[90 B3 Quattro 20V]
Z ostatnich to newsów : wymieniona sonda znacząco ożywiła silnik, nowe koła narazie nie wejdą, potrzebuje jakiś adapterów albo dystanów bo nie mogę ich osadzić na piaście, a na dniach wymiana osłony przgubu oraz filtra i oleju, razem z płukanką. Widzałem na forum sporo opinii o tym żeby zalewać 10W60 Valvoline'a ale zastanawiam sie, czy nie jest on za rzadki ? Jeśli auto nie będzie upalane na torze to czy jest sens go tym zalewać ? A no i skompletowałem nowy dolot, stożek K&N i przepływkę, obróbkę przepustnicy odłożę na później. Powoli rozglądam się za fotelem, i chyba czas pomalować w czerń drugą klapę bagażnika ze spoilerem...
If in doubt, flat out.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ja zalewałem 10w60 i złego słowa o tym nie mogę powiedzieć. Aczkolwiek valvoline bym olał, bo to półsyntetyk akurat, i akurat to nie jest najszczęśliwszy wybór, ale jak rozumiem CCC.
Z drugiej strony do wolnossaka to ma mniejsze znaczenie niż do turbobenzyny.
Z drugiej strony do wolnossaka to ma mniejsze znaczenie niż do turbobenzyny.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga