Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 AVANT V8 406HP/456Nm Quattro

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Audi 80 AVANT V8 406HP/456Nm Quattro

Post autor: witek88 » 15 gru 2012, 22:47

Witam, Audi skończone, więc postanowiłem opisać jak i co.
Autko miało zostać całkowicie seryjne zewnętrznie i takie zostało, chce nim jeździć na co dzień więc zdecydowałem o przełożeniu LPG :evil: , też uważam że to lekko nie pasuje ale cóż...
Biorcą zostało Audi 80 Kombi, seryjnie silnik ABC, znaczy 2,6, napęd jedyny słuszny oczywiście Quattro, kupione za ostro okazyjną kwotę, stało chyba z 4 miesiące u mnie i czekało na zimę, w między czasie znalazłem lekko uszkodzoną A8 z całym i sprawnym silniczkiem ABZ, no i tak się narodził pomysł na SWAP.
Poczytałem, poszukałem części i tak się zaczęło.

MODEL:
Audi 80 B4 Quattro

Modyfikacje

Silnik:
-Swap silnika 2,6 ACB na 4,2 ABZ

Układ dolotowy:
-Filtr powietrza Simota (miałem filtr od 2,6, ale dość ostro ograniczał moc, domyślam się że po prostu miał za mało powietrza)

Układ wydechowy:
-Pozostał z audi V6

Elektronika:
-Silnik odpalony na oryginalnym sterowniku Abz – zdjęte imo
-Czujnik obrotu wału przełożony na koło pasowe przód + koło 60-2
-Akumulator w bagażniku

Układ chłodzenia:
-Chłodnica Volvo V80
-wentylator Spal +jakiś klimy Opla

Układ hamulcowy:
-Przód audi S2 280mm
-klocki ferrodo premier
-Tył tarcze wentylowane 269mm A8 +zaciski A8

Układ napędowy:
-Skrzynia audi B4 5 biegów
-most audi B4, plany na montaż Torsena
-koło zamachowe audi s6, sprzęgło audi s6
-koła 18cali
-opony Pirelli p zero rosso 225x40x18

Zawieszenie:
-zmiana rozstawu śrub z 4X108 na 5 X112
-oryginał sprężyny i amorki audi 80 quattro

BODY KIT:
-zderzak S2 (kupiony do założenia)
Blenda tył audi 90

Wyposażenie:
-elektryczne szyby
-elektryczne podgrzewane lusterka i spryskiwacze szyby - założone podgrzewane spryski
-AC -założone
-dodatkowe zegary z B4 V6 - założone
-elektryczny fotel kierowcy
-centralny zamek oczywiście
-halogeny
-ABS
-Quattro oczywiście :-P
-szyberdach
-podgrzewane fotele - założone
-podświetlenie pod maską -założone
-kierownice S2
-przyciski na konsoli A8

Jestem dość nowy w tym temacie więc proszę o wyrozumiałość, autko miało być nisko budżetowe ale krytyka i ciekawe pomysły mile widziane ;-) Wiadomo że zawsze można coś tam poprawić. Aktualnie trochę się pozmieniało pod maską, ale nie mam zdjęć.

Aha, TDI na klapie obowiązkowe ;-)

Kilka fotek z budowy:

Zdj całości z aukcji, bo kupiłem go nie widząc :mrgreen:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pod maską sporo się zmieniło, ale ogólny zarys jest.
Obrazek
aktualne zdj z pod maski i nadwozia
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i kilka innych elementów
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Letnie wersja kół, po sezonie do malowania, zimą trzeba ogarnąć, pewnie coś wyprostować :mrgreen:
Obrazek
zderzaczek już czeka, kratki też są
Obrazek


Filmik kręcony gdy miałem problemy z przepływką, teraz jest sporo lepiej, ale nie mam czasu i możliwości na kręcenie, może wkrótce coś się pojawi nowego.



A to film w którym zużywałem zimowe opony :mrgreen:



Zderzak S2 już czeka, podobnie jak 4 tłoczkowe Brembo i tarcze 312mm, ale to będzie na lato, szkoda mi zderzaka jak gdzieś wpadnę lecąc bokiem :mrgreen:

Doszły soczki, do lekkiej naprawy, więcej strona 6
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 19 sty 2016, 15:23 przez witek88, łącznie zmieniany 11 razy.

LU CASH

Post autor: LU CASH » 15 gru 2012, 23:00

Super maszina <ok>

Działaj dalej !

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 15 gru 2012, 23:12

no zacnie muszę przyznać:) teraz masz czym jechać:) skąd wytrzasnałeś piasty?:)

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 15 gru 2012, 23:14

Piasty, hehe, były już na aucie, podobnie jak fele S2 :mrgreen:

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 16 gru 2012, 00:21

No chyba to jest jeden z szybszych avanturników w Polsce! Gratuluję świetnego pomysłu!

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 16 gru 2012, 00:39

no to sie bedzie dzialo panie . ladnie zaczynasz <piwo>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 16 gru 2012, 09:15

Po raz kolejny Gratulacje.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 16 gru 2012, 10:10

No, kawał dobrej roboty - brawo. A co się tam nie chciało zmieścić, że podłużnice trza było ciąć?
witek88 pisze: Piasty, hehe, były już na aucie, podobnie jak fele S2
To już drugie B4 jakie widzę, które opuściło fabrykę z dwudziestoma śrubami w kołach.

Jakub94
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 16 gru 2012, 09:27
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Jakub94 » 16 gru 2012, 12:50

dobry swap:)nie ma to jak v8 w 80:)

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 16 gru 2012, 12:53

Kolejny ciekawy projekt <ok>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 16 gru 2012, 12:53

Świetna robota :!: Gdzie jest film ja się pytam :mrgreen:

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 16 gru 2012, 17:15

ładnie ładnie kolego czekamy na film jak sie to odpycha :)

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 16 gru 2012, 19:52

Może nic wielkiego, ale jakieś tam filmiki dodałem, więcej aktualnie nie mam.
Brak mi filmowca, a prócz dziewczyny nikt inny moim audi nie jeździ ;-)

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 16 gru 2012, 19:58

IC69 pisze:No, kawał dobrej roboty - brawo. A co się tam nie chciało zmieścić, że podłużnice trza było ciąć?
witek88 pisze: Piasty, hehe, były już na aucie, podobnie jak fele S2
To już drugie B4 jakie widzę, które opuściło fabrykę z dwudziestoma śrubami w kołach.
No i oczywiście zaciski girlinga 2 tłoczkowe też były
W podłużnicę nie mieścił się kolektor wydechowy, wózek też trzeba było "delikatnie" drasnąć.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 16 gru 2012, 21:34

witek88 pisze:jakieś tam filmiki dodałem
Powiem Ci, że podczas oglądania tych filmików, banan tak skutecznie czepia się twarzy, że niczym go odczepić nie idzie. <ok>
witek88 pisze:zaciski girlinga 2 tłoczkowe też były
No prosze, kolejna anomalia. :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl