Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 Quattro 20V]

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
Don Vito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 lip 2014, 12:26

[90 B3 Quattro 20V]

Post autor: Don Vito » 08 sie 2014, 14:33

Hej wszystkim. W lipcu 2014r. kupiłem swoje pierwsze auto, długo wyczekiwane Audi Quattro. Wybrałem mocniejszą wersje ze względu na brak mechanicznego wtrysku. Jako że przeznaczeniem auta jest zapinanie boków na szutrach i śniegu najbardziej zależało mi na dobrym stanie mechanicznym, kosmetyke zostawiam na później. Pomimo tego, że nie ma chyba rowu w Polsce, w którym ten samochód nie leżał, Audiola idzie jak burza przy akompaniamencie rozpadającego sie wydechu :-). A teraz troche danych :

Audi 90 2.3 20V Quattro 1988
-Odłączany ABS
-wspomaganie
-4 elektryczne szyby
-elektryczne lusterka
-pokrowiec na narty
-elektryczny szyberdach
-tapicerka quattro
-blokada dyfra
-dodatkowe zegary

Focisze :
Po zakupie
Obrazek
Obrazek

W 4 dni po zakupie, Audiola dostała strzałą w zęby
Obrazek

Ale już po tygodniu wpadł przód od 90 tj zespolone lampy, halogeny w zderzaku, który swoją drogą jest chyba od b4, w każdym razie chromy nie pasują, i kierunki. Cały czas do przodu !
Obrazek
Ostatnio zmieniony 31 sty 2016, 18:56 przez Don Vito, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 09 sie 2014, 13:49

długa droga przed Toba, powodzenia i miłej zabawy ;-)
nie zajeździj tego do końca, bo mało już ich zostało...

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Re: [90 B3 Quattro 20V]

Post autor: bloku » 09 sie 2014, 16:03

Wiele można wykrzesać ale pamiętaj, że 7A to silnik wymagający. Nie tylko osbługowo ale i sposobem jazdy.

Nie oszczędzaj na jakości oleju (wskazane-> Millers, LM, Valvoline), nie oszczędzaj na paliwie (staraj się lać 98 a będziesz dłużej szczęśliwy).

Powodzenia.

P.S. sedes b3 jest słaby do latania bokami - jest zbyt neutralny. Najłagodniejsze quattro jakie upalałem.

LU CASH

Post autor: LU CASH » 09 sie 2014, 16:15

Wreszcie ktoś to zakupił :-)

Dlugo wisiało w ogłoszeniu



Ogarniaj temat bo warto


Co w aucie zamierzasz robic jeszcze?

P.s. Ruda jest . Schowała sie pod konserwacją . :mrgreen:

Awatar użytkownika
Don Vito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 lip 2014, 12:26

Post autor: Don Vito » 10 sie 2014, 02:25

Poliuretany gdzie sie da, odnowić podwozie. Może za jakiś czas poszukam nowej budy. narazie szukam podsufitki do wersji z szyberberdachem bo mojej jest niewiele. A właściwie nie ma jej wcale i koniecznie błysk pod maską. Zastanawiam sie również nad wydechem. Moze jakis kwasiak 3"?

LU CASH

Post autor: LU CASH » 10 sie 2014, 06:32

ja jestem na etapie odnawiana spodu .

Powiem tyle ... nie jest lekko ;-)


wydech to 2,5 wystarczy

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 10 sie 2014, 11:27

Dokładnie. 3`` to za dużo. Raz, że będzie głośno a dwa stracisz moc i niuty. 2,5 to max. Nawet 2,25 będzie spoko.

Zacznij od mechaniki silnika, kompletne zawieszenie (a tanio nie jest przy tylnym), układ haulcowy a dopiero potem rób kosmetykę.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 10 sie 2014, 12:18

7A jest wrażliwy na wydech, i to bardzo :) za dużo nie ma co przy nim kom binować, posłuchaj bloka, miał parę dziwnych wydumek ;-)

ktoś wspominał że quattro jest tanie? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
w 7a b3 nawet hamulce na przod nie sa tanie :->

Awatar użytkownika
Don Vito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 lip 2014, 12:26

Post autor: Don Vito » 13 sie 2014, 16:53

"Panie Kornelu, jechał pan 168 na drodze z ograniczeniem do 70. Ale rozumiem, sam mam quattro" - i na mandacie tylko 130 :D tylko te cholerne 4 stówy. No trudno, troche sie opóźnią mody. W przyszłym tyg biore sie za wydech. Ten kwasiak 2,25 to na dwóch tłumikach montować czy na jednym ? Nie chciałbym, żeby buczało bo tak sie jezdzic nie da ale szkoda byłoby dławić ten dźwięk. Soł ?

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 13 sie 2014, 17:39

Jak chcesz głośno to na jednym tłumiku + strumienica w miejscu środkowego. Jak chcesz miło dla ucha ale nie ma być uciążliwe to na dwóch tłumikach. Polecam firmę RM Motors - robią również do Quattrówek.

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 13 sie 2014, 22:06

jeżdżę drugi rok bez końcowego. Jeśli jeździsz "w okół komina" to montuj w ogóle bez tłumików, będzie fajnie strzelać i ryczeć jak opetany. Ale jeśli chociaż raz masz gdzieś pojechać w trasę powyżej 50km to jednak zamontuj dwa tłumiki tak jak bloku pisze ;) bedzie ładnie brzmieć i nie bedzie czaszka odpadac....

Awatar użytkownika
Don Vito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 lip 2014, 12:26

Post autor: Don Vito » 14 sie 2014, 22:31

A kompromisem nie byłoby montowqanie jednego tłumika i np strumiennicy ? i jeszcze kwestia hamulca. Na początku chce zmienićz przodu tarcze i zaciski, na jakieś męskie, od S, brembo w dalszej przyszłości wpadnie hebel od Porsche, ale na tą chwile co polecacie?

Zbysiuuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 10 mar 2014, 19:31
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Zbysiuuu » 14 sie 2014, 22:56

Jeżeli faktycznie buda jest w takim stanie jak opisujesz to nawet złotówki bym w to auto nie zainwestował bo to wyrzucanie kasy w błoto.

Awatar użytkownika
Don Vito
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 03 lip 2014, 12:26

Post autor: Don Vito » 14 sie 2014, 23:00

A gdyby tak zrobić ją na gotowo mechanicznie i wtedy dopiero poszukać budy ? Auto ma mi słuzyć do butowania, nie chce płakać nad każdą ryską dlatego dopóki nie szoruje tyłkiem po ziemi stan budy mi nie przeszkadza

Zbysiuuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 10 mar 2014, 19:31
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Zbysiuuu » 14 sie 2014, 23:06

I co-przekładac wszystko? To tez wiaze ze soba koszty. A znajdz mi na dodatek teraz zdrowa bude pod quattro.
Kupowałem juz wiele samochodów i jako priorytet zawsze brałem strone wizualna.
Zawsze łatwiej i taniej zrobic np zawias czy uszczelke pod głowica niz pobyc sie szpachli z dachu itp.
Auto które masz to juz nie lada rarytas ale nawet na zdjeciach zdrowo nie wyglada.
Don Vito pisze: Auto ma mi słuzyć do butowania, nie chce płakać nad każdą ryską dlatego dopóki nie szoruje tyłkiem po ziemi stan budy mi nie przeszkadza
A no chyba ze. Dla mnie oprócz mechaniki ma wygladac bo sprawia mi mega radoche kiedy tak jak ostatnio-pojechałem zrobic przeglad a gość chodził i ogladał audiczke bo sam stwierdził ze dawno takiej nie widział.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl