Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

8C AAH Q LPG - oponki na lato str.11

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 15 sie 2012, 00:00

Rychu82 pisze:które jeżdżą w czerwonym avancie AAH Q ,który pali 7,5litra/100km
Myśl sobie co chcesz.
Ja wiem ile w bak leję a leję zawsze pod korek.
Nie chcesz wierzyć to nie musisz.

Te 7,5 to jak pisałem raz czy dwa z obliczeń trasy mi wyszło ale to jazda na prawdę spokojna.
Wynik powtarzalny regularnie to 8-8,5litra na 100 w trasie.

Popatrz sobie w dane katalogowe - tam nawet podane jest 7,9.
A po tym jak piszesz jak jeździsz to nie dziwię się że ci pali jak butujesz. Mój przy butowaniu 160-200 też by tyle łyknał-fizyki nie oszukasz i to jest logiczne.

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 12 lis 2012, 18:31

trochę się wtrącę kolegą w temat spalania

ja miałem AAH ośkę i na ogumieniu seria 195/65/15 palił na trasie równo 8-litra a na kapciu 17" 225/45/17 przód i tył 235/45/17 palił 8,5-litra na 100.. ale musiało być te 90km/h nic więcej.. i oczywiście u mnie brak LPG.. a silnik AAH jest bardzo elastyczny i myślę że niskie obroty chyba go nie zajadą..

miałem również okazję rozmawiać z IC69 i o spalaniu mówił to samo co kolega eSPe.

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 13 lis 2012, 11:16

k3llys, ale rozgrzebałeś :)

1. 7,5/100 w AAH kombi Quattro to nie 8,0-8,5 w ośce
2. silnik pracujac z maksymalnym momentem obrotowym jest najmniej wysilony . Nie idąc ze skrajności w skrajność(1000 czy 6500) to lepsze 4500obr niż poniżej 2000.
3. dlatego obroty w przedziale 3000-4500 to dla silnika relax, ale niektórzy (nie wiem czy to przez brag LPG czy niewiedzę) uważaja, że to jest butowanie.
4.co innego, że to duży(największy) motor w tej budzie i zniesie dużo wysiłku, ale po pewnym czasie będzie widać tego skutki.

niech już każdy używa silnika jak chce i spala ile chce ....ostatnio zrobiłem płukankę wlałem nowy olej i dolałem ceramizera. Nie chcę nawet opisywać odczuć bo wiadomo, że to podświadomoe uczucie wywołane reklamą :) a producent nie kazał tego wlewać więc to zło.....i LPG niszczy silnik i takie rozmowy można prowadzić w nieskończoność...tak jak i ospalaniu...moje spalanie jest w opisie i nie mam nic do ukrycia ani do chwalenia się.


myślę, że to temat woda więc może wkleje fote z [pierwszego śniegu w jeleniej :):

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 1577_n.jpg

Awatar użytkownika
MaciekGie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 168
Rejestracja: 28 lut 2010, 12:54
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: MaciekGie » 13 lis 2012, 13:30

Spalanie - temat rzeka, wiadomo jedni piszą żeby zachwalać inni nie. Obecnie posiadam drugie AAH, więc mam porównanie. Cabrio pali troche mniej, czemu ? Tego nie wiem. Mimo, że poprzednie bylo w sedanie ośka i sporo lżejsze. Cabrio waży 1455kg więc wiecej niż kombi. Trasa przy spokojnej jeździe do 120 to 8L/100km. Jazda mieszana ok 10-11 (215/40/17). Oczywiście bez LPG :)

Jeśli chodzi o Quattro i spalanie 7.5 na 100 jestem w stanie uwierzyć, ale jadąc tylko do 100km/h i to na dobrej trasie.

Pozdro

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 15 lis 2012, 08:51

OK :-), pozdo

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 21 lis 2012, 21:30

Rychu, pytanek parę mam:
tylnymi żółtymi amorami KONI od A4 Q
Trza coś rzeźbić, czy P&P?
MONTAŻ ZBIORNICZKA ODMY
Co, jak, gdzie, z czego i zalety tego?

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 21 lis 2012, 21:41

IC69 pisze:Rychu, pytanek parę mam:
tylnymi żółtymi amorami KONI od A4 Q
Trza coś rzeźbić, czy P&P?
Z tego co mi wiadomo B5 i B4 quattro mają ten sam zawias z tyłu.

Ja do siebie zamontowałem cały górny wahacz od B5Q bo nie mogłem znaleźć od B4.

Wahacze mają nawet numery te same tylko oznaczenie modelowe inne (pierwsze 3 litery w numerze części inne).
Więc przypuszczam że i amory z B5Q podejdą P&P.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 21 lis 2012, 22:13

U Bronka27 w temacie sa zdjecia co i jak jesli chodzi o tylne amory quattro B4 i A4.

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 22 lis 2012, 00:20

rozmowa o amorach była tu https://audi80.pl/b4-quattro-amortyz ... t67157.htm pozdro sorki za ot :mrgreen:

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 22 lis 2012, 16:22

Bronek27 pisze: rozmowa o amorach była tu https://audi80.pl/b4-q...osc-vt67157.htm
No to czego ja tego jeszcze nie widziałem? :-P Dziękować, Bronek. <piwo>

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 22 lis 2012, 21:24

IC69 pisze:Rychu, pytanek parę mam:
tylnymi żółtymi amorami KONI od A4 Q
Trza coś rzeźbić, czy P&P?
widze, że odpowiedź już jest i lepiej zeby toczyła sie w tamtym temacie bo więcej osób może coś dopowiedzieć. Nie wiem czy moje koni są nizsze od ori czy takie same ale auto nie zmieniło swojej odległości od gleby po moztażu i pasowały P&P.
IC69 pisze:
MONTAŻ ZBIORNICZKA ODMY
Co, jak, gdzie, z czego i zalety tego?
:arrow: zrobiłem bypass dwóch głowic i do jednego króćca zbiorniczka od escorta 1,8 TD podłączyłem za pomocą węża
:arrow: drugi króciec ze zbiorniczka połączyłem wężem do króćca przy przepustnicy(tam gdzie normalnie idzie odma) a króciec drugi przepustnicy zaślepiłem
:arrow: do trzeciego króćca zbiorniczka podłączyłem wąż a do niego zawór(kranik) i co 2 tygodnie spuszczałem pół szklanki wody.

po paru tygodniach:

:arrow: odłączyłem wąż od przepustnicy i zaślepiłem krócieć. w efekcie miałem zaślepione oba.
:arrow: odłączony wąż przedłużyłem i doprowadziłem do atrapy przy przedniej prawej lampie , zamontowałem filterek(stożkowy) i uszczelniłem żeby to co z niego wyleci nie leciało do komory silnika i co najważniejsze-kabiny

:arrow: w efekcie przez filterek wylatują opary z oleju i para wodna a z kranika od paru miechów ani kropli.

:arrow: co się zmieniło...hmm...staram się robić jak najwięcej dla silnika i pełno przróbek, polepszeń i napraw pokrywa się w czasie i nie wiem co ma bezpośredni wpływ na osiągi. a jeśli chodzi o przepustnicę i jej czystość to.....jeszcze tam nie zaglądałem od tamtej pory
Ostatnio zmieniony 22 lis 2012, 22:01 przez Rychu82, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 22 lis 2012, 22:25

Rychu82 pisze:zbiorniczka od escorta 1,8 TD
To Escort ma fabrycznie wolna odmę?
odłączony wąż przedłużyłem i doprowadziłem do atrapy przy przedniej prawej lampie , zamontowałem filterek(stożkowy) i
To co ten filterek teraz filtruje? Nie lepiej byłoby to podłączyć bezpośrednio do puchy filtra powietrza?

Awatar użytkownika
Rychu82
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 969
Rejestracja: 25 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: J.G.

Post autor: Rychu82 » 23 lis 2012, 01:12

IC69 pisze:
Rychu82 pisze:zbiorniczka od escorta 1,8 TD
To Escort ma fabrycznie wolna odmę?
myślałem o focusie a napisałem escort
IC69 pisze:
Rychu82 pisze:odłączony wąż przedłużyłem i doprowadziłem do atrapy przy przedniej prawej lampie , zamontowałem filterek(stożkowy) i
To co ten filterek teraz filtruje? Nie lepiej byłoby to podłączyć bezpośrednio do puchy filtra powietrza?
filtruje to co wlatuje przez niego ,no i to co wylatuje de fakto też.

a do filtra staram sie dostarczyć samo świeże i zimne powietrze...

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 29 lis 2012, 20:33

Coraz bardziej mnie ciśnie na takie rezanko przy moim silniku. W sumie, to nie zauważyłem tu żadnych minusów, a wręcz przeciwnie. Może wreszcie się pozbędę tego "majonezu" z odm, dolot czystszy będzie, a i krokowca tak często płukać bym nie musiał?

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3695
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 29 lis 2012, 22:39

IC69, jakbyś coś modził to razy dwa. :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga