Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI 90 B3 ] Quattro sport [ NG SWAP 7A ]

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 09 mar 2013, 17:39

tak było potwierdzam :mrgreen: poka jak siedzi na klapie :mrgreen:
Audi 80 B4 Quattro Competition 1.8T
b4-competition-by-bronek27-t49706.html#535591

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

tapicerka

Post autor: BAX » 16 mar 2013, 09:32

wedle życzenia Bronku27 <ok> i muszę się pochwalić małym prezentem w ramach podziękowania od Żony :mrgreen: zafundowała mi o to taki zestaw kluczy <piwo>
Jest
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 16 mar 2013, 12:28

no i gicior świetnie siedzi takie duperele powinny być standardowe w tych autach a nie jakieś rarytasy hehehehehe pozdro
Audi 80 B4 Quattro Competition 1.8T
b4-competition-by-bronek27-t49706.html#535591

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 16 mar 2013, 19:47

quattro w naturalnym środowisku. Coś pięknego.

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

zawieszenie przód

Post autor: BAX » 16 mar 2013, 21:11

witam że by nie było że się nic nie robi tylko leje i jeździ :-D postanowiłem wymienić całe zawieszenie przednie na nowszy typ czyli dzielone MC Persony od zwrotnic a co za tym idzie zmiana sfożnia dolnego z 17 milimetrowego jak to jest w starym typie na 19 milimetrów Do mnie wleciały firmy Delphi a gałki układu kierowniczego LEMFONDER górna poduszka amortyzatora niebieska z AUDI S2 chyba wszyscy wiedzą od kogo za kupione dalej amortyzatory SACHS ADVANTAGE osłony i odboje również Sachs

Dalsze prace lepsze hamowanie do auta wpadły Gerling 60 po kapitalnym odnowieniu czyli piaskowanie malowanie gumki autofrena i prowadnice Quick Brake i znowu schody :evil: wymiana piast na nowszy typ bo na starych tarcza ocierała o mocowanie jarzma co za tym idzie wymiana przegubów też na nowsze czyli przykręcane śrubą a nie na krętką jedyne co się z grało to kostki od czujników ABS :mrgreen: ogólnie wszystko po składane radość z jazdy nie do opisania zawieszenie pracuje super na fabrycznym obniżeniu - 25 milimetrów hamowanie również o niebo lepsze
Po dziękowanie dla Sławka (orsa_83 ) za prze tłumaczenie sprawy sprężyn chłop przywrócił na odpowiednią drogę mój projekt
Ostatnio zmieniony 07 gru 2013, 20:09 przez BAX, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 16 wrz 2013, 10:02

czym robiłeś napisy na Girlingach?

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 16 wrz 2013, 12:18

Nie musisz zmieniać zawieszenia tylko trzeba inne tarcze kupić.
Ty masz pewnie od Coupe albo B4, a do 90'tki mają inny dzwon. Różnica jest 5mm.
Mam takie tarcze na sprzedaż ale na razie zaklepane. Razem z klockami.
Kupiłem je od EDDa do swojej Coupe i niestety nie pasują. EDD pojeździł chwilę swoim SEDAAANem i założył 4 tłoczki a ja kupiłem myśląc, że do mnie podejdą.
Teraz mam nowe a te są na sprzedaż. Tarcze Brembo bez żadnych oznak zużycia za 100zł, klocki TRW oddaję gratis zjechane do połowy, Remsa tylko liźnięte za dodatkowo za 50zł.
http://tablica.pl/oferta/tarcze-hamulco ... 39ogj.html
Jak coś to pisz lub dzwoń:
508354242

Interesuje się nimi jeden gość ale już się kręci 2 tygodnie i się zdecydować nie może.

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

Post autor: BAX » 16 wrz 2013, 14:39

eSPe pisze:czym robiłeś napisy na Girlingach?
to jest naklejka niby nie zniszczalna ale szczerze w to wątpię a wypaczyłem na EBAJU W ANGLI w zamówieniu przysyłają ci 6 naklejek w 3 rozmiarach

[ Dodano: 2013-09-16, 14:55 ]
zserty pisze:Nie musisz zmieniać zawieszenia tylko trzeba inne tarcze kupić.
Ty masz pewnie od Coupe albo B4, a do 90'tki mają inny dzwon. Różnica jest 5mm.
Mam takie tarcze na sprzedaż ale na razie zaklepane. Razem z klockami.
Kupiłem je od EDDa do swojej Coupe i niestety nie pasują. EDD pojeździł chwilę swoim SEDAAANem i założył 4 tłoczki a ja kupiłem myśląc, że do mnie podejdą.
Teraz mam nowe a te są na sprzedaż. Tarcze Brembo bez żadnych oznak zużycia za 100zł, klocki TRW oddaję gratis zjechane do połowy, Remsa tylko liźnięte za dodatkowo za 50zł.
http://tablica.pl/oferta/tarcze-hamulco ... 39ogj.html
Jak coś to pisz lub dzwoń:
508354242

Interesuje się nimi jeden gość ale już się kręci 2 tygodnie i się zdecydować nie może.
zmieniałem mc persony bo były starego typu jedna całość ze zwrotnicom a faktycznie brakowało na starych piastach ok 5 milimetrów ale przeszedłem teraz to twierdze ze małe kłopoty ale ciekawa rzecz w garaży miałem 3 rożne komplety flansz i tylko siadła tarcza na jedną nie ocierała i pech miałem tylko sztukę drugom do kupiłem w motoryzacyjnym a po całkowitej geometrii kutrom zrobili w serwisie wszystko git <ok>
Jest
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 16 wrz 2013, 15:32

Zmieniłeś na te z b3 czy z b4/Coupe?
Ogólnie zwrotnice z b3 mają inne odsadzwnie. Wystają wiecej o 5mm, dlatego tarcze mają mniejszy dzwon.
Były 3 rodzaj z jednego okresu 86-91:
1. Zintegrowane z McPhersonem - b3 do 89 bodajże
2. Mniejsze odsadzenie w sedanie, bo jak wiadomo blotniki są plaskie
3. Większe odsadzenie w coupe/ b4, blotniki bardziej nadmuchane.
Zdrówka

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 17 wrz 2013, 08:42

BAX pisze:
eSPe pisze:czym robiłeś napisy na Girlingach?
to jest naklejka niby nie zniszczalna ale szczerze w to wątpię a wypaczyłem na EBAJU W ANGLI w zamówieniu przysyłają ci 6 naklejek w 3 rozmiarach
Może lepiej było na biało pasek pomalować, nakleić wyplotowane napisy i wsio dać na czerwono i odkleić napisy?
Albo na czerwone nakleić wyplotowany obrys napisu i białym sprajem do zacisków psiknąć po szablonie.

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

Post autor: BAX » 17 wrz 2013, 14:33

eSPe pisze:
BAX pisze:
eSPe pisze:czym robiłeś napisy na Girlingach?
to jest naklejka niby nie zniszczalna ale szczerze w to wątpię a wypaczyłem na EBAJU W ANGLI w zamówieniu przysyłają ci 6 naklejek w 3 rozmiarach
Może lepiej było na biało pasek pomalować, nakleić wyplotowane napisy i wsio dać na czerwono i odkleić napisy?
Albo na czerwone nakleić wyplotowany obrys napisu i białym sprajem do zacisków psiknąć po szablonie.
szczerze to o tym co piszesz nie po myślałem :-/ ale nic straconego zawsze można po prawić a na dzień dzisiejszy to nic z nimi się nie dzieje a ker cherem już dostały parę razy druga rzecz to 60tki nie na jeżdżą długo w aucie wyklarowała mi się sytuacja i myślę o czyś innym :mrgreen:
Jest
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 gru 2013, 23:06

BAX, jak myślisz o heblu o większej skuteczności, to szukaj jarzm 451 do zacisków ATE, i szukaj zacisków ATE 54( golf MK4 audi A3) lub ATE 57 ( audi C4, audi B5, seat alchambra), i podbierz sobie tarcze 312x26mm sporo większa średnica robocza tarczy wynagrodzi Ci nieco mniejszą powierzchnię łączną tłoczków, także większa powierzchnia styku klocków z tarczą, zapewnia to że nie trzeba gnieść strasznie pedału hamulca, i do takiego zestawu w zupełności wystarcza tylko pompa 23,8mm od biedy wystarczyłaby i 22mm, chyba żę lubisz wysoki i twardy hamulec to polecam zaciski z Golfa VR6 ATE 52mm występowały również z silnikami 2.0 16V ABF 150KM

do B3 polecam tarcze Textar od alhambry mają 288x26mm po niewielkich przeróbkach i nawiercie trzech otworów w połączeniu z zaciskami ATE 57 hamuje bdb, różnica pomiędzy nimi a ori tarczami 256x22mm z zaciskami Lucas lub girling powodują takie rozbudzenie apetytu żę już myślę o przejściu na większe heble, narazie myślę nad jednąz trzech opcji 312mm, 321mm, lub 345mm w zależności co maksymalnie uda mi się upchnąć w feldze 16 lub 17"
ja co prawda poszedłem najłatwiejszą drogą i dałem 288x26mm, załuję i nie; :-D żałuję że nie dałem większych, a nie żałuję bo poprawa jest bardzo duża, hamulce nie wiele słabsze do tego co miałem w golfie, gdyby nie dzwon u mnie na tyle wylądowałyby tarcze z T4 tylne 280x12mm, co przy gwałtownym kopnięciu w hamulec powoduje zaciskanie w pierwszej kolejności tyłu a potem przodu dzięki czemu przód można znacznie mocniej hamować dzięki lepszemu dociążeniu...

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

Post autor: BAX » 07 gru 2013, 19:01

arwam pisze:BAX, jak myślisz o heblu o większej skuteczności, to szukaj jarzm 451 do zacisków ATE, i szukaj zacisków ATE 54( golf MK4 audi A3) lub ATE 57 ( audi C4, audi B5, seat alchambra), i podbierz sobie tarcze 312x26mm sporo większa średnica robocza tarczy wynagrodzi Ci nieco mniejszą powierzchnię łączną tłoczków, także większa powierzchnia styku klocków z tarczą, zapewnia to że nie trzeba gnieść strasznie pedału hamulca, i do takiego zestawu w zupełności wystarcza tylko pompa 23,8mm od biedy wystarczyłaby i 22mm, chyba żę lubisz wysoki i twardy hamulec to polecam zaciski z Golfa VR6 ATE 52mm występowały również z silnikami 2.0 16V ABF 150KM

do B3 polecam tarcze Textar od alhambry mają 288x26mm po niewielkich przeróbkach i nawiercie trzech otworów w połączeniu z zaciskami ATE 57 hamuje bdb, różnica pomiędzy nimi a ori tarczami 256x22mm z zaciskami Lucas lub girling powodują takie rozbudzenie apetytu żę już myślę o przejściu na większe heble, narazie myślę nad jednąz trzech opcji 312mm, 321mm, lub 345mm w zależności co maksymalnie uda mi się upchnąć w feldze 16 lub 17"
ja co prawda poszedłem najłatwiejszą drogą i dałem 288x26mm, załuję i nie; :-D żałuję że nie dałem większych, a nie żałuję bo poprawa jest bardzo duża, hamulce nie wiele słabsze do tego co miałem w golfie, gdyby nie dzwon u mnie na tyle wylądowałyby tarcze z T4 tylne 280x12mm, co przy gwałtownym kopnięciu w hamulec powoduje zaciskanie w pierwszej kolejności tyłu a potem przodu dzięki czemu przód można znacznie mocniej hamować dzięki lepszemu dociążeniu...

witam pisząc że mam na myśli coś lepszego to za zwyczaj już jestem w posiadaniu tej żęczy i myślę ten zestaw będzie lepszy od Gerlinga i to co ty mi proponuje ale szczerze dziękuje za poświęcony czas na pisanie na pewno taka informacja się komuś przyda
a taki zestaw ląduje u mnie do wiosny na Gerlingu mogą być małe korekty zobaczymy mam czas :)
Jest
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 07 gru 2013, 19:43

BAX, tak z ciekawości jak średnica tłoczków w zaciskach?

BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 25 maja 2008, 12:12
Lokalizacja: KRK

Post autor: BAX » 07 gru 2013, 20:45

arwam pisze:BAX, tak z ciekawości jak średnica tłoczków w zaciskach?
jak znajdę chwilkę to po mierzę bo ostatnio to jestem tak za goniony że baruje czasu na spanie

ale nazwa zacisku to Big black
Jest
AUDI B3 90 QUATTRO SPORT
RENAULT SCENIC 1.9 DCI
'' Dzisiaj należy wiedzieć co trzeba poznać jutro aby dać sobie rade pojutrze. ''
https://audi80.pl/audi-90-b3-quattro-vt75170.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga