IC69 pisze:Rychu, pytanek parę mam:
tylnymi żółtymi amorami KONI od A4 Q
Trza coś rzeźbić, czy P&P?
widze, że odpowiedź już jest i lepiej zeby toczyła sie w tamtym temacie bo więcej osób może coś dopowiedzieć. Nie wiem czy moje koni są nizsze od ori czy takie same ale auto nie zmieniło swojej odległości od gleby po moztażu i pasowały P&P.
IC69 pisze:MONTAŻ ZBIORNICZKA ODMY
Co, jak, gdzie, z czego i zalety tego?
zrobiłem bypass dwóch głowic i do jednego króćca zbiorniczka od escorta 1,8 TD podłączyłem za pomocą węża
drugi króciec ze zbiorniczka połączyłem wężem do króćca przy przepustnicy(tam gdzie normalnie idzie odma) a króciec drugi przepustnicy zaślepiłem
do trzeciego króćca zbiorniczka podłączyłem wąż a do niego zawór(kranik) i co 2 tygodnie spuszczałem pół szklanki wody.
po paru tygodniach:
odłączyłem wąż od przepustnicy i zaślepiłem krócieć. w efekcie miałem zaślepione oba.
odłączony wąż przedłużyłem i doprowadziłem do atrapy przy przedniej prawej lampie , zamontowałem filterek(stożkowy) i uszczelniłem żeby to co z niego wyleci nie leciało do komory silnika i co najważniejsze-kabiny
w efekcie przez filterek wylatują opary z oleju i para wodna a z kranika od paru miechów ani kropli.
co się zmieniło...hmm...staram się robić jak najwięcej dla silnika i pełno przróbek, polepszeń i napraw pokrywa się w czasie i nie wiem co ma bezpośredni wpływ na osiągi. a jeśli chodzi o przepustnicę i jej czystość to.....jeszcze tam nie zaglądałem od tamtej pory