Audi 80 Avant Quattro (RS2 Replica) 1.9 PD 250 hp 451 nm
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
podoba mi się pomysł i podejście i że TDI, trzymam kciuki. Odnośnie hamowni to wcale mnie nie dziwi, że jeszcze możesz nie mieć wykresu. Na pewno masz kilka "szczegółów" do dopracowania więc bez tego po co hamować. Będzie dopracowane to można testować i stroić. Ja nadal nie mam wykresu i pewnie jeszcze długo nie będzie...
Pozdrawiam
G.
Pozdrawiam
G.
ziemor pisze:Inna "beczka" - czy dało by się wpakować do B3 silnik z EVO-X 2.0 350 koni ?
quattro pisze:wszystko sie da tylko po co ??? :shock:
Po co zbudowano RS2
Po co dałeś TDi do swojego Avanta
Po co ktoś zbiera pocztówki
Po co ścigać się na 1/4 mili
Po co zbierać znaczki
Po co być kulturystom i mieć ładną rzeźbę
Po co uczyć się całe życie grać w szachy
Po co wchodzić na Mont Blanc
itd itd
po to właśnie wpakować 350 kóni w B3 by mieć uciechę
chodziło mi o to ,że po co masz pakować do audi silnik z evo który kosztuje worek kasy jak można wsadzi 2.2 T z audi s2 lub poszukać z audi 100 lub 200 turbo silnik 3b który napewno jest bardziej żywotny i już kilka osób taki swap robiło to jest moje zdanie życie mnie nauczyło pierwsze wpakowałem turbo gt 25 choc kilka osób mówiło że niebedzie chulało i tak sie stało , teraz jest ta turbina która być powinna ale roboty i dodtkowych kosztów juz niedzyskam prosta kalkulacja ....ziemor pisze:po to właśnie wpakować 350 kóni w B3 by mieć uciechę
i o to wlasnie chodzi... Jak koles Syrenka (w srodku porsche) objezdzal ze swiatel cfffaniakow w m3/m5-kach... A tu takie stare tdi i robi tyle zamieszania... Choc akurat ta jedna ze tak powiem ''stylizowana RS2'' (bo mnie coniektorzy zjedza) budzi respekt samym wygladem...ziemor pisze:mnie się podoba Twój projekt
Choć ja bym na tylnej klapie dał duży znak 1.9 TDi - wtedy masz większą frajdę jak kogoś objedziesz i ten ktoś zobaczy TDi
A propo tych 200 hp... Tak sie sklada ze poruszam sie na codzien passatem z silnikiem AWX (130km) i to pomiata ta buda po trasie a dodajac mu jeszcze chipa, mocniejsza suszarke itp. to naprawde mozna skakac do przadnego benzyniaka. Te 2,6 czy 2,8 w naszych b4 to niestety tylko duza ciezka przestarzala i paliwozerna padlina... Nie obrazajac tu nikogo...
Powodzenia w dalszych modach... Czekamy na newsy...
PS. czy ciezko bylo zaadoptowac fotele z TT do b4?