadomo blotniki są plaskie
3. Większe odsadzenie w coupe/ b4, blotniki bardziej nadmuchane.
Zdrówka
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Może lepiej było na biało pasek pomalować, nakleić wyplotowane napisy i wsio dać na czerwono i odkleić napisy?BAX pisze:to jest naklejka niby nie zniszczalna ale szczerze w to wątpię a wypaczyłem na EBAJU W ANGLI w zamówieniu przysyłają ci 6 naklejek w 3 rozmiaracheSPe pisze:czym robiłeś napisy na Girlingach?
Albo na czerwone nakleić wyplotowany obrys napisu i białym sprajem do zacisków psiknąć po szablonie.
szczerze to o tym co piszesz nie po myślałem ale nic straconego zawsze można po prawić a na dzień dzisiejszy to nic z nimi się nie dzieje a ker cherem już dostały parę razy druga rzecz to 60tki nie na jeżdżą długo w aucie wyklarowała mi się sytuacja i myślę o czyś innym :mrgreen:eSPe pisze:Może lepiej było na biało pasek pomalować, nakleić wyplotowane napisy i wsio dać na czerwono i odkleić napisy?BAX pisze:to jest naklejka niby nie zniszczalna ale szczerze w to wątpię a wypaczyłem na EBAJU W ANGLI w zamówieniu przysyłają ci 6 naklejek w 3 rozmiaracheSPe pisze:czym robiłeś napisy na Girlingach?
Albo na czerwone nakleić wyplotowany obrys napisu i białym sprajem do zacisków psiknąć po szablonie.
BAX, jak myślisz o heblu o większej skuteczności, to szukaj jarzm 451 do zacisków ATE, i szukaj zacisków ATE 54( golf MK4 audi A3) lub ATE 57 ( audi C4, audi B5, seat alchambra), i podbierz sobie tarcze 312x26mm sporo większa średnica robocza tarczy wynagrodzi Ci nieco mniejszą powierzchnię łączną tłoczków, także większa powierzchnia styku klocków z tarczą, zapewnia to że nie trzeba gnieść strasznie pedału hamulca, i do takiego zestawu w zupełności wystarcza tylko pompa 23,8mm od biedy wystarczyłaby i 22mm, chyba żę lubisz wysoki i twardy hamulec to polecam zaciski z Golfa VR6 ATE 52mm występowały również z silnikami 2.0 16V ABF 150KM
do B3 polecam tarcze Textar od alhambry mają 288x26mm po niewielkich przeróbkach i nawiercie trzech otworów w połączeniu z zaciskami ATE 57 hamuje bdb, różnica pomiędzy nimi a ori tarczami 256x22mm z zaciskami Lucas lub girling powodują takie rozbudzenie apetytu żę już myślę o przejściu na większe heble, narazie myślę nad jednąz trzech opcji 312mm, 321mm, lub 345mm w zależności co maksymalnie uda mi się upchnąć w feldze 16 lub 17"
ja co prawda poszedłem najłatwiejszą drogą i dałem 288x26mm, załuję i nie; żałuję że nie dałem większych, a nie żałuję bo poprawa jest bardzo duża, hamulce nie wiele słabsze do tego co miałem w golfie, gdyby nie dzwon u mnie na tyle wylądowałyby tarcze z T4 tylne 280x12mm, co przy gwałtownym kopnięciu w hamulec powoduje zaciskanie w pierwszej kolejności tyłu a potem przodu dzięki czemu przód można znacznie mocniej hamować dzięki lepszemu dociążeniu...
do B3 polecam tarcze Textar od alhambry mają 288x26mm po niewielkich przeróbkach i nawiercie trzech otworów w połączeniu z zaciskami ATE 57 hamuje bdb, różnica pomiędzy nimi a ori tarczami 256x22mm z zaciskami Lucas lub girling powodują takie rozbudzenie apetytu żę już myślę o przejściu na większe heble, narazie myślę nad jednąz trzech opcji 312mm, 321mm, lub 345mm w zależności co maksymalnie uda mi się upchnąć w feldze 16 lub 17"
ja co prawda poszedłem najłatwiejszą drogą i dałem 288x26mm, załuję i nie; żałuję że nie dałem większych, a nie żałuję bo poprawa jest bardzo duża, hamulce nie wiele słabsze do tego co miałem w golfie, gdyby nie dzwon u mnie na tyle wylądowałyby tarcze z T4 tylne 280x12mm, co przy gwałtownym kopnięciu w hamulec powoduje zaciskanie w pierwszej kolejności tyłu a potem przodu dzięki czemu przód można znacznie mocniej hamować dzięki lepszemu dociążeniu...
arwam pisze:BAX, jak myślisz o heblu o większej skuteczności, to szukaj jarzm 451 do zacisków ATE, i szukaj zacisków ATE 54( golf MK4 audi A3) lub ATE 57 ( audi C4, audi B5, seat alchambra), i podbierz sobie tarcze 312x26mm sporo większa średnica robocza tarczy wynagrodzi Ci nieco mniejszą powierzchnię łączną tłoczków, także większa powierzchnia styku klocków z tarczą, zapewnia to że nie trzeba gnieść strasznie pedału hamulca, i do takiego zestawu w zupełności wystarcza tylko pompa 23,8mm od biedy wystarczyłaby i 22mm, chyba żę lubisz wysoki i twardy hamulec to polecam zaciski z Golfa VR6 ATE 52mm występowały również z silnikami 2.0 16V ABF 150KM
do B3 polecam tarcze Textar od alhambry mają 288x26mm po niewielkich przeróbkach i nawiercie trzech otworów w połączeniu z zaciskami ATE 57 hamuje bdb, różnica pomiędzy nimi a ori tarczami 256x22mm z zaciskami Lucas lub girling powodują takie rozbudzenie apetytu żę już myślę o przejściu na większe heble, narazie myślę nad jednąz trzech opcji 312mm, 321mm, lub 345mm w zależności co maksymalnie uda mi się upchnąć w feldze 16 lub 17"
ja co prawda poszedłem najłatwiejszą drogą i dałem 288x26mm, załuję i nie; żałuję że nie dałem większych, a nie żałuję bo poprawa jest bardzo duża, hamulce nie wiele słabsze do tego co miałem w golfie, gdyby nie dzwon u mnie na tyle wylądowałyby tarcze z T4 tylne 280x12mm, co przy gwałtownym kopnięciu w hamulec powoduje zaciskanie w pierwszej kolejności tyłu a potem przodu dzięki czemu przód można znacznie mocniej hamować dzięki lepszemu dociążeniu...
witam pisząc że mam na myśli coś lepszego to za zwyczaj już jestem w posiadaniu tej żęczy i myślę ten zestaw będzie lepszy od Gerlinga i to co ty mi proponuje ale szczerze dziękuje za poświęcony czas na pisanie na pewno taka informacja się komuś przyda
a taki zestaw ląduje u mnie do wiosny na Gerlingu mogą być małe korekty zobaczymy mam czas